*zucht* kan wel janken heb haar net weer aangelegd was nog geen uur geleden van vorige voeding leg haar weg en begint meteen weer te huilen gaat wat worden vannacht stomme regeldagen ook:x
Goeiemorgen *GAAAAAAP* Pffff... hier weer een lekker nachtje achter de rug! Roann melde zich alweer om half 3 vannacht voor de voeding (precies 3 u later) en toen weer om 5 uur! Veel te vroeg dus, heb ik m maar ff in bed gepakt, na eerst een aantal keren op en neer te zijn gelopen voor zn fiepke... Dat bleek ook geen succes, toen maar naar beneden, in de box, mobiel aan, fiepke in zn mond en toen was t (met wat tussenpozen) weer goed. Heb ik de voeding uiteindelijk toch nog kunnen rekken tot 7u vanmorgen... Ik word er eigenlijk soms wel ff een beetje gefrustreerd van, met dat rekken en die tijden waar je je aan moet houden... En die ingebouwde wekker... tring, 3 uur zijn om, tijd voor te huilen
ha meiden, wat betreft voeden:ichthus hier t zelfde verhaal met bv.. op verzoek enne dat verschilt dus per keer..de nachten doen we wel anders..vriend geeft om 23.00 u de afgelopen 2 dagen afgekolfde melk met een spuitje.. Sep pakt dat goed en slaapt daar de eerste uren op (vannacht tot 3 u) en daarna maakt nico mij wakker en neem ik t over tot de volgende ochtend. Vannacht voeding om 3u. 6u. en 8u vanmorgen.. dat nico het doet geeft mij de mogelijkheid om rond half 10 mijn bed in te duiken en heb ik iid geval iets van nachtrust..erg fijn! MEt zoon gaf ik flesjes en was ik ook zoals jij schrijft veel aan t rekken... flx 3 lastig die regeldag..pff en je ben al moe.. is nacht een beetje gegaan meid tegenop zien dat kraam weggaat tja heb ik ook. ze is in t weekend niet lang geweest zodat ze nu nog 2 volle dagen heeft.' Hier is nico wo t/m vr alleen in de ochtend aan t werk enne volgende week is kijken hoe t gaat lopen. Eigenlijk wel prettig dat iedereen tegen dat moment opziet..en dat latyer blijkt dat t dan best loopt..
miracles ow wat moeilijk zeg heb hier natuurlijk nog geen ervaring maar kan me je frustratie voorstellen
Hallo meiden, ik kwam even buurten. Gefeliciteerd met alle mooie babies en alle dames die nog moeten kom op!! Ik zie dat er op vrijdag de 13de nog een leeg plekje staat op de bevallingslijst dus zal ik hem dan maar compleet maken 13 november __ Kyano Jayden __ 3750 gr - 53cm - 39.2 wk - Zoon van Sheann
Gefeliciteerd Sheann met je zoon!!! En grappig, hij is precies dezelfde tijd geboren als Amy, 20.23 uur.....
hej hej, @ichtus, dank voor je verhaal...Ik merk dat ik dat huilen nu wat lastiger vind, vooral als hannes in bed ligt..ben steeds bang dat hij dan ook wakker wordt..Maar goed, dat moet maar wennen... We verschonen milo in de avond rond de voeding van 8 en daarna niet meer als hij niet gepoept heeft...de vk zei ook dat als ze ouder zijn ze in de nacht niet meer verschoond worden, dus dat het niet noodzakelijk is..Ik voed's nachts met de lamp uit en zonder contact zeg maar...Vannacht was het wel weer 3.20 uur, maar daarna is ie wel weer gaan slapen...hannes was wel weer vroeg wakker, dus tegen kwart over 6 twee wakkere kindjes, maar goed. Voeding bij Milo gerekt tot half 8 vanmorgen en nu ligt ie weer te slapen (al een tijdje). Maarten is thuis, die voelde zich vanmorgen niet lekker, na ja, vandaag kan ie een beetje uitrusten tot hanne ser weer is Ik moet inderdaad weer even leren dat een baby mag huilen ja..En probeer me vast te houden aan het slapen in zijn eigen kamertje..Maar bijvoorbeeld gisteren wilde hij i bed echt niet en in de box heeft ie een paar uur geslapen, zou dat kwaad kunnen als ie soms overdag ergens anders slaapt? Ik weet dat we op een gegeven moment met hannes aanleerde dat ie in de middag zijn slaapje sowieso in bed deed en in de