Wat een heerlijke baby's zie ik hier voorbij komen. Ik wil ook! Maar helaas heeft de kleine meid nog geen zin. Lafo; ook hier nogmaals gefeliciteerd en geniet van de kleine meid. Sterkte voor maandag! Zonnetje; jij ook gefeliciteerd meid! Geniet ervan.
Dank voor jullie lieve berichtjes meiden! Miss, nog eens HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ZE IS ER!! En ff een fotootje van onze kleine (o nee grote) mooie liefste!
Oh dames wat een prachtfoto's..... Iemand trouwens bezwaar tegen dat ik alvast een mama's nov. 2009 topic ga aanmaken bij de MAMA's???? Niet dat we nu ineens allemaal meoten verhuizen hoor, maar dan is ie er maar vast.. of is ie er al en heb ik er overheen gekeken??
hoi meiden, wat een super mooie foto's heb ik voorbij zien komen zeg. zonnetje en lafo gefeliciteerd met jullie kleintjes hier zit ik ff met tranen in de ogen de hormonen spelen even hoog op bij het lezen en zien van jullie kleintjes ben het zoooo zat maar ze zit schijnbaar nog lekker
Ohwww Knippy meis... ik weet zooooo goed hoe je je moet voelen...Dikke knuffel meid...Hou vol... PRINCI.. wat een mopje.. en wat een haar zeg.. superrr..... FLEX.. owh wat leuk zeg zo samen.. dat beeld ga ik van je jatten.. morgen ook maar s proberen met marijn samen.. heb nog helemaal geen foto met marijn en Anna samen...
ik ontdek iets raars weet niet wat ik er mee moet maar op de plek waar mijn infuus heeft gezeten in die ader zit nu een bultje en hij doet pijn
Is volgens mij heel normaal FLEX.. had ik ook een tijdje na de bevalling van Jur.. bij mij trok t na een paar weken weg.. als je het niet vertrouwd ff maandag de ha bellen...
Ik heb hem ook al gevonden, maar hoor er helaas nog niet bij! Ik verveel me meiden. Op tv vind ik ook niets leuk helaas. Het zou zo geweldig zijn als ik nu ga beginnen met bevallen.
hoi, weer drie meiden erbij. ja d jongens blijven ee beetje achter he. gefeliciteerd met julie dochters en nu lekker gaan genieten. Het wachten is beloond. Ik ga topic novembermamma'sook effe zoeken. Kan er wel bij toch ook al is hij in okt geboren? Meiden die worden inegeleid of rommelen. Succes! Gr Gaby