November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ faye

mijn 2de zwangerschap sloeg ook op mn gebit
    ik eindigde met een wortelkanaalbehandling

voor tandvlees! Bij de drogist verkopen ze speciaal mondspoeling voor gevoelig tandvlees... effe flessie pakken....
    hebbess....
    het heet Corsodyl... dit kan je veilig gebruiken tijdens je zwangerschap
    Heb er zelf goeie ervaring mee, een nadeel een flesje van 200ml kost rond de 8 euro, best prijzig

En ze zeggen : elk kind kost een tand ;) dus ja ik zou tandarts effe vragen

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Doei meid lekker slapen!

En meiden...
    Wat een heftige clip heb ik net gezien!
    Is een vrouw die zingt over vrouwen die geen kindje kunnen krijgen,of die al heel lang bezig zijn...
    JOH ik ging janken!

Wat komt dat dichtbij...

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oh ja ander leuk weetje...... over vlokjes in de urine!

heb hier erder ergens een vraag over gelezen

wij zijn erachter wat deze vlokjes zijn!
    je kan soms letterlijk je HCG in de urine zien als witte vlokjes!

(MvM vertelde ons dit)

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    bedankt claire voor de goede tip.En die vlokken heb ik ook heel erg veel.hihi

5. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Naatje welkom en gefeliciteerd

6. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    hallo iedereen...
    pfff, wat word er veel geschreven zo zeg..
    heb de hele dag gewerkt, ben dus flink moe!

@bloempje, hoop dat je snel wat opgenkapt bent... flink balen zeg,

@nieuwe zwangeren: Heerlijk he!

voor de rest ben ik nog niet op de hoogte, sorry.. vergeten wat ik ook al weer heb gelezen

7. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    ben ik ook weer ff snel.. beetje drukke dag gehad..
    vooral vol bewondering met mijn buuf zitten staren naar haar zwangerschapstest he naatje! whahahahaha..

ja.. naatje en ik zijn buurvrouwen. toen wij zwanger werden van onze eerste waren zij al bezig voor hun derde.. Toen hoopten we samen zwanger te zijn.. Nu gaan wij voor de tweede en zij nog steeds voor de derde.. en nu spontaan zwanger! Geweldig! Ik vind het zoooooo leuk voor jullie!

En toch nog samen zwanger! een week verschil!
    De borden staan hier in november in de tuin hoor!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik zit er doorheen ik heb een klote avond ik zit constant maar te denken ik kan het niet ik kan geen goede moeder zijn en ik voel me doodongeluk....
    Ik snap er niks van ik was zoooo gelukkig met dat we een kleintje zouden krijgen maar ineens zit ik er helemaal doorheen en kan ik niks anders doen dan janken janken janken!

9. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    morgen werken dus ik ben hier dan weinig te vinden..

10. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    lieve schat.. zoiets heeft een naam.. hormonen verschrikkelijk!! Meid je word een supermamma!! Geef me eens een reden waarom dat niet zo zou zijn. Je houd van je kleintje en wil er het allerbeste voor. Je gaat een heleboel liefde geven.. wat meer kan een kindje zich wensen! Alleen al dat je je er druk om maakt dat je niet goed genoeg bent maakt eigenlijk al dat je een topmamma bent!!!

11. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    claire goed idee van je telefoonnummer!
    Nu ben je natuurlijk wel verplicht om hier te blijven hangen totdat iedereen bevallen is he! whahaha..

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou ik zie het op het moment even niet in :(
    ik vind het verschrikkelijk en ik voel me verschrikkelijk en ik weet dat ik dat niet moet doen omdat dat slecht voor mijn kind is maar ik kan er gewoon niks aan doen!
    Ik haal gewoon de raarste gedachten in mijn hoofd! en dat wil ik helemaal niet!

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Naatje, Gefelciteerd, wat een mooi wonder!

Sterre, super het zit op de goede plek! Kun je het al geloven?

Flex...hoeraaaaaaaaa

Hyves, nog fftjes wachten en dan kom ik er ook bij!

Kleintje, Tja idd hormonen. Maar als je je nu zo voelt dan si dat gewoon even zo hè! Om jezelf dan op je kop te zitten dat dat niet goed is voor je kindje dat helpt natuurlijk ook niet (ken dat heeel goed hoor, jezelf op me kop geven, kan ik ook heel goed). Gewoon ff lekker janken en flink twijfelen en dan gaat dat vanzelf weer weg. Dan zie je ineens zelf in dat je het echt zult kunnen.

Hier verder bij de huisarts geweest en bloeddruk en Hb waren goed.
    Helaas kan ik 's middags niet even slapen want dan werk ik. Gelukkig mag ik van de baas hier en daar wat eerder naar huis nu.
    Ik slik vsm puur mamma omdat er het minst ijzer inzit.En ijzer zorgt voor verstopping en dat wil ik met mijn rare darmen liever niet.

Zo ik duik er ook maar eens vroeg in.
    Dag allemaal weer!

14. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    maar waarom zou jij dan een slechte moeder zijn.. Kom maar op met die argumenten.. ga ik ze allemaal ontkrachten!
    Echt meid.. laat je niet gek maken.. Je bent toppie!

15. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    oja.. STERRE.. geen bbz! JEEEEEEEEJ. gefeliciteerd!

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

bij hoeveel weken moet je je aanmelden voor kraamzorg/.

17. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    ik heb het de vorige keer pas bij 12 weken gedaan. ze hebben het liefste dat het voor de 17e week gedaan is! Dan krijg je ook mooi op tijd je kraampakket thuis

18. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    meiden ik ben er ook weer weg van.. morgen om 07.00 beginnen.. 05.45 op.. pfffff.. zal wel een lange, zware en vermoeiende dag worden.. hahaha..

fijne avond en slaap lekker allemaal!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach ik weet het niet! Ik denk dat ik maar naar bed ga hopelijk voel ik me morgen beter....

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mommy en Naatje.. wat super dat jullie buufen zijn.. dan weet ik waar jouw huis woont naatje..whahaha.. ben tijdje geleden bij mommy geweest.....kom vast de komende maanden nog een keer.. gaan we kennismaken oke? als je wilt natuurlijk.. hoeft niet hoor.. ....

@Hier net babysite aangemaakt.. check it out.. de widget bij welkom vind ik helemaal leuk.. je kunt op de knopjes klikken.. beebje kietelen, hartje luisteren.. lampje aan/uit.. helemaal leuk...en er staat zelfs nog info op hoe en wat enzo...

verder niet zoveel bijzonders hoor..

Hier vooral moe, koud en moe..

@Kleintje.. meis meis.. hoe herkenbaar.. ga naar de babysite.. en lees bij week tot week.. dan zie je dat stemmingswisselingen heeeeel normaal zijn.. komt allemaal door de hormonen.. accepteer t.. tis niet anders en er tegen vechten heeft toch niet zoveel zin.. morgen zie je de wereld weer heel anders.. echt...dikke knuff meis...

pak lekker een reep chocola, een bak ijs of een zak chips.. ga jezelf even lekker te buiten.. VERWEN JEZELF.. en daarna heerlijk uitbuiken in bed.. nog ff tv-kijken en dan heerlijk slapen....

Deel Deze Pagina