November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden!!

nog geen beebnieuws??? jammer hoor!

@ hier een super nacht gehad kaylee kreeg om kwart voor 12 voeding en sliep tot 5 uur!!:$ ik werdt half 5 wakker omdat me boobs mega pijn doen hahaha

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zo de badkamer is schoon. Alle slaapkamers gestoft en gedweild. De was zit in de droger en beneden gestofzogen. Nu even lekker douchen en vanmiddag visite. Ik ben trots op mezelf hahaha :p

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Flex, super!! wat een slaapkopje! hihihi

Lautjuh jij ook zo goed bezig!!
    Ik ga hier ook als een speer erdoor!! En gaat me aardig goed af allemaal, zit ook echt rond te kijken; WAT kan ik nog meer doen?!?
    hehehehe, enige wat nu nog moet is beneden en boven dweilen, maar heb nu ff een pauze. FF een twix opbikken en glaasje cola en weer gaan met die banaan! ENERGIE!!!!!!!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej lieve poetsertjes:)

Missy!!!!! Vandaag de 18e, en vooruit als het vandaag niet lukt, doe je het morgen, deal?;)

Knippy, lau, zonnetje, successsssss! En dat strippen, tj, hier heeft het dus ook zijn werk gedaan, zeker als het verder in je zwangerschap is heeft het vaak wel effect, bij mij dus ook al toen ik net 39 weken was...Dus HOUD MOED!!!

Fl3x, fijn!!! Hier valt er nog niet veel van te zeggen, milo heeft nachten gehad van 12 tot 6, maar meestal gaat het van half 12 tot 4 ofzo, goed menneke is pas twee weken oud he..
    IK ben al aan het bedenken hoe ik ritme kan aanwenne, maar das nog wel heel erg vroeg he...eerst aan alles wennen, toch? Of heeft iemand al tips voor zo vroeg? Tegen een weekje of 6 gaat dat meestal pas beter he...Overdag lekker eetje knuffelen, slapen in de box, soms in zijn bedje en dan 's avonds na de voeding van een uurtje of 8 in zijn bedje...Dat gaat nog niet altijd zonder slag of stoot, maar dat houden we wel vol...en de voedingen daarna in het donker of weinig licht en puur voeden, zo proberen we hem nacht en dag aan te leren...

Wel weer wennen hoor, hihi, ben echt al weer vergeten hoe het allemaal ij hannes ging..Maar fair enough, het ene kindje is het andere niet he...

koes! x

ps, heb ik nog heel onlangs beebneuws gemist?

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Zit te denken aan een bakerzak, milo is nogal druk met zijn handjes...weet dat hannes dat prettig vond..

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    [QUOTE="Miss Moneypenny]Lautjuh jij ook zo goed bezig!!
    Ik ga hier ook als een speer erdoor!! En gaat me aardig goed af allemaal, zit ook echt rond te kijken; WAT kan ik nog meer doen?!?
    hehehehe, enige wat nu nog moet is beneden en boven dweilen, maar heb nu ff een pauze. FF een twix opbikken en glaasje cola en weer gaan met die banaan! ENERGIE!!!!!!![/QUOTE]

Hahaha ik moet altijd zo om jou lachen. Ik zie je al als een speer door dat hele huis gaan...stil staan, rondkijken en dan weer verder met het volgende hahaaha

lilage ik heb verder geen ervaringen met bakerzakken maar er zijn een heleboel kindjes die er baat bij hebben. Je kan het natuurlijk altijd proberen.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo lieve meiden..

Kwam ff babynieuws checken...maar denk dat ik te weinig heb teruggelezen.. is SUUSJE al bevallen???

zal zo ff verder terug lezen....

Anna doet t met de bijvoeding iets beter.. wel nog iets afgevallen en dat mag nu niet meer worden... De bv komt nu wat op gang.. ze drinkt beter en door de 10 cc fv erbij met een lepeltje slaapt ze tussen door rustiger.. moet ook wel, want anders zit ik elk uur met haar aan de borst en dat is met gevoelige tepels en beginnende kloven niet echt prettig..
    Voor nu bekijk ik het met de dag. Zolang ik het te doenvind ga ik door en geniet ik er heel erg van.. Wordt het te pijnlijk (tenenkrommend voeden met tranen in mijn ogen) dan is de keuze snel gemaakt. Dit traject ga ik niet in met nog 3 kiddies.

Ze woog vanmorgen 2655 gram...

Ik vind de dagen vooral rommelig en druk.. ben best veel op en loop vrolijk rond.. ik kan gewoon niet stil zitten.. wel merk ik dat ik geregeld de rust van de slaapkamer op zoek.. nu kan t nog, maar de controle volledig overgeven kan ik niet. buiten dat voel ik me altijd beter in mijn vel als ik schoongedouched in mijn kleren lekker beneden zit dan dat ik in mijn pyama in mijn bed lig te liggen.. Ach ja....

Straks gaat hubbie ff fotootjes maken van mij en de kleine meid..zal ik ze later ff showen..