avond en de nacht...In de ochtend en later in de middag was het sosm ergens anders...Het lijkt me ook misschien niet zoveel kwaad kunnen, omdat ik straks toch ook met hem de deur uit wil en hij dan ook niet in zijn bed slapen kan, toch? Ik probeer verder wel ritme aan te houden hoor...Voedingen beetje zelfde tijd overdag en na de fles van 23.30 mag ie zelf komen...als het te vroeg is geef ik hem de speen... Het komt wel vaker voor dat ie niet wakker wordt voor de laatste voeding, dus we moeten even zien wat we daar mee gaan doen...ik kan er wel een latere fles van maken, maar ik wil ook proberen te voorkomen dat ie twee keer komt 's nachts...Misschien eerst maar eens even zien of dat ie dat volhoudt zo... Ik gebruik nu de dr brown fles tegen krampjes en heb het idee dat dat wel wat werkt...ben nog niet overgestapt op andere voeding, we gebruiken nu nog standaard 1 voeding van kruidvat...Vandaag komt als het goed is ook mijn puckababy binnen, iemad daar ervaring mee? Ben trouwens vanmorgen bij de HA geweest..Hij heeft me een soort van antidepressiva voorgeschreven...Het zit in mijn karakter zegt ie, dat ik wisselend ben in stemmingen en maak dan te weinig stofjes aan...Heb deze stof vaker gehad en het heeft me vaker echt geholpen...Ik hoop zoooooooooo dat het nu binnen een paar dagen weer aanslaat, want ik zie er zooo naar uit om te genieten van mijn kids en om me echt mama te voelen van twee! Ik mis dat echt oprecht intens nu... Dank jullie wel... Shean, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!
gek eigenlijk, hannes is nog geen twee, maar ik merk dt ik al zoveel veregten ben van hoe het bij hem ging...en dat ik daar misschien wel hard naar op zoek ben, omdat het bij hem vrij snel goed ging allemaal...Ook dat moet ik denk ik proberen los te laten...
goedemorgen meiden even snel een brichtje want cb komt zo langs maar ik had kaylee rond 23 uur half 12 eten gegeven (1 boob) en toen viel ze in slaap en was nie wakker te krijgen ik leg haar in bed en ga zelf ook slapen tot ik wakker schrok en op de klok keek twas 5:45 ik als een speer het licht aan en kaylee uit de wieg gehaalt aangelegd maar nee hoor ze viel weer in slaap ik balen want zat teveel tijd tussen dus ik naar benenden gegaan en heb maar gekolft eerst haar luier gedaan en toen heeft ze flesje gedronbken. wat ik wel steeds merk is dat ze maar steeds 80 cc drinkt is dat niet veel te weinig??
hej flex, toen het cb hier langs kwam kreeg ik te horen dat milo juist te veel dronk. We maakten steeds een flesje met 90 cc water, komt neer op ongeveer 110 cc in totaal...Daarvan dronk hij ongeveer steeds 90 cc op ofzo..Voorheen ging het zo dat met fv de voeding elke dag met 10cc omhoog ging tot een bepaalde hoogte, maar nu kreeg ik te horen dat je lichaamsgewicht in kg X 150 moet doen en die uitkomst delen door aantal voedingen. Dat komt voor ons neer op 7 voedingen van ongeveer 75 cc...en milo is bijna 3 weken oud...Nu geldt niet hetzelfde voor bv, maar het lijkt me niet dat het zo is dat ze met bv inmens veel meer drinken..Als ze er goed op doet lijkt het me echt geen probleem...Je weet met bv ook nooit hoeveel te preceis krijgt...Bij onrust gewoon cb vragen!
Ichtus, nog 1 vraagje, vanaf wanneer deed jij 's avonds iets extra's in de fles? Rijstebloem of nutrix ofzo?
hee fl3x: lekker nachtje dus! beetje kunnen bijslapen? ben je vandaag alleen of is vriendje nog thuis? ze geeft toch zelf wel aan hoeveel ze wil joh, komt vast helemaal goed!
zo cb is langs geweest kaylee zit boven haar geboorte gewicht!!! ze weegt nu 4330 gram!! en 80 cc is voldoende volgens cb zolang zij er maar goed op groeit en dat doet ze! ook mogen we haar snachts late slapen en hoeven we der niet wakker te maken om te eten