wij merkte eigenlijk direct dat het begon te werken maar pas na een antal voedingen dat het echt aansloeg Wij zijn gestopt nadat we merkte dat ze echt weer rustig was
gefeliciteerd voor diegene die bevallen zijn hier infacol na 2dagen hielp het. verder mexicaansegriepspuit gehaalt en ziek 39koorts en mannetje en vriend nergens last van. verder weegt lindy 4490 en mag ze nu 150ml maar ze zit nog op 7voedingen
betreft nachtvoedingen als je alleen fv geeft mijn moeder deed vanaf dat we 4 weken waren klein beetje rijstebloem door de laatste voeding zodat we door sliepen mag eigenlijk pas vanaf 4 maand staat op de verpakking zag ik maar zij deed t dus vanaf 4 weken al en nooit problemen gehad
@fl3x, ik heb zelf alleen een beurse arm gehad tot en met gister (had de prik vrijdagmiddag) en een ontstoken oog, weet niet of het toeval is, maar heb normaal nooit een ontstoken oog, en nu kwam het opzetten vrijdag op zaterdagnacht, dus denk dat het komt doordat mn weerstand even werd aangetast, verder nergens last van gelukkig, hopelijk hebben de kleintjes ook geen last...
claire johannes broodpit meel is byna hetzelfde en mag nu al door de voeding maar wij hebben nu frisio comfort en daar zit het in is dus al dikkere voeding.
ik ga me door de stad worstelen voor mn surprise te gaan maken @ wenneke.... ikzelf durf nog niets erdoor te geven omdat we nog steeds proberen de bv goed op gang te krijgen anders krijgt ze zoveel verschillende dingen, lijkt me niet lekker voor dr maagje en darmen wij gebruiken friso standaard 1 en de bv dan. de ene nacht komt ze 1 keer de andere 2 x Maar nu hebben we ook ontdekt dat ons meisie bang is in het donker nu hebben we een heel klein klein lampje boven in de hemel van t wiegje gemaakt en ze slaapt stuk rustiger en minder huilen. Zonder dat onze nachtlampjes aan moeten blijven.
ah okee ja hier ook een nachtlampje maar merk niet zoveel verschil.s nachts slaapt ze goed maar overdag en na de voeding van de nacht zo rond 4uur wil ze niet meer in bed slapen,we snappen er niks van.ook de box wil ze niet in en wipstoel ook niet.
@claire: met borstvoeding kan het zowiezo langer duren hoor voor ze doorslapen, Thijmen sliep pas rond de 7 maanden door, toen we deels overstapten op flesvoeding...
johannesbroodpitmeel mag dus al vroeger? Mag dat vanaf nu al? Drie weken zeg maar? Jongemama, dat je van die nachtvoding af wilt is niet gek, of het ook al lukt is een tweede, je kan het proberen te rekken 's nachts met de speen en in de laatste fles wat extra's...
Zooo... weer een beroerde nacht achter de rug! Ondanks dat ik t uit heb geprobeerd om Roann dan om 22u de fles te geven en dan om 24u bij te voeden... kwam hij alweer om 02.20u Uiteindelijk heb ik t nog kunnen rekken tot 3.45u... al met al dus toch nog een dikke 2 uur op geweest vannacht Vanmorgen kwam hij toen weer om 6.45u, echt een mannetje van de tijd dus!!! Nu zijn we vanmorgen naar het CB geweest. Hebben nu t advies gekregen om hem dan nu om 18u t flesje te geven en hem pas weer een flesje te geven tussen 23u en 0.30u en hem dan s'nachts weer zelf te laten komen. (dit advies gekregen, omdat hij om 21u en 23.30u niet wakker te krijgen is en dan zn flesjes niet leegdrinkt) Dusss... ben s benieuwd! Verder morgen we hem ook 3x per dag 30cc water geven, om tijd te rekken tussen de voedingen.
lilage we hebben toen lindy 2weken was overgestapt op frisio comfort en daar zit johannes broodpitmeel standaard in dit was omdat ze spuugde en hongerig was
knippy, bij welke vk zit jij? Miss, wat een drollie op de foto! Miracles, vind jouw ventje ook nog altijd zo'n lekker snuitje hebben
heb de puckababy piep binnen, dat scheelt heel erg veel met een mini zeg, die had ik even van een vriendin te leen... Ben benieuwd hoe hij het vind...Heb je een baby in een zakje
spannend morgen naar het cb. Ben zo nenieuwd hoe lang en zwaar hij nu is. Heb net even met d ehuisartsenpost gebeld en... kan het nog even aanzien. En morgen toch even langs de huisarts wegens aanhoudende diarree. Wel bellen bij koorts hoger dan 38 graden, dus bij elke wakker moment effe zijn temp meten. Gr Gaby
ik vertrouw het niet zo krijg alweer koorts nu gisterdie spuit gehad ,pffffff gaby effe in de gaten houden met de temp