Goedemorgen meiden! Lara en Mamsie, spannend! Hoop dat het allemaal aan het doorzetten is en de beebs vandaag in jullie armen liggen! Zonnetje, heb hier niet zoveel gehad aan muziek. Mocht wel maar was er niet echt mee bezig.. Het enige muzikale geluid wat er te horen was was het gebrul uit mijn eigen keel Hier vannacht een zware nacht gehad. Thijs is vanaf gistermiddag aan de diarree... Zo zielig. Moet om 10:20 uur bij de dokter zijn. Ga er toch maar even naar laten kijken voor de zekerheid. Hij heeft geen koorts, drinkt zijn flesjes goed maar het moet ergens van zijn. Misschien was de overstap naar andere voeding toch geen goed idee, of een bacterie in zijn flesje?! Heb voor de zekerheid alles gisteren extra uitgekookt... Zo maar even kijken hoe de kleine man erbij ligt en hoe zijn luier er uitziet... Vind het maar eng....
Oh spannend hier! Misschien 2 baby's op komst. Ik wil ook!!! Jaja de eerste december-baby, het is mogelijk natuurlijk. Maar wij wilden eerst!
eerste 2 maar we proberen te wachten tot jullie klaar zijn hoor dames succes nog fe! houden jullie in de gaten
Zo, hier ook weer eens een berichtje van mij. Heb alles redelijk bij kunnen houden maar was te druk en moe om te reageren. Ik wil in elk geval alle nieuw bakken moeders feliciteren! Fl3x waren we tegelijk aan t puffen? Mooi meisje, gefeliciteerd! Princi, gefeliciteerd! Nina, jij ook gefeliciteerd! En Ichtus natuurlijk, ook gefeliciteerd! Sapje, jij ook gefeliciteerd! Allemaal meisjes en prachtige namen. Het kan natuurlijk zijn dat ik iemand ben vergeten maar het gaat nu zo hard en volgens mij liggen er nu ook een aantal dames te puffen... heel veel succes en zet m op! Hier is de kraamzorg vandaag voor t laatst. Mag nog een hele week extra zorg hebben maar het gaat zo goed en eigenlijk wil ik weer lekker mijn eigen huisje terug dat ik het aanbod heb afgeslagen. Morgen lekker een dagje alleen met Kees en daarna zijn mijn andere zoontje en man lekker 4 dagen thuis. Daar kijk ik erg naar uit
Yihaa, fijn dat het zo goed gaat met Kees, en er lijkt mij ook niets zo lekker als alleen met je gezinnetje zijn, ipv vreemde mensen in huis.... @ Hier, er zit nou totaal geen regelmaat meer in, heb een uur lang om de 10 minuten weeen gehad, en nu soms een aantal achter elkaar en dan weer een half uur niets.. ze doen wel veel zeer, dus hoop dat het niet voor niets is. Ik heb straks een afspraak in de Vk praktijk, maar zie dat zo niet zitten, vraag wel of ze langs huis kunnen komen. Ik zie me nog niet zitten tussen al die mensen die om een griepspuit komen.
yihaa, lekker je huis weer voor jezelf en je eigen ding kunnen doen. Fijn dat alles lekker gaat met kees geniet er maar lekker van. Lara ik zou idd bellen en vragen of ze langs kunnen komen is veel fijner voor jezelf, zou wat zijn lopen ze uit zit je in de wachtkamer je weeen weg te puffen waar ook vreemde bij zijn.
Zo een aantal dames aan het rommelen. Spannend! De eerste decemberbaby geboren. Oh, wat gaat het snel. Weer twee meiden erbij. Waar blijven de jongens? Gefeliciteerd met jullie dochters. Gr Gaby
ik zou ook niet met weeen in de wachtkamer gaan zitten. ze kunnen makkelijk langs komen, misschien heb je wel al een aantal cm ontsluiting
Goeiemorgen... Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd redelijk goed slaap. Is mijn lichaam dan eindelijk aan het uitrusten voor de grote klus??? Er zijn een aantal dames aan het rommelen. Ik hoop op babynieuws vandaag! Yihaaa mag ik vragen waar je woont? Mag je ook via pb doen hoor. En al 2 decemberbaby's geboren.!! Hey wij eerst he hahaha
Twee december baby's al geboren... Héééé op jullie beurt wachten!! Wij eerst!! Lara.. jammer zeg!!! Had op ander nieuws gehoopt! Maar wie weet stilte voor de storm en komt het alsnog weer vandaag!! Zou als ik jou was ook gewoon de vk bellen en vragen of ze bij je thuis komt. Mamsie.. Succes, hoop dat het doorzet vandaag! Lydia.. Wie weet was het sexen dat laatste zetje in de rug en gaat het bij jou wel gebeuren vandaag! I hope so.. Morgen ben ik ook 40 wk zwanger, hoop dat ik de dans ontspring en niet op het overtijdslijstje kom! Maar zoals het nu lijkt...
Lautjuh hier wisselend goede nachten met af en toe een k*tnacht. Maar gelukkig meer goede nachten!! Helaas was afgelopen nacht wat minder, maar heb van half 6 tot half 11 nog heerlijk geslapen
Onze lichamen zijn nu goed aan het uitrusten miss haha. Ik hoop ook voor je dat je niet op het overtijdlijstje komt.
Hoi allemaal, Ik heb altijd veel meegelezen, maar weinig tijd gehad om mee te kletsen. Ik wilde wel even laten weten dat ik gisteren bevallen ben van een zoon. Tom is geboren na 40w4d om 19.08 uur op 16-11-2009. Hij weegt 3920 gram en is 53 cm lang. Het is een zware lange bevalling geweest, maar ik kan alleen maar zeggen dat het de moeite waard is. We mochten gisteravond direct naar huis en hebben onze 1e nacht als gezinnetje erop zitten. Nu lekker genieten van de kraamtijd en elkaar. Voor de rest iedereen die bevallen is, gefeliciteerd met zoon of dochter en voor degene die nog moeten. Heel veel succes met de laatste loodjes. Groetjes Nathalie
nou de VK is net geweest,en het is dan nu toch echt bezig. Alleen nog maar 2 cm ontsluiting.... Hopen dat de andere centimeters sneller gaan. er zit alleen nog geen echte regelmaat in de weeen, maar moet weer bellen als het om de 3 minuten is en dan opweg naar het ziekenhuis.