Over inbakeren. Ik heb de swaddele me. Hahha met kraamverzorgster mocht hij niet ingebakerd dus toen met doeken inwikkelen. Nou hij is dus zo sterk dat hij zich zo los had gewurmd en.. ook eens er helemaal onder lag. Dus deed het niet meer en had nog swaddle me van mijn dochter in een prachtige roze kleur. ja geprobeerd en hij slipe. Nu twee via mp gekocht in blauw hahaha. ja het roze staat toch niet zo mooi bij een jongen. Hij si makkelijk in gebruik. Mijn knul mag ivm evtuele heupafwijking niet helemaa ingebakerd uds laat de trappelzak da weg. Zijn benen zijn dus niet strak ingebakerd, maar gewoon losjes. Ik heb geen broek aan alleen een truitje en rompertje. Anders al snel te warm voor hem. Echt ene aanradr de swaddle me. groetjes gaby
hey ,meiden vanmiddag heerlijk geslapen de 2 meiden ook tot half 4!!! jippie spitsuur zit er weer op hier kaylee loopt alleen opm aand8 te zeuren heletijd maar goed die pak ik zo wel weer
nog een paar uurtjes en dan is deze speciale maand alweer voorbij *pinkt traantje weg* Knippy meid hoe gaat het met je hoe je het nog een beetje vol? hoop dat je kleine meid gauw komt
flex alles is hier weer vrij rustig geworden helaas wil gewoon nog niet echt doorzetten jammer genoeg
idd wat is het snel gegaan zeg! tijd gaat zo hard Zo meld je je aan met een postieve test en zo heb je je wondertje in je armen kleine hier nu precies een maand alweer zo kort en toch lijkt alsof ze er altijd geweest is en ondanks de gebroken nachten en alle getob... wat een intense onvoorwaardelijke liefde zeg!
jah het gaat allemaal zo vanzelf en tis idd alsof ze er altijd al is geweest mis wel enorm het gekriebel en geschop in mijn buik alle aandacht die je kreeg en vooral het moment dat ik haar aanpakte bij de geboorte en haar op me buik legde zo niet te beschrijven hoe dat voelt!
een tijd om never nooit niet te vergeten alle ellende van de jaren mmm dubbel en dwars waard en we weten nu al zeker dat ze niet alleen zal blijven in de toekomst, ongeacht dat we de mmm dan weer nodig hebben @ foto precies 3 weekjes oud Sinterklaasliedjes zingen haar schoentje bij de haard met een wortel!
t cadeautje paste er toch echt niet in t schoentje aankomende zaterdag vieren we sinterklaas bij mijn ouders en goeie god wat gaat ze verwent worden van mij en manlief een mooie pop van mn ouders een hele gave pop en nog een verassings cadeau van oma die wilt t kado niet eens aan mij verklappen whaha hebben lootjes getrokken en ik heb mn vader morgen eens aan de surprise beginnen
ze ligt hier helemaal KO in de hangmat in de box wil dr niet eruit halen om na dr bedje te verhuizen bijna 100% zeker dat ze dan wakker wordt dus ik kom hier maar effe spammen op mn gemakkie
kaylee ligt overdag altijd in de wiegenbak van d ekinderwagen in de woonkamer ze slaapty nu ook over 15 min moet ze eten manlief komt om 00:00 thuis gaan we samen naar boven als ze dan nog nie wakker is maar ik der wel wakker voor de laatste voeding hihi ga zo maar eens even kolven laatste voeding geven we der altijd flesje heb id dat ze dan meer drinkt en dat ze langer tevreden is
gister heb ik dr uiteindelijk om 02.00 wakker gemaakt voor de laatste voeding daarna heeft ze heerlijk doorgeslapen tot half 8 normaal komt ze ron 11.00 (10 uur voeding zeg maar) en dan rond 3 uur snachts en om half 7/7uur dus de nachtvoeding heeft ze overgeslagen in feite.... dus ben benieuwd nu ze heeft vandaag ondanks alle bv problemen toch nog lekker 2 keer aan de borst gelegen
meiden wat fijn dat de meeste babys het goed doen, knippy hoop dat ze wat kunne doen hier om half 12 laatste voeding en ze werd pas half 6 wakker ipv half 4 haha ben benieuwd of dat vaker gebeurt ,ook heeft ze weer diaree het weekend ook al. verder heb ik vanmiddag solicitatie en volgende week ook 1 ben benieuwd fijne dag zag trouwens mooie foto s langs komen