**** Buddynieuws van lautjuh85**** "Ik ben om 11.35u bevallen van een zoon Nils. 4.440 gram en 55 cm. Hij is met de vacuum gehaald. Alles is goed. X Adriaan en Laura" *****************************************
Lautjuh Jeej meid van harte gefeliciteerd met je zoon NIls kom maar lekker bij en rust goed uit. ben je me toch mooi voorgeweest he
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 3775 gr - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ?? cm - 39+5 wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - 54 cm - 41 wk - Dochter van Fl3xgirl 12 november __ jazmina__ ........gr - ..cm - .... wk - Dochter van Sapje 14 november __ Mara __ 8 pond - ...cm - 40+5 wk - Dochter van Princi 15 november __ Jolien Marianne __ 3665 gr - ...cm - 40 wk - Dochter van Nina1982 16 november __ Anna Celine __ 2940 gr - ...cm - 41+5 wk - Dochter van Ichtus 16 november __ Veda Leona __ .........gr - ...cm - 41+5 wk - Dochter van Mosa1985 16 november __ Tom __ 3920 gr - 53cm - 40+4 wk - Zoon van Nathaliejanzen 17 november __ Tycho __ 3990 gr - 51cm - 41 wk - Zoon van Mamsie85 17 november __ Sep __ 3555 gr - ... cm - 41+1 wk - Zoon van Suusje 17 november __ Chloë __ 3245 gr - 49 cm - 40+4 wk - Dochter van Lara1 18 november __ Niek __ 3830 gr - 52 cm - 40+3 - Zoon van lydia2906 21 november __ Nils __ 4440 gr - 55 cm - 39 wk - Zoon van Lautjuh85 De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Nina1982 - mamsie85 Er zijn al 19 meiden geboren ! Er zijn al 16 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben Proficiat met jullie zoon lautjuh! Nu lekker genieten!
sorry voor t late nieuws.... ben mn oplader van mn mobiel kwijt :x batterij leeg, huis vanochtend op zn kop en we gingen ook nog een dag naar maastricht net thuis en heb t nieuws via een ander forumlid gekregen ik ga nu slaapjes doen
Ik kreeg vanmorgen een smsje van Annie.. ZE IS BEGONNEN!!!! Wat ik heb begrepen zijn vanmorgen vroeg haar vliezen gebroken of iig een hoge scheur... Het kan nog wel even duren, maar ze zal iig vandaag bevallen!!! Einde buddybericht!!
Lafo & Lafo-man gefeliciteerd met jullie dochter Britt Charlotte! Lautjuh & Lautjuh-man, gefeliciteerd met jullie zoon Nils! Zonnetje, wat een mooie naam! Annie, zet m op!!! Zag weer heel wat mooie beebjes langskomen!
mmm, ik wil eigenlijk iets op tafel leggen hier, hoop dat het niet verkeerd valt... IK voel me eigenlijk helemaal niet zo fijn...Ik durf het steeds niet uit te spreken, maar zo gaat het ook niet, dus ik dacht dan maar hier en hopen dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot. Het ontbreekt me nog steeds aan elk moedergevoel hier...Helemaal naar Milo toe en soms zelfs ook wat naar hannes toe...IK weet dat ik moet wennen en spreek mezelf elke dag moed in, maar ik kan gewoon niet genieten! Vandaag voor het eerst alleen thuis, speelt vast mee..Vannacht rotnacht gehad, milo komt over het algemeen i de nacht na zo'n 4,5 sosm bijna 5 uur, na de laatste fles moeilijk weer direct in slaap...Vannacht wilde het helemaal niet, manlief om hal;f 6 eruit om te werken, was ook al vroeg wakker dus....Milo blijft dan huilen, niet constant, maar zo om het kwartier laat hij zich horen. Ik wil hannes niet ook nog wakker hebben dus dan raak ik in de stress...Ik irriteer me heel erg snel aan het gehuil en er spoken dan ook nare gedachten door mijn hoofd...Hannes ook nog vanaf 6 uur wakker, milo maar even in bed genomen, anders bleef ik heen en weer aan het lopen... Dat het buiten dan ook nog pikkedonker is maakt het niet veel beter. Ik moet niet klagen, weet ik, maar er spookt soms door mijn hoofd "waarom wilde ik eigenlijk twee kinderen???" Ik ben er heel bewust mee bezig geweest, dus weet ook dat ik het diep van binnen echt wil, maar nu kan ik dus niet veel van dat gevoel terugvinden... Ik hoop niet dat er mensen zijn die me nu vervloeken, als dat wel zo is, sorry...Ik voel me er absoluut niet prettig bij zo...hoop dat er misschien mensen zijn die dit kennen en tips hebben? Knuff
@lilage... ik herken je gevoel heel goed.. niet bij Anna, maar wel bij Jur....goed dat je dit van je af schrijft en voel je niet schuldig of ontaard.. jij wil je ook niet zo voelen.....ik zal er zo wat dieper op in gaan... ben nu aan t voeden...knuffff
annie meis heel veel succes word het toch nog weekend he en zat je gevoel goed lilage heb er geen ervaring mee maar wel goed dat je het van je af schrijft zal wel opluchten
@lilage ook hier (nog) geen ervaring en lees meestal alleen maar mee hier, maar wil nu toch ff een knuf aan je geven en je succes wensen! Lijkt me moeilijk je gevoel, maar denk dat het goed is dat je het (h)erkend en benoemt!
