jep, zit hier volgens mij toch wel een beetje iets te werken, hoop ik. En nou maar hopen dat het doorzet.....
Hoop het ook voor je Lara!! Dat overtijd gedoe is maar niks!! Is het al te timen of nog niks concreets?? Ja de coockies zijn lekker! Alleen had ik er niet zoveel meer, zijn nu dus op
echt regelmaat zit er nog niet in, ze komen wel vaak, maar niet lang genoeg of om de 5 minuten. Straks even lekker warm douchen en kijken wat dat doet. Jammer van je koekies.......... weet je wat je vandaag te doen staat hahaha
wat vaag, zie nu pas je berichtje staan over waarom je eruit bent. zat denk ik niet goed op te letten me tmn duffe kop..
Ja hoop dat het dan niet afzwakt! Ook al meerdere malen erge krampen gehad, maar na douchen of slapen zwakte het weer af... heel teleurstellend!! En wat coockies betreft.. idd nieuwe halen!! Naar de supermarkt zal me niet gaan lukken, Gelukkig is er een tankstation op 100m afstand!
ik hoop het ook, van mij mag ze komen vandaag! Altijd handig een benzinepomp in de buurt, ff lekker shoppen hahaha. Bij jouw mag het ook gaan gebeuren he, nog 1 dag tot de 40 weken....
Ja wel heel graag! Ben het wachten meer dan zat! Maarjah helaas zal ze pas komen als ze er zelf klaar voor is Denk ook niet dat het deze week zal geburen... moet mijn hoop maar weer verzetten naar uiterlijk 42 wk. Was te gefocust op 18 nov en de 3 weken ervoor... nou dat waren 3 lange weken kan ik je vertellen. Toch hou je in je achterhoofd dat het langer kan gaan duren, maar denk je daar liever niet te vaak aan! Ik ga even wat folders bekijken die gisteravond zijn gekomen (expres niet in gekeken) en daarna weer naar bed. Hoop voor je dat het na het douchen gewoon aanhoudt en doorzet!! Ik lees het wel in de ochtend! Als je dan nog op zp zit SUCCES!!!
ik zal voor jou duimen dat ze ook snel komt! Ik hoop morgenochtend hier niet te zijn hahaha,ik ga even lekker douchen en kijken hoe of wat! Slaap lekker in ieder geval!!
nou weeer alleen hiero??? pff niet vol te houden op bed. zit constant op de wekker te loeren. me rug doet pijn en om de zoveel min ook onderin de buik/blaas t lijkt net dat ie eruit wil ofzo. Wil me mannetje niet wakker maken deed k bij bjorn (zoontje) ook toen ie eruit wou komen zegt ie leuk ga toch slapen.
wat gaat de tijd toch langzaam als je alleen wakker ben. Wou dat t ongeveer 1,5 uur later was kon k me ma ff bellen dat ze bjorn mag halen ze moet straks eerst paar kranten lopen en me broertje naar werk brengen das hier nog geen 3 min vandaan kan ze zo me zoontje oppikken. Ik ga zo maar weer ff proberen te slapen als t lukt.
hier nog wakker, ben onder de douche geweest en ze blijven toch wel komen alleen om de 10 minuten met even een moment dat ze iedere 3 minuten kwamen. alleen ze duren nog niet lang genoeg. mannetje is wel naar zijn werk gegaan, maar blijft in de buurt van zijn telefoon. ik heb om kwart voor 12 een afspraak staan bij de vk, maar als dit zo doorgaat vraag ik wel of ze aan huis kunnen komen.....wordt vervolgt
Oh Lara spannend hoop voor je dat het doorzet. Hier ook net als jullie niet goed kunnen slapen, maar ook weer geen puf om naar beneden te gaan vannacht. Misschien vandaag 2 keer babynieuws???????? Vraagje aan mensen met ervaring hiihiihi ik mag cd's meenmen naar het z huis hebben jullie dat ook gedaan, zou je dat gewild hebben of zeg je meid, daar heb je niks aan. en als het op strippen aan komt donderdag zeggen jullie dan, zorg dat er iemand bij is of is het alleen ook te doen?? ik begin een beetje zenuwachtig te worden en er vliegt vanalles door mijn hoofd
Hier even een inbraak van een Jan. 2010 mama Lees dat er al aardig wat van jullie overtijd zijn. En dat er vandaag kindjes geboren kunnen worden. Ik wil jullie allemaal ontzettend veel sterkte wensen en dat alles goed mag gaan! Succes!!
mamsie wat spannend !!!!!!!!!!!!!!!!! hoop dat het door blijft zetten hou ons op de hoogte. We willen babynieuws vandaag.
Spannend allemaal, lees lekker rommelende dames, super! Heb zelf ook wel wat last, maar niks concreets... Gisteravond laat nog ff gesext (het was echt alleen ff sex, geen vrijen, hahahaha) en heb eigenlijk 3 x schone slip aangetrokken vannacht, aardig gelekt, maar wat het is.... Weet ik dus niet??!! Gisteravond pijnlijke buiken en net, toen ik naar beneden liep, moest ik gewoon stoppen en krom staan, zo'n pijn. Zou het wat zijn? Als ik rustig zit, valt het allemaal wel mee... Ben zoooooooooooooooo benieuwd....... Kom op hè dames... Zou zo leuk zijn, een paar beebjes erbij! En de kereltjes moeten ff een inhaalrace maken, hihi!