Lautjuh!! Vet!! Ga je het ook echt doen? Meedoen aan dat programma!! KICK ASS!!! Geen nieuws van Suusje nog, Princi is haar buddy en weet niet of ze nog een andere buddy heeft. Als er nieuws is zal princi mij denk ik wel smsen... denk ik...
Ze stond op mijn voicemail en moest haar terug bellen. Alleen kreeg vodafone storing vanmiddag :x Dus ik bel ze morgen terug.
ben ook wel beneiuwd naar suusje! @ hier enorme pijn aan de onderkant vk heeft gisteren hechtingen eruit gehaalt en heb een iets te hoge temp moest in de gate houwe als ie nog hoger gaat moet ik meteen de vk bellen *zucht*
Hoi allemaal, @ fl3x: aaii dat lijkt mij pijnlijk...en nu ook nog zonder kraamhulp.. sterkte meis.. @ zonnetje: lekker poetsen!!! @ lautjuh; spannend je wordt straks een celeb. Hier ben ik vandaag weer thuis gekomen na mijn nachtje logeren.. ben wel blij dat ik nu eindelijk in eigen huis ben en merk nu ook dat ik wat emotioneler wordt.. ohoh zouden dat dan de kraamtranen worden.. Vind het zo mooi de baby maar ook best eng en spannend.. Je wilt haar tegen alles beschermen en ik kijk 20x of ze nog goed ligt en ademt.. pff hoop dat ik daar wat rustiger mee wordt. Hebben jullie dat ook zo erg??
had gisteren nacht wat haha lag te slapen en schrok me toch wakker duwde me vriend zowat uit bed omdat ik d8 dat hij op kaylee lag! ik deed het licht aan en keek in der wieg daar lag ze gewoon man wat was ik geschrokken haha dit had ik met esmay toen ook zo vaak
Hallo dames, vannacht ben ik bevallen van een prachtige zoon, genaamd Niek. Hij woog 3830 gram en is 52 cm. Nadat mijn vliezen braken en bleek dat hij in het vruchtwater gepoept had, moesten we hals over kop 17:30 uur naar het ziekenhuis. Daar is hij om 03:13 uur geboren. Verdere details volgen nog.... Ben nu moe en we gaan lekker slapen... Liefs, Lydia
Lydia en lydiaman gefeliciteerd met Niek!!!!!!!!!! Rust maar lekker uit en tot gauw op het forum, Geniet ervan
Overtijd: suusje 9-11 uitgerekend zonnetje 12-11 uitgerekend sesti 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend TJB 14-11 uitgerekend Uitgerekende data: Miss 18-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend
He Princi ik zie dat je online bent!!!! Alles goed ben erg benieuwd naar je verhaal verder. Heb jij trouwens iets van Suusje gehoord ??
Lydia & Lydia-man, gefeliciteerd met jullie zoon Niek! Geniet er lekker van! Hier vandaag een zware dag gehad... Je word steeds maar weer met je neus op de feiten gedrukt als je niet helemaal gezond bent... Ik had vanmorgen mn sollicitatiegesprek, lees... intern sollicitatiegesprek!!! Ik wil heel graag in het zkhs gaan werken ipv als vpk bij de thuiszorg. Nu was dus alles positief, gaven aan genoeg werk te hebben overal, MAAR... dat ze dus heel erg twijfelden of ik t lichamelijk wel aan kan! Ze gingen samen wel s overleggen OF ze me die kans wel wilden geven om intern dus te switchen!!! ALS ik die kans krijg, zal ik me ook nog moeten bewijzen door een dag mee telopen op de afdeling! Ik viel zowat van mn stoel af toen ik t hoorde en zei ook, dat ik niet zou solliciteren naar zo'n baan, als ik zelf niet dacht dit aan te kunnen!!! Toen ik in de auto stapte ben ik behoorlijk in huilen uitgebarsten... ik was echt helemaal van streek... Volgens mij mogen ze dit niet eens zo aanpakken en me weigeren omdat ik dystrofie heb... Hubbie heeft het UWV gebeld, omdat ik dus nog arbeidsgehandicapt ben en daar naar info gevraagd. Daar gaven ze ook aan, dat t eigenlijk niet mag, maar dat je er machteloos tegenover staat, want dan geven ze gewoon als reden op, dat er iemand anders beter bij die functie past... Ik vind t echt te belachelijk voor woorden... en daar heb ik dan voor gevochten... om terug als vpk in t zkhs te kunnen gaan werken! *einde ego-bericht* Sorry meiden, moest t ff kwijt...
Hey Knippy, nog niets bij jou? Ik ben van de lijst af zie ik net. Lydia; Gefeliciteerd met de geboorte van Niek!
Hallo Allemaal, Ja eerst over Suus: Ze is gisteravond om 22.46 bevallen van zoon Sep. Een heel mooi mannetje. Waarschijnlijk zijn ze vanochtend thuis gekomen. Ik kon het niet eerder melden want toen lag ik zelf nog in het ziekenhuis. Suus nogmaals gefeliciteerd!!!! Ik heb verder nog niet veel bijgelezen en ik zal eerst even vertellen over mij... Ik ben vandaag uit het ziekenhuis gekomen. Ik kreeg een uitzettingsbevel . Ze hadden mijn bed nodig en aangezien met mij alles goed was en ik alleen in het ziekenhuis was omdat Mara moest blijven, moest ik naar huis. Mara mocht nog niet mee. Waarschijnlijk mogen we haar wel morgen meenemen. Dat is echt erg zeg als je je kindje moet achterlaten! Mara heeft tijdens de geboorte veel meconium ingeslikt en daar door een klein ontstekingetje in de longen opgelopen. (apgar was 6-8-8- ) Uit voorzorg zijn ze antibiotica gestart. Ze had moeite om het zuurstofpeil in haar bloed op peil te houden en daarom moest ze en paar dagen in de couveuse. Sinds gisterochtend ligt ze in een wiegje maar nog wel aan de monitor. Als ze morgen geen dipjes heeft gehad dan mag ze morgen mee naar huis. Ik hoop het zo. Verder ben ik druk met starten van borstvoeding en kolven. Dat gaat zeker nog niet zonder slag of stoot. Het is veel werk, eerst aanleggen, dan flesje en dan kolven . Maar het gaat allemaal goed komen natuurlijk. En Mara is natuurlijk de mooiste van de hele wereld . Over de bevalling vertel ik een andere keer. Ik duik nu nog ff de bank op en ga dan maar weer eens kolven... Toch wel lekker weer in mijn eigen bed...
@fl3xie ahhh joh bah een ontsteking? Hoe hoog is je temp nu dan? Want koorts temp is nooit goed,maakt niet uit "hoe hoog" het word...