Met Alisia gaat alles goed, ze is een tevreden meisje en komt over het algemeen alleen voor een voeding en s nachts komt ze 1 keer, meestal rond een uur of 3...laatste voeding heeft ze dan rond 10 uur gehad.... Mooie kindjes allemaal trouwens,wil zelf ook nog een foto laten zien maar zo technisch ben ik niet dus moet even wachten tot mannetje weer thuis is
Hebben jullie dat ook dat het lijkt of het al veel langer geleden is dat je bevallen bent??? Alisia is vandaag 3 weken maar het lijkt al veel langer...
BUDDYNIEUWS Annie1979 is om kwart voor 1 bevallen van een prachtige klein meisje.. 2480 gram en 46 cm.. We horen snel meer.. EINDE BUDDYNIEUWS had t al bij de late nov mama's gezet, maar moest toen verder hier... dus vandaar het late berichtje...
@Robijntje.. jemig.. kan me voorstellen dat dit even slikken is.. zo ineens alleen.. Dikke knuf meis.. en hier voelt t al zo lang geleden...ik voel me dan ook zelf geweldig...Morgen is hier de kraam voor het laatst.. ohw wat ga ik haar missen.. tranen schieten in mijn ogenals ik er aan denk... ze is er morgen maar 3 uurtjes.. tis zo'n geweldig mens...zucht...
Ichtus kan het me voorstellen dat je er tegen op ziet als de kraam weg gaat,had het er zelf ook moeilijk mee en had haar ook langer willen houden maar het komt vast goed...
liefies, dank jullie wel...Het neemt mij gevoel niet weg, maar het is wel heel fijn om te weten dat ik het hier schrijven mag...Ik herken het gevoel, had het ook bij mijn eerste namelijk, maar weet gewoon niet meer of het toen net zo was en hoe lang het duurde enzo..pfff...Ga aankomende week wl naar de huisarts, vind het wel goed, ga mezelf niet groot zitten houden hiermee... Ichtus, wat ik nog vragen wilde, had jij het alleen bij je eerste? Robijntje, jeetje zeg, wat vreselijk, ik kan me echt heel goed voorstellen dt je je klote voelt, pfiew, das niet niks zo alleen met zo'n ukje erbij...Hele hel dikke knuf en ook jij blijven praten hier! Annie!!! Gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Lialge. Ik wil je sterkte wensen. ik heb ook een soort rotgevoel gehad de eerste weken. Ik vond het heel moeilijk om een ritme te vinden en een weg te vinden met twee kinderen. Ze willen allebei aandacht van mij en voelde mij daar heel erg schuldig over. Ook vonvd ik mijn wereld heel erg klein worden zo met twee kinderen. zag alleen het huis nog maar. Nu ik weer meer erop uit ga krijg ik ook een wat blijer gevoel. had toevallig nog ene bel afspraak met d e psycholoog en besproken en nu heb ik half december nog een gesprek met hem. ja ik had zo'n roze wolk voorgestel dat ik er niet bewust van was dat het ook wl heel zwaar zou zijn met twee kinderen. Ik zou er inderdaad niet te lang mee blijven lopen. Hulp vragen en je fijner in je vel voelen is heel veel waard. Sterkte en dikke knuf voor jou. Ouders gefeliciteerd met jullie dochters. het gaat nu we heel snel met alle bevallingen he. Gr Gaby
Hey meiden... Ik ben weer thuis. We zijn vanmiddag thuis gekomen. Vrijdagmiddag slijmprop dus verloren. Rond het eten begonnen de weeen. 's avonds om 22.45 uur waren mijn vliezen gebroken. Hele avond en nacht weeen gehad. Vk is om 04.00 uur nog weer geweest had ik 1,5cm ontsluiting. Ze zou om 08.00 uur weer komen. Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan van de weeen. Om 07.30uur hield ik het niet meer en ben ik onder de douche gegaan. Ik was op.... Toen kwam de vk om 08.00 uur en had ik 4cm ontsluiting. Omdat ik er doorheen zat toch besloten om naar het ziekenhuis te gaan zodat ik evt. pijnstilling kon krijgen. Daar aangekomen kreeg Nils een plakker op zijn hoofd voor de hartslag. Ik kreeg infuus. Maar mooi dat ik geen pijnstilling kreeg want dat vertrouwden ze niet met Nils zijn hartslag. Binnen een uur had ik 10cm ontsluiting en mocht ik persen. Een uur geperst en nog geen baby. Uiteindelijk kwam de gyn met de vacuum. Wat een redding. Nils lag met zijn koppie achterover ipv met de kin op de borst, dus hij kon die draai niet maken. Uiteindelijk was hij er met de vacuum zo uit. We maken het beide goed. Gister een minne dag gehad. Hij was misselijk van het vruchtwater wat hij binnen had gekregen en hoofdpijn van de vacuum. Vandaag gaat het stukken beter. Omdat hij zo zwaar is krijgt hij kunstvoeding bij ivm de suikers. Ik heb nog niet genoeg bv. Verder is het een heerlijk mannetje en genieten we volop!!!
