ik was 20 kg aangekomen en ben er nu 11 weer kwijt.. en nog steeds is het dalende..hihihihi...als het zo door gaat ben ik over 2 wk weer de oude ik..maar dat zal wel niet..whaha.. oh ja.. fotootje.. tis niee erg duidelijk en vlak na de bevalling en dus nogal verlept..
hmmmm. die is wel errug donker.. zal ff kijken of ik ergens een foto van voor de zwangerschap kan vinden...
wat leuk al die gezichten...zo komt een naam tot leven ineens.. leuk hoor.. en nu ben ik er van door.. oh ja.. CLAIRE.. thnx voor de info over PUZZ.. als je haar spreekt wil je dr dan een knuffel geven... en goed dat ze de tijd neemt...rustig aan.. we vergeten haar niet zo snel hoor..!!
Hey meiden, Heb niet alles terug gelezen. Druk druk druk hier. Nils is 's avonds erg onrustig. Huilt dan veel. Het begint rond 19.00 uur tot 23.00 ongeveer. 's Nachts slaapt hij gelukkig wel goed. Hebben meer mensen dit met hun kindje? Het is zo frustrerend. Hij is dan helemaal overstuur. Ik schuif de cinababy al zoveel mogelijk op naar de avond omdat hij overdag wel slaapt. Verder las ik dat knippy is gestript! Woehoeee. Of heeft ze de baby inmiddels al Ik ga weer....Nils meld zich weer voor een voeding!
lieve meiden Wie kan mij helpen aan een boekje voor de 9 maanden beurs met kortingsbonnen? als je der 1tje hebt wil je me dan pb sturen. heel en heel erg bedankt. groetjes mij
wat leuk gezichten bij namen..hier lukt t nog steeds niet om een foto te plaatsen..ik doe iets fout.. Sep voor gehoortest geslaagd! (ze doen t hier met 2 weken bij consult buro) Enne ikke qua kilos nog 5,5 te gaan..gaat bij iedereen hard ervanaf zeg!!
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden alles is hier nu rustig ben bang dat het dus niet echt werkt ga er maar gewoon vanuit dat ik volgende week naar het ziekenhuis moet en ingeleid ga worden @ lilage zal jullie op de hoogte houden maar het is hier nu allemaal vrij rustig heb er niet echt vertrouwen in dat het vandaag verder dor gaat zetten @ lautjuh hahaha ging het maar zo snel dat ik haar al had hoop dat je avonden ook snel beter worden @ all wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen natuurlijk wel weer wat jaloers ikke wil ook me kleintje vasthouden
wat leuk dat iedereen een foto plaatst Suusje, foto plaatsen> www.fotoverkleinen.nl daar een foto verkleinen tot 480x 360 en dan bij plaats reactie in het forum beheer bijlagen...dan plaats je je foto direct bij je bericht... Errug grappig om te zien wat er voor gezicht bij een naam hoort, soms zo anders dan je verwacht! Ik moet er even eentje zoeken
en wat kilo's betreft, was er bijna 14 aangekomen, nu nog ongeveer 5...maar goed doe er nu ook geen fluit voor, komt wel over een weekje of twee!
lautjuh, als de cinababy zijn wrk niet voldoende doet, kun je infacol proberen, wij