November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Vanmorgen vroeg toch nog maar even mijn bedje ingedoken. Helaas viel ik niet direct in slaap. Maar vanmorgen was de site al zo traag en nu weer of nog steeds! Ze zijn zeker ergens mee bezig.
    Maarja...iedereen heeft het nieuws van Ichtus gelezen. Ik ben zo blij voor haar.
    Nu wij nog!
    Ik moet straks naar de vk. Ik ben benieuwd wat ze zegt. Ik voel me nu net een hangbuikzwijntje. Buik is echt mega laag.

Nog niets van Suus gehoord?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay ligt nu op bed ga zo kaylee voeden dan doet de kraamhulp nog ff wat controles bij me en krijg fruit dan gaan we slapen als ik wakker wordt is de hulp al weg...
    mocht ik het niet aankunnen kon ik me schoonzus bellen maar ik weet hoe ik ben dat ga ik toch niet doen want dat is zo falend vind ik... zou het toch een keer alleen moeten doen... moet nu gewoon3x nadenken voor ik iets ga doen haha

3. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Ola! Goedemiddag allemaal!

Hier inderdaad ook helemaal in de luiers en de flesjes en tussendoor zelf van pampus liggen.... Maar probeer wel mee te lezen en jullie af en toe te spammen met foto's:)

Ichtus en hubbie gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Puzzcat, hing het in de lucht ofzo?! Hier ook vannacht met Thijs in de weer geweest. Hij wilde al niet drinken, behoorlijke vieze poepluiers die wat dunnere substantie bevatten dan normaal.. Hij ging ook nog even door zonder luier dus alles zat onder (fijn, midden in de nacht) en vervolgens spuugt ie met een boer alles in hoge druk door de kamer heen.... Mama gestresst, Thijs overstuur en papa wist het ook even niet meer.. Hij had/heeft geen koorts dus wellicht iets verkeerd gevallen.... Vanochtend heeft hij gewoon weer lekker zijn flesje gedronken en om 10 uur vanochtend weer.. Dus nu gaat het weer goed...

Zo maar weer eens een wasje draaien....

4. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Flex 5 dagen na de bevalling zie ik dat niet als falend hoor!!!!!!!

Ik maak me ook een beetje zorgen over het hoe en wat want mijn hubbie heeft maar 9 dagen. nu dus waarschijnlijk 4of 5 dagen vrij als ook de kraamverzorgster er is en dan de rest 4/5 met z,n tweetjes en daarna sta ik er ook alleen voor. met mijn 1e.

Ach uiteindelijk redden we het allemaal wel, maar ik zeg je nogmaals 5 dagen nan bevalling met 2 kinderen alleen ik zou de hulp gewoon vragen als die aangeboden is.

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ mex.griep prik..

nou breekt mijn klomp..net gebeld met infolijn GGD groningen, blijkt dus dat het om een éénmalige inentingscampagne gaat. Wat betreft de oproep voor huisgenoten. (tenminste hoe ze het mij heeft uitgelegd) In mijn geval moet ik dus zorgen dat ik voor 26 nov beval, en idd als ik geen oproep krijg (want de uitnodigingen worden deze week verstuurd) opnieuw contact opnemen met de GGD... Dus eigenlijk MOET ik deze week bevallen en beeb meteen aangeven bij de gemeente wil ik de oproep normaal krijgen. Ze vroeg ook nog waarom ik de prik niet gehaald had in mijn zwangerschap... heel kleinerend...

6. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Heej Flex

Hier ook een boef van een zoontje
    Ben zo blij dat hij nu slaapt.
    Ik heb ook zo rot nacht gehad broer en zus wakker.
    Wat wil je nog meer.
    Nu liggen ze te slapen en ik duik ook zo even me bedje in.
    mega hoofd pijn en en mega moe.
    Me man komt pas om 18:00 thuis baaaaaah

7. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Miss, belachelijk dat ze dat vraagt, gaat haar geen r**t aan.
    Het wordt ons wel heel lastig gemaakt, terwijl onze kids geboren worden in de piek van de griep.
    Kan me hier heel erg over frustreren.......

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Vind het allemaal maar doodeng die mexicaanse griep... Moet er toch niet aan denken...brrrr...