Jess... ik heb precies t zelfde met Roann! Hij komt ook stipt om de 3 uur, zelfs s'nachts! We zitten ook nog steeds gewoon op 7 voedingen... En dan moet je soms toch echt rekken, want anders kom je helemaal in de war met die voedingen!
@ kel maar hoe doe jij dat dan laat je hem gewoon huilen of niet>??? k geef hem savonds om half 12 de fles en komt rustig weer om half 3 soms 3 uur.... gisteravond ook om half 12 fles van 120 cc en op een of andere manier heeft hij daar niet genoeg aan snachts en komt ie uur later weer dan geef ik hem nog 40/60 bij en dan slaapt ie wel 4/4,5 uur.... maar weet echt niet hoe ik dit anders zou moeten plannen zodat hij om de 4 uur komt ipv 3 uur....
Hier krijgt Roann ook rond 23.30 uur zn laatste fles, maar dan is ie dr 3 uur later weer! Het probleem met Roann is, dat hij de een na laatste en de laatste voeding te moe is om voldoende te drinken en dan s'nachts ook gewoon om de 3 uur blijft komen... Terwijl als ik m laat, met die andere 2 voedingen, hij dan bij wijze van door zou slapen! maar dat is natuurlijk niet echt de bedoeling, want dan zit ik dan de hele nacht op! Wij moeten dinsdag voor de 1e keer naar t CB, dan wil ik s om advies vragen! Lastig is dat he!
Hoi jessica, waarom geef je hem niet gelijk wat extra dan. Is hij waarschijnlijk gelijk tevreden en heb je een uur winst in je nacht. Of komt de voedingen dan niet uit. Sommige kinderen zijn wat meer hongerig he. gr gaby
Hier komt Luuk om 23 uur voor zijn laatste voeding en zonder darmkrampjes komt hij de nacht door tot 5 uur. Met buikkrmapjes komt hij na 4 uur weer. (geef borstvoeding he dna is het anders, kan gewoon op verzoek. Zit wle een ritme in. Ongeveer 5 uur, half 8, 11 uur, half 2 half 5, half 8 23 uur. Soms 's avonds nog tussendoor om 21 uur. Gr Gaby
Ik vraag me af, of je meer speling mag geven dan 4 uur tussen de voedingen sávonds? Want ik merk zeg maar, dat Roann rond de voeding van 20.30 u en 23.30u eigenlijk te moe is om zn hele flesje leeg te drinken. daarom meld hij zich s'nachts natuurlijk ook precies om de 3 uur...
@ gepke nou hij is te moe dan om meer te drinken dat wil ie dat niet....hij slaapt dan half dus drinkt hij niet meer heb ik al geprobeerd maar hij komt niet altijd een uur later hoor soms zoals gister :S en als ik hem gelijk meer geeft spuugt ie gedeelte eruit.....dus schiet dan ook niet op..... @ kel ben benieuwd wat ze zeggen bij jouw op het cb dan ik moet 3 december pas dus duurt nog ff....vind het errug lastig pfff
Roann heeft de voedingen nu ongeveer om: 7-8 u, 11-12u, 15u, 17.30u, 20.30u, 23.30u en dan rond 3u s'nachts... en dan is t rekken tot s'morgens mbv speen!
Jess, ik vind t ook behoorlijk lastig... ik zal dinsdag zeker vragen, dus misschien dat jij er ook wat aan hebt!