helloooowwwwwwww Yep vandaag mijn dag! Merk er anders nog helemaal niks van!!! Stond ook op met een heel raar gevoel van, oke het is 18 november.. en nu?? zo raar! kan het niet anders uitleggen! Miracles.. suc6 met je sollicitatie! Had je mailtje nog gelezen gisteravond, maar te lam om te antwoorden Mamsie.. Wat een mooi kereltje!! En orgineel zo'n geboortebord, had ik ook nog niet eerder gezien! Zonnetje.. dat had ik gisteravond ineens voordat we naar bed gingen.. is alles er, staat alles klaar, ligt alles op zijn plek? Zelfs de tvgids en afstandsbediening moesten netjes in symetrie op de tafel. hahaha. Mijn vent ook zo kijken met een opgetrokken wenkbrauw en zeggen.. okej nou wordt het gewoon eng! Begon ik ineens hysterisch te doen van dat het zou kunnen gaan gebeuren en het is hier een zooi, je houdt geen rekening met me, interesseert het je wel? whahah ach 15 min later zat ik er alweer om te lachen, maar wel heeeeeeeeel irritant die hormoontjes in m'n hoofd! Sesti.. welkom en bep gezellig mee met ons! Is nu vast makkelijker bij te houden, want het is hier heel rustig op het moment.
Vandaag mijn buikband met datum om gedaan, misschien dat dat helpt ... Mijn geluks'beval'band!! Foto is trouwens van vandaag:
HIer ook gister uitgevallen tegen hubbie ( hij zei : ttis dat je er niks aan kan doen) lief toch! merk dat ik ook nu erg zenuwachtig ben, ben alweer hard aan het stoffen/ opruimen terwijl het hier eerlijk gezegd nog nooit zo spik en span is geweest. Die hormonen echt maf. Ik weet het DE uitgerekende dag dan krijg je idd een gevoel over je heen van oke en nu?? je leeft zo lang naar die enen dag toe terwijl je heel goed weet dat de kans dat het op DIE dag gaat gebeuren klein is. Leuke buikband trouwens alle banden die ik had gekocht passen zitten niet lekker meer. Het is idd rustig nu he, beetje saai maar goed, das natuurlijk logisch de rest zit al in de luiers.
hoi hoi Ja ik ben lekker aan t meelezen Zonnetje ik ben ook zo zenuwachtig aan t worden!! haha Ik moet zaterdag naar t ziekenhuis voor een hartfilmpje.. En hoe gaat t vanaf nu bij jou?
Dat heb ik dus met die positiebroeken, veelste strak zitten ze om de heupen en benen.. betekend toch dat ik goed overal ben aangekomen, c'est la vie.. is niet anders. En die arme hubbies van ons.. hebben maar wat met ons te stellen! Hun geduld wordt goed op de proef gesteld hihihi Ga hier ook maar weer eens stoffen en opruimen.. misschien zelfs iets wilds doen! DE TRAP STOFZUIGEN!! hahaha is mij ten strengste verboden om niet te doen, maar doe het lekker wel! LEKKER PÛH! Al die kattenbaksteentjes en stofjes... bah
Goeiemorgen... Meisjes hebben jullie last van nesteldrang??? Wahahahah me 2. Elke dag stoffen en stofzuigen. De was wil ik er door hebben. Vandaag de badkamer en de computerkamer in de planning. Het is toch pokkeweer buiten.
Nesteldrang ronde nr 2 hahahaha. Stofzuigen doe ik niet, maar dat komt omdat ik dat niet mag, heb veel last van mijn reeds bestaande rugklachten en dan is stofzuigen heel slecht voor mijn rug. Wel om de dag met een soort grotestofdoek aan een stok de ergste stof( katteharen weghalen) en dan vooral op de trappen. leuk he katten. Als onze uk zich vandaag niet laat zien dan komt morgenochtend de vk om mij te strippen( mits ik natuurlijk ontsluiting heb) en anders gaan we het volgens mij over inleiden hebben.
Spannend zonnetje!!! Ik ben al druk aan de poets. En ja leuk katten. Ik heb er ook 1 en een hond. Dus er valt altijd wel wat te poetsen.
Net de wc gedaan, nu is de keuken aan de beurt! dit is volgensmij wel nestel ronde nr 100 hahaha zonnetje.. ben benieuwd hoe dat gaat morgen, of het zal werken! Hoop dat je er niet alleen maar buikpijn van krijgt, maar dat het echt effect zal hebben! Ik hou je in de gaten! Want volgende week willen ze dat bij mij gaan doen.
ben ook benieuwd hoe dat gaat, tot nu toe heeft het bij de meeste meiden die hier gestript zijn goed geholpen dus heb goede moed. Hier 2 katten die ik de laatste nachten wel achter het behang kan plakken is hubbie niet aan het snurken dan zijn zij de laatste dagen wel aan het vechten.
Die van mij wil alleen maar op schoot terwijl ze dat eerder nooit deed. Ik kom niet meer van haar af. Ik denk dat ze het wel door hebben hoor. Mijn mentor van zw.gym vertelde dat ze met strippen een soort vliesje loshalen van de baarmoedermond. Hmmm
Ik heb ook allerlei ervaringen opgezocht op verschillende forum's (of fora.. ) m.b.t strippen. Gelukkig lees ik meer goede resultaten als slechte.. dus er is nog hoop! En hier ook 2 katten.. net of ze het ruiken ofzo dat ik die onzin er niet bij kan gebruiken, maar express irritant gaan doen. Vechten idd, op schone aanrecht springen als die nog nat is (terwijl ze er anders nooit op komen..), krabben aan de bank, in hun eigen poep staan en buiten de bak uitsmeren over de vloer! Pootjes uitschudden in de woonkamer,overal steentjes... zucht.. Maar het zijn wel lieverds hoor.. hahaha
ja dat loshalen van het vlies klopt, echter kan dat alleen als je al iets van ontsluiting hebt. het losmaken kan net dat zetje geven waardoor de weeen gaan beginnen. Mijn katten zijn overdag nu wel rustiger dan normaal en de oudste komt ook opeens weer vaker naast me zitten. Dit deed hij altijd voordat ik zwanger was maar op een gegeven moment is hij ermee opgehouden sinds eind vorige week komt hij weer. Ik geloof er ook heilig in dat katten en andere dieren het aanvoelen als er iets is.
Die van mij liggen ook weer bij me en dan met name de oudste.. de hele zwangerschap moesten ze niks van me hebben. (hmzzzz)