Claire: Lekker laten kletsen, ieder kind is anders. Hier gaat het ook het ene oor in en het andere uit, doe zelf wat ik goed vind...
Gepke: Hier dinsdag de griepprik gehad en heb last van hoofdpijn gehad en diaree, spierpijn en nu nog een gevoelige arm,zoon heeft bijna nergens last van gehad en andere zoon wel dus denk dat iedereen er weer anders op reageert.
griepprik, ik heb een heel pijnlijke arm gehad, voel hem nu nog, kon er woensdag echt niet op liggen of niks tegenaan hebben..Nu nog gevoelig. Hannes heeft er tot op heden geen last van en manlief alleen een stijve arm... Hopen dat het over 3 weken niet anders is...
meiden wil zo graag lekker mee kletsen over voeden,aankomen kolven enz enz enz maar er is hier nog steeds niks gaande lilage alles rustig dus
Jammer knippy! Hoop dat jij ook snel aan de beurt bent! Had trouwens nog naar t lijstje gezocht, waar alle zwangeren en overtjd-dames opstonden, maar kan t niet meer vinden... Ik dacht s kijken of jij nog de enige bent die bevallen moet! @Claire, hier zit Roann al een dikke week op 135cc, dusse... gewoon doen wat goed voelt, ik liet m ook geen honger lijden! Dan krijgt ie maar wat meer!
Hoi Meiden, Ik ben een beetje stilletjes, lees alles wel globaal mee maar ik geef geen bv dus vandaar is er niet echt veel om op te reageren. Maar dat geeft niks want echt veel tijd heb ik ook niet. HIer gaat verder alles lekker kraam is nu afgelopen en mogen we het alleen doen. Heb er zin in mijn dingen doen wanneer ik dat wil heerlijk. @ Knippy hoop dat het voor jouw ook snel zover is.!!!!!!!
hey meiden, bedankt voor al jullie adviezen over het voeden... Aangezien Niek de tepel nog steeds niet goed te pakken krijgt, ondanks tepelhoedje en kolven, heb ik besloten toch op fv over te gaan... Ik kolf ook te weinig, hij mag 90 hebben, maar ik heb maar max 70. Dan moest ik hem nog bijvoeden met 20 à 30 cc melkpoeder, maar wat een gedoe zeg! Ik vind het allemaal wel best zo. Ik ben een stuk rustiger en m'n kereltje is tevreden. Liefs!
claire lindy zit al op 150cc water en is in 4weken van 3730 naar 4490 gegaan ,laat ze lekker zeiken .
lydia van flesvoding worden ze ook wel groot. en zeker een gedoe kolven, eerts gewoon proberen en dan ook nog fles erbij. Ja had ik ook niet gedaan. gr Gaby
middag meiden ben ziek heb al 3 dagen enorme diaree hoofd[pijn en duizelig en vanmorge kreeg ik zo'n pijn in me buik dat ik niet rechtop kon staan dus heb de ha gebelt. doordat ik zoveel vocht verlies en ook nog eens bv geef ben ik beetje uitgedroogd en heb nu vochtbalans zakjes gekregen hoop dat ze werken... voel me echt niet goed kan echt niks zodra ik ook maar wil opstaan draait alles...
ik mag me aan schuiven bij de nov baby,s! ik was eigenlijk een dec mama. maar de kleine meid is eerder gekomen