@Miss en TJB.. het lange wachten is beloond... GENIET ERVAN DAMES en GEFELICITEERD.. dikke knuff.. US.. @Annie.. meis.. je weet t maar nooit.. klinkt iig hoopvol...en nog bedankt voor je lieve berichtje..knufff @Knippy.. bij jou al iets???
Hoe is t nu met Lautjuh?????????????? die zal ook wel bezig zijn toch??? of was het nou iemand anders waarbij het gister leek te zijn begonnen??!!
hey meiden kom ff foto spammen van me 2 mannen over lautje daar was de vk geweest en daarwas geloof ik nog niks ichtus....tenminste geen ontsluiting...wat ik terug had gelezen.... hoe gaat het vor de rest met iedereen lekker aan et genieten van jullie beebjes?? Dikke kus
Hoi Meiden ik kom me even melden. Heb nof niks bijgelezen maar dat komt wel. Gister om 12.49 ben ik bevallen van Caithlyn ze weegt 3565 gram en is 51 cm lang. Gister ochtend om 8 uur moest ik mij melden in het ziekenhuis voor de inleiding Bleek dat ik zelf al bijna 3 cm onrsluiting had. om kwart over 9 aan de weeenopwekkers met als gevolg om 10over 10 heftige weenen om de 2 a 4 minuten ongeveer 1 uur later een prik en stand van 6 cm ontsluiting hierna weer al vrij snel daarna zat ik op bijna 10 cm kwam na 34 persen onze mooie dochter terwereld. in totaal heeft de bevalling ongeveer 3,5 uur geduurt. dus das erg snel gegaan. Ik zal snel weer even bij lezen Groetjes Evelien
@ zonnetje eindelijk we weten de naam hahhaha we hadden al op je hyves gelezen dat je bevallen was maar zo nieuwsgierig naar de naam iedereen geniet er van!!!!!!!!!!!!!
@Jess.. ahhhhw lieve foto's zeg.. superrr..... @Annie.. het gaat super met Anna.. ze drinkt goed, groeit goed.. is een rustig meiske...we zijn echt flieft.. @Zonnetje.. Nog een keer gefeliciteerd met Caithlyn... Mooie naam en een super snelle bevalling..heerlijk...geniet ervan...
even een inbraak!! ************************************* Buddynieuws Lafo! Lafo, Lafoman en Amy zijn de trotse mama, papa en zus geworden van Britt Charlotte! Lafo is vanmiddag om half 1 bevallen in het ziekenhuis. Met mama en dochter gaat alles helemaal super en ze zijn alweer thuis! Einde buddynieuws! **************************************
zonnetjE, gefeliciteerd!!!! Wat is dat snel gegaan zeg, fijn (toch?) Geniet van je meisje!!!! Hier gisteren over gegaan tot de dr brown fles, vanwege vermoedelijke krampen en het slapen in een bakerzakje..regelmaat van verschonen, voeden, knuffelen en dan naar bed of lekker aan de wandel..Hopen dat het effect heeft op ons menneke...tot nu toe een lief ventje, mooi ook hihihi... Ichtus, mooooi, jess ook! Kijken of ik nog iets te plaatsen heb hier