Ichtus, ik hoop zo voor je dat het nu doorzet,en ik morgen beebnieuws van jou zie. Ik zal voor je duimen!!!
Heel toevallig lag ik naast een vrouw die bevallen was met koortslip en die kreeg in het z-huis een kapje op Als ze haar beeb een voeding gaf dan he @Suusje veel succes morgen!
@ ichtus zet um op meid!!! ik duim voor je dat het doorzet! Heb een super leuke foto is het niet te schattig voor woorden??
spannend ichtus. het wordt nu wel tijd he! ja over die flesjes en voeding. Ik geef borstvoeding, maar toen Luuk in het ziekenhuis lag kreeg hij mijn borstvoeding 60cc. Erg weinig as ik jullie aantaal cc lees. Zou wel verschillen dan als je flesvoeding geeft. Nou wel spannend zo elke dag effe kijken of er weeer babynieus is. Gr Gaby
mooi kaartje flex! leuk gedichtje ook @ ichtus.... zet hm op! hopelijk mag je je kleine snel knuffelen!
Buddy-nieuws!!! Ichtus schrijft net: kwartiertje geleden zijn mijn vliezen gebroken. Helder vruchtwater. Flinke weeen. Eindelijk!!! Einde bericht. Hehe, dat werd tijd voor haar. Ik ben wel erg blij voor haar.
Jippie ichthus vandaag heb jij zeker je kleine in je handen..wat een heerlijk idee!! Flx3 wat een schattige foto! Over uurtje richting ziekenhuis, ben benieuwd! Koortslip ja die pleisters.zal vragen of t voldoende is en anders maar aan mondkapje (die zullen ze op dit moment vast voldoende hebben) wel balen heb er echt al maanden geen last van gehad.. meiden allemaal lekker bevallen de komende dagen en ik hoop met een paar dagen zeker het ziekenhuis weer uit te zijn!