ik ben er van tussen.. de chaos opruimen hier.. kids in bed gooien en dan lekker op de bankhangen.. Ook hier kerk vanavond, maar manlief moet orgelspelen in durp verderop in de kerk en gaat rechtstreeks uit zijn werk.. en ik heb dus geen oppas dus ik verzuim vanavond.. ben ook erg moe dus moet erlijk zeggen dat ik t niet zo heel erg vind..whahaha... misschien nog tot straks en anders tot morgen...
@Flex.. ALVAST... Lang zal FLEXIE leven.. Lang zal FLEXIE leven.. Lang zal FLEXIE leven in de GLORIA IN DE GLOOOOOORIIIIIIAA IN DE GLOOOOOOORRIIIIIAAA HIEPER DE PIEP..... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteer met je 24e verjaardag
Ik lees wel telkens mee, hopelijk heb ik morgen tijd om echt te reageren, maar: @ Claire, wat een superduidelijke test zeg! Heerlijk voor je! @ Sterre, wat ontzettend fijn dat het geen bbz is, hopelijk kun je nu gaan genieten! Ik ben heel blij voor je! @ Flex, alvast gefeliciteerd voor morgen Nog leuke plannen? Was je mannetje niet weg? @ Bloempjuh, wat rot dat je nog steeds zoveel moet overgeven! Hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte! @ Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd Tot morgen!
hoi meiden, ik hoop dat ik het allemaal een beetje goed kan bij houden @Bloempjuh hoop dat je je snel beter voelt en dat er goed voor he gezorgd word @Sterre mooie echo @ ? Hyves is voor mij nog iets te snel. Ik heb het vandaag aan mijn ouders en broertje verteld alle opa's en oma's en 1 oom zijn dus op de hoogte twijffel of ik het al op werk zal vertellen. Ik ga me zo aanmelden via de mail bij de vk en zal mvm eens contacten. trouwens abonneer je op de nieuwsbrief van babydump en krijg een cadeaupakket. misschien tot later
wauw! wat super! gefeliciteerd! Zie de link bij mijn banner voor de novembermama lijst! Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
@ Naatje, ik lees nu pas jouw verhaal Wat heerlijk voor je dat je 'zomaar' zwanger bent geraakt! Gefeliciteerd zeg
proficiat en welkom! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
@ allemaal ik zet mijn mobiele nummer op de buddylijst! (niet direct op 1e pagina) is er iets kan je me altijd bellen of smsen
Halllo, Wat een goed idee om je telefoonnummer erop tezetten. Als er iets dan kunnen we je bereiken en kan je het op deze pagina zetten en natuurlijk op de site! welkom alle nieuwe zwangeren. Oh wat schrijven jullie veel , als ik uit mijn werk kom eerst wat tijd nodig om te lezen. Kan nu even niet reageren. maar zag een duidelijke streep. fantastisch om te zien. Morgenochetdn doe ik de test van mvm nog een keer. Ze heeft er een achter gealten omdat ik zo bezorgd was en morgen is ie als het goed is snel duidelijk te zien en misschien heb ik dan ook zo'n mooie knal streep. Fijne avond nog even kom zo nog even aanwippen
@Naatje, zomaar spontaan zwanger na zo'n tijd MMM en behandelingen! echt super, van harte gefeliciteerd! @Fl3x, meid we tellen de minuten af... @Sheann, jij ook van harte en welkom! @Claire, is altijd wel handig, als dat voor jou geen probleem is!
Alle nieuwe gefeliciteerd!Bloempje meis vervelend voor je zo beroerd is ook niks.Sterkte.Een vraag heeft iemand ook zo`n last van haar tandvlees?Ik heb allemaal blaasjes erop zitten en het is rood.Mijn tanden en tandvlees doet zo`n zeer.Ook heb ik 2 zere puisten op mijn lippen erbij gekregen.Toch even naar de tandarts gaan morgen?Iemand een idee wat te doen
Ik duik trouwens lekker mn bedje in, nog ff wat tv kijken! Ben helemaal poepie gaar... en morgen weer vroeg op! Tot morgen!
Ja ik heb ook last van mijn tandvlees,heb zelfs een aft... Ik hou het nog in de gaten... Misschien spoelen met zoutwater?
@Pussycat..bedankt voor de tip ga dat maar eens proberen idd.Zeer doet dat he.Bel morgen toch even de tandarts.Nou meiden ik kruip onder de wol,ben kapot.Slaap lekker alvast en tot morgen.Weer een dagje voorbij.Knuffels