Hier nog geen oproep gehad maar die schijnt dan nog te komen neem ik aan. Morgen zelf even de huisarts bellen om te vragen hoe en of wat want wil wel geent worden...

Wij geven een kraamfeest op 29 november maar met die griep enzo zit ik er toch hard over te denken om het uit te stellen....

Hoe doen jullie het met kraambezoek enzo???

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lara heeeeeel frustrerend... Ging er eerst van uit dat het allemaal wel zou goed komen. Maar zoals het nu lijkt, lijkt het erop dat ik die inenting helemaal niet meer krijg!
    En zou ook niet weten hoe ik er anders aan kan komen, ja als zwangere zijnde nog, maar dat vertik ik!
    Mooi verrot dit, dus mama's in december hebben ook allemaal pech! Die zouden dus ook als zwangere zijnde de prik moeten halen. Hmzzz moeilijk moeilijk...

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij gaan iedereen aan de telefoon vragen rekening te houden met de griep, dus als ze snotteren of in contract zijn geweest met iemand die ziek is, hun bezoek uit te stellen.
    Verder handen wassen , en heb pompjes desinfect gehaald.
    En het liefst niet van hand op hand, maar ja of dat gaat lukken...

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb hem uiteindelijk na lang wikken en wegen vorige week toch maar gehaald, je weet nooit of je er goed aan doet maar ja...
    MIsschien kan je je huisarts bellen en vragen of hij de prik die je anders nu zou krijgen, niet op je kraambed kan komen brengen??

12. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Chasmi deze week worden de uitnodigigen verstuurd door de GGD, dus jij zal ongetwijfeld deze brief met oproepkaart ontvangen deze week! (neem aan dat Thijs is aangegeven bij de gemeente ;) )

Kraambezoek..
    tsjah lastig... eerste week komen alleen de nieuwbakken opa's en oma's en nieuwbakken tante en ooms.
    De rest mag lekker nog even wachten!!
    Daarna doen we het in kleine porties qua visite.. en mensen worden gevraagd aan de telefoon of ze verkouden/grieperig zijn en of ze dan even willen wachten met langskomen, mocht dit het geval zijn.
    Sommigen zullen het missschien hysterisch vinden, maar alles voor mijn kleine meid! Die gaat voor alles!

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    En inderdaad desinfect. handspul... niet te veel van persoon naar persoon...
    Kijken doe je met je ogen ;)

14. linde90

linde90 Niet meer actief

en handjes op je rug hahaha

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hihi idd.. en mondkapje voor!!!
    whaha zo'n witte marsman pak aan met maskers op... anders kom je er niet!!!

16. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Yep, wij screen ook aan de telefoon en aan de deur:) En sowieso is het alleen maar kijken... Meer kun je er denk ik niet aan doen inderdaad.. En handen wassen, handen wassen en nog eens handen wassen....

Thijs aangeven?!?!! Hahahaha, is idd gebeurd hij is niet meer illegaal hier.. hahahaha

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lydia..

Hoe was het bij de VK? heeft ze je "op weg" kunnen helpen?? hihi

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Nog geen nieuws van Suusje, wie was haar buddy ook alweer ???? spannend.

19. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Mex griepprik: via me werk (verzorging) kan k m morgen gaan halen tussen 13 en 17 uur dat word leuk. smorgens eerst strippen en misschien midden in de weeen (weet niet hoe snel t gaat) nog ff de prik halen.

Denk niet dat k m ga halen. We zitten nu al in de hoogste punt van de griep misschien is t met een maand ook allemaal wel weer over.

Kraamvisite: eigenlijk is t toch belachelijk dat we moeten testen bij de visite als ze ook ziek zijn??? Normaal gesproken als je een gewone griep hebt ga je toch ook niet bij iemand op visite?? Helaas hebben dan sommigen een bord voor hun hoofd.

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Je staat er van te kijken hoe dom en egoistisch sommige kunnen zijn. Als ik mijn gevoel uitspreek over mijn zorgen erover wordt er gezegt" ach joh, een verkoudheidje moeten ze tegen kunnen, als je weet wat voor virusjes wij in ons leven allemaal hebben gehad, ik zou met niet te druk maken om de mexicaanse griep"
    Grrrrrrrr het gaat wel om mijn kind!!!!!

Deel Deze Pagina