@ annie zet um op meid! @ lautjuh gefeliciteerd met je zoon! @ lilage ik begrijp je gevoel heeeeel goed! af en toe denk ik ook wel eens kan ik het wel aan strax als manlief weer gaat werken zie er enorm tegenop! maar het gaat helemaal goed komen meid! je kunt het
hier vannacht wel een goede nacht gehad kaylee kreeg om half 11 eten en sliep tot 3:15 toen heeft ze weer gegeten en wrdt om half 7 weer wakker toen weer gegeten en werdt weer om 9 uur wakker heerlijk uitgeslapen dus
nu ben ik ook nog bang dat het een huilbaby word....of dat ik het er van maak...ik doe vast iets gruwelijk verkeerd...vind er echt geen flikker aan vandaag!!!!!! O sorry, ik kan echt alleen maar janken...vreselijk
oh meiden hoe krijgen jullie het voor elkaar dat jullie kleintje 4 tot 5 uur door slaapt grrr delano lukt dat echt niet en komt toch meestal om de 3 uur voor voeding....doe ik iets verkeerds?? wil zo graag dat hij om de 4 a 5 uur komt...en blijf ook hangen met de voeding op 120 cc een enkele keer wil die meer maar gebeurt niet vaak.....pfff weet et allemaal ff niet meer bleghhhhh gelukkig heb ik vanmorgen ff bij kunnen slapen want was echt kapot pfff.... maar eerste week zonder man in huis heb ik wel overleefd en nu had manlief hem om 8 uur na de voeding meegenomen naar de woonkamer zodat mamalief nog ff kon bijtanken heerlijk.......... @ succes aan iedereen die aan het bevallen is..... dikke knuf vor allen
@lilage misschien dat het helpt om tegen jezelf te zeggen dat t 'gewoon' die k.. hormonen zijn die nog door je lijf gieren.. dat je gewoon nog steeds heel erg moe bent, en dat je lichaam nog van alles moet herstellen.. er staat sowieso 6 weken voor om lichamelijk en geestelijk weer een beetje in balans te komen..op dit moment lijkt het dat je t gevecht met jezelf aangaat: stemmetje ik WIL me niet zo voelen, ik MAG me niet zo voelen..etc.. probeer hoe moeilijk het ook is een klein beetje te accepteren dat t zo is..je voelt je zo..' daarnaast denk ik dat t belangrijk is dat je wat taken van je afschuift. ALs je partner er is kan hij ook voor de 2 kleintjes zorgen, misschien dat je even naar een vriendin kan? Even iets voor jezelf doen..offe lekker boven zitten in bad of een nachtje apart slapen.. meid probeer ruimte en tijd voor jezelf te vinden enne sterkte (en gewoon over praten en hulp vragen en accepteren he)
@ Lilage: ik denk dat het heel goed is dat jet het hier schrijft. Er zijn er denk ik wel meer die zich hier in herkennen. Ook ik heb het in mindere mate bij mijn oudste gehad. Is vanzelf weer overgegaan maar je voelt je wel ff zwaar klote. Je had het je zo anders voorgesteld. Ga in elk geval op tijd naar je huisarts. Er zijn namelijk medicijnen en therapieën die je hierbij kunnen helpen en waardoor deze periode die eigenlijk zo mooi zou moeten zijn ook voor jou weer een hoop vreugde en geluk kunnen brengen. Veel sterkte ermee en vooral hier blijven schrijven want soms helpt dat al voldoende.
He meiden, Ben een tijdje niet geweest maar wel regelmatig bijgelezen,wil dan ook iedereen die inmiddels bevallen is feliciteren met zoon of dochter en geniet ervan. lilage: Denk om jezelf meid en als je denkt dat het echt niet goed gaat op tijd om hulp vragen via huisarts of iets dergelijks... Hier: Op het moment zit ik hier alleen met de kinderen en het valt me tegen moet ik zeggen,niet de verzorging dat gaat gewoon z n gangetje, maar mis me mannetje zo erg Heb hem vanmorgen weggebracht ( is vrachtwagenchauffeur ) ben nu dus de hele week weer alleen...Hij is ongeveer 4 weken elke avond thuis geweest en nu weer weg dus,kan alleen maar huilen nu maar wil me ook groot houden voor de kinderen voel me echt *** nu...