@Miracles.. succes met je soll. gesprek

@Flex.. jemig.. heerlijk zeg.. nu al doorgeslapen.. daar teken ik voor.. hier heb ik afgelopen nacht van 22u tot 23.30 opgezeten om te voeden e.d. daarna om 00.30 nog een keer gevoed. daarna om 4u nog een keer gevoed en om 6.30 weer.. geen regelmaat dus.. ene keer drinkt ze 1 borst en is knockout om 3 uur te slapen en de andere keer drinkt ze beide borsten helemaal "leeg" om een uur later weer te komen..hier moet t natuurlijk ook nog helemaal op gang komen.. de boobs beginnen nu echt duidelijk voller te worden iig..

Geboortekaartjes zijn binnen dus die gaan we vandaag op de bus doen.. zal er straks een foto van maken en ook ff laten zien..

Ik hoor de kleine meid..tis alleen nog geen "voedertijd" maar das dan weer handig met bv.. mag op vraag..hihihi.. dus geen gehannes met tijdrekken.. Dat vind ik ten opzichte van de fles wel heel ideaal...

Ik ga r ff halen...

8. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hey die Lilage!! Ik zal mijn best doen! oke? hahaha

Ichtus.. ben benieuwd naar de foto's!!

Lautjuh.. haha nou zo was het ook echt.. als een kip zonder kop door het huis.. en wat nu? haha
    Wordt zometeen uit mijn huis ontvoerd, ik ga weer eens lunchen met mijn schoonmoeder. Doen we nu al een paar weken achter elkaar op de woensdag, gezellig!

Nou tot later maar weer!

Kuzzzzzzzz

9. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    ichtus mooi dat de kleine het met eten/drinken al iets beter doet.

Van Suusje hebben we nog niks gehoord op haar hyves, zie ik ook geen felicitaties ofzo staan dus begin nu erg nieuwsxhierig te worden hoe het ervoor staat.

Hier is de woonkamer weer aan kant ( lees nog meer aan kant)

Alles op het gemakkie met flink aantal kleine pauzes tussendoor anders trek ik het niet.

Hierna door naar de wc boven en beneden en de slaapkamer. Daarna hou ik ermee op en loopt het op dit tempo alweer richting de tijd dat hubbie thuis zal komen.

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hahah we steken elkaar aan met al dat gepoets...

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Whaaaa ik ben net gebeld door het sbs6 programma das je goed recht. Het verhaal van mijn pony willen ze wat mee doen in hun uitzending hahahaha

12. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    lautje iets ernstigs met je pony dan...heb het egren sgemist dnek ik.

poetsen en poetesen. kunnen jullie hier niet langs komen, want ja met de baby is er bijna geen tijd oer om te poetsen. heb geen idee waar de tijd ook blijft.

uuk is vannact vreselijk lang wakkker geweest en maar huilen en maar huilen. uiteindelijk de speen maar in zijn mondje gedaan en sliep hij van half 7 tot half 8. Weer een voeding en dan gelukkig og 3 uurtje kunnen slapen. Hij spuugt weer veel en is ng steeds aan de diarree. Ik hoop dat het snel beter gaat, wordt er een beetje onzeker an/ Ook is zijn ontlasting weer van geel naar groen gegaan zou ook wel gen goed teken zijn. gelukkig groeit hij goed e hefet voldoende plasluiers, dus kijk het even aan en als ik het niet vertrouw kan ik altijd langs de huiarstenpost.

Ichtus wat fijn dat d ebv opgang is. Ja en nu moet d ekleine gaan groeien.

Gr Gaby

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gepke; ik heb mijn pony dit jaar verkocht. De mensen zouden in termijnen betalen en dit doen ze niet. Ik krijg nog €400,- van ze.
    Dus heb mijn verhaal gemailt naar das je goed recht en nu hebben ze teruggebelt haha

14. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lautjuh lachen zeg!!!!!!!! en nu ??? wat is de volgende stap??

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

zit hier helemaal in tranen:( de hulp is weg en dat vind ik helemaaaaal niet leuk!! mis haar nu al

16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ miracles hoe is je gesprek gegaan?

@ miss mooi buikkie hoor en leuk die band zo

@ miss ik heb dat ook met me broek vooral bij me onderbuik doordat die al een heel stuk is gezakt zit het echt niet fijn meer

@ nesteldrang hier trouwens nu ook hoor voorheen was het ook niet zo schoon maar nu stel je voor zeg

@ zonnetje spannend hoor hoop dat de kleine nog vanzelf komt zo niet dan morgen maar een goede strip poging

@ ichtus ben benieuwd naar jullie kaartje hoor

@ flex meid kop op dikke knuf hoop dat die wat helpt

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@knippy als je denkt dat het nu al erg is de nesteldrang geloof mij als de extra hormonen ineens vrijkomen BOEM ben je een neat freak!

En de kraam maakt het goed voor je en daarna ga jij erdoorheen scheuren haha

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hahah ben benieuwd hoor

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wie weet of er een slaapzak is wat je aan het bed kan doen?
    Want joey gaat steeds omhoog klimmen en ligt dan bijna boven de dekens

20. TJB

TJB Niet meer actief

Hey dames,
    Nog geen babynieuws zie ik? Jammer.

Zonnetje, hier word morgen, wanneer nu wel mogelijk, ook gestript. Ben benieuwd of het kan en of het helpt. Ook bij jou.

Hou het morgen hier wel in de gaten...en of er natuurlijk dan nieuws is van Suusje! Hoop toch dat alles wel goed is...

Deel Deze Pagina