@ Kleintje tuurlijk word jij een super mama....volgens mij zijn het de hormonen,en het gaat hlemaal goed komen met je....knuff. @Bruisje hier ook koud,voral 's avonds.
hier ook...erg lastig.. dik vest aan en zweten... pff en toch blijf ik t koud houden.. heel irritant...maar goed.. de krampjes baren me meer zorgen...
echt vreemd zeg.... hormonen... moet trouwens oppassen dat het mensen niet gaat opvallen hoor.... kom soms erg raar uit de hoek.! nog meer mensen last van rare versprekingen etc.?
ja chocola! goede timing om zwanger te worden hoor, net voor de pasen! maar ik ga nog even bankhangen, en daarna slapen... morgen werken.... trusten!
Nou ben net maar een blokje gaan wandelen en de brief naar de verloskundige op de post gedaan.. Heb ook niks doorgegeven aan vriendlief dat ik weg was (hij lag al op bed) en ineens kreeg ik een telefoontje van he waar ben je? Daarna nog even flink bij hem uitgehuild toen ik thuis kwam en nu gaat het wel weer pff rot hormonen!
@kleintje meid je kan het ook zo zien: Het kan je juist meer schelen hoe jij mama word als je je er zo zorgen om maakt! Dus het bewust zijn ervan is super goed! @bruisje meid elke avond heb ik krampen,en het valt steeds weer wat weg Ik heb zon vermoeden dat het perfect normaal is En ik ga slapen haha
Een hele drukke dag gehad, dus ik ga niets bijlezen maar lekker vroeg naar bed vandaag. Ik ben dus heel druk geweest, maar was ook de hele dag met vlagen misselijk. Hoop dat ik me morgen beter ga voelen! Hoe gaat het met jullie allemaal?
Goeiemorgen slaapkoppen! @kleintje, hoop dat nu je wat geslapen hebt, je je een beetje beter voelt! Ik weet ff niet meer wie t had over dat koud hebben en zweten, ik heb precies t zelfde! Ik bibber me wat weg de afgelopen dagen en ondanks dat zweet ik toch meer dan normaal... Dan had ik nog een vraagje, ik drink normaal, als ik werk 2 kopjes koffie op een dag. Kan dat kwaad? Meen dat ik ergens gelezen heb, dat je koffie beperkt mag hebben... Als ik vrij ben drink ik er trouwens geen, dus drink echt niet elke dag koffie! Nou meisjes, ben dr weer vandoor, werken! Morgen lekker 1 dagje vrij! Tot vanmiddag!
Ha Miracles, ik heb gelezen dat zo'n vier kopjes op een dag geen kwaad kunnen maar dat je er niet meer moet drinken. Dus dat dat doe je dan hartsikke netjes toch? Ikzelf dronk altijd 's ochtends koffie maar dat hoef ik nu niet meer te doen. Zo tegen enen kan ik er wel een of twee drinken maar daar blijft het dan wel bij anders protesteert mijn maag... Zo ik ga zo werken. Best een volle dag dus ik hoop dat ik het volhou en dan WEEKEND! Yej! Kan ik weer ff bijtanken Werk ze vandaag en/of een fijne dag... Hoe zou het met Bloempjuh zijn......
Hallo meiden allemaal.Goed geslapen?Ik slaap me toch slecht niet normaal en om 5 uur alweer klaarwakker.pff gaat een lange dag worden vandaag.Ook ik heb last van de hormonen en ben erg emotioneel.Ben erg bang dat het weer misgaat.Maar mannetje zegt niet bang zijn.je lichaam geeft het toch aan.Nou goed.Hebben jullie ook zo`n honger..ik sta momenteel al 2 keer `snachts bij de koelkast.Nou meiden fijne dag.