hey meiden ik lees wel mee hoor maar ben te moe om te reageren op iedereen zie dat er nog aardig wat meiden rommelen..hoop dat het snel door zet voor iedereen...hier met ons gaat het goed helaas slaapt kleine man nog niet echt lang door hoogstens 3 a 3,5 uur maar wel genoeg voor mij om af en toe bij te tanken...en pff vandaag is ons mannetje alweer 3 wkn wat gaat het hard zeg nou meiden doe rustig aan....en een dikke knuf voor jullie allen...
Lara en man van harte gefeliciteerd met jullie meid. Nu lekker smane genieten en een band opbouwen. Gr Gaby
ZO Vandaag naar de stad geweest (ONG een uurtje)dat doe ik voorlopig ook nie weer auwie maar wel lief pakje van hello kitty gekocht
Ja het is hier inderdaad rustig. Hier verlies ik de hele middag al slijm en vocht. En sinds een uur al ongikrampen....
Haha ik heb geen idee. Misschien is ie ook wel verder aan het indalen en houd het straks zo in 1x op. Maar liever niet natuurlijk
'zo ff naar nieuws spieken maar nog niets.. ik een best pfoeeeee dag gehad...de kleine is nog maar paar daagies oud en ik voelde me vanmorgen super, vistite gehad,naar vriendin spanje gebeld met zoon gegeten enne toen was ik op..dacht ik vanmiddag te gaan slapen dacht sep daar anders over... maar goed weer geleerd, komende 4 dagen nog hulp en dus ook de ochtenden maar een dutje doen.. meiden waar t aan t rommelen is stekte! Lafo goed gesprek gehad? zonnetje hoop dat je snel zult bevallen!!!
Hey suus ja woensdag gaan ze me inleiden om 07.30, spannend allemaal. Wanneer mag jij?? Lautje hier precies hetzelfde enorm veel slijm en draderig, is ook een gedeelte van de slijmprop zei mijn gyn vandaag....ik had ook krampen vanmiddag maar nu alles weer rustig.
Net naar de wc geweest. Hoorde dat er iets in de wc viel. Leek een klontje met bloed. Krampen zijn behoorlijk aanwezig hier.
Hai ff snel berichtje nu ik het nog kan. Vanmiddag hele dag bij mijn ouders geweest en gehangen op de bank met pijn in de buik en rug, mijn moeder mijn rug gemasseerd en mij van thee voorzien. Om half 4 naar de wc om te plassen, klaar, broek bijna omhoog en toen ineens *knap* stroomde vruchtwater eruit, kon net optijd weer op de wc zitten. Wat voelt dat raar zeg... Mijn moeder stephan bellen en die kwam er meteen aan. Toen nog 30 min in de auto, spannend zo lekkend. Nu best wel heftige weeën.. af en toe ff pauzeren en in trance. Om 7 uur komt de VK, gelukkig mijn favoriet, want dan begint haar dienst. Ben dus ook vrij relaxed, op de pijn na.. hoop dat ik dat volhou tot ze komt
misssyyyyy!!!!! Joeperdepoep! ZEt em op snorrie! Je mag mij altijd smsen als het zover is he?!!!! kussies! Lautjuh! OOk jij vandaag aan de leg, You go girl knuffs!
Miss... succes meid! Toen ik je smsje kreeg dacht al, volgens mij is ze dat en ja hoor!!! T gaat je lukken hoor, you go girl!!! Enne, ik hoor t wel he! Dikke kuzz
Mijn god.. wordt steeds erger en om de 2 min en 1 lang, 1 min rust... ze komt er zo aan, eerst moet stephan me tempen. Die is nu opzoek naar de thermo.. wat een stress.. die ook nog kwijt.. zit ook wat zenuwachtg te lachen, maar dat is niet bevordlijk voor de pijn. Denk dat dit echt het laatste berichtje is. Lilage zal jou ook smsen Bedankt meiden, ik ga mijn best doen...
hoi meiden, heb even lekker liggen pitten zojuist had ik echt ff nodig @ Lautjuh meis ik hoop voor je dat het doorzet hoor dan mag je me met alle liefde inhalen @ suusje denk wel aan je zelf he en laat je door de kraamhulp nog maar ff lekker verwennen @ lafo spannend meis misschien komt ze nog wel uit der zelf van het weekend @ Miss meissie zet hem op je kunt het ga hier hard aan je denken hoor nog maar even en je hebt je meissie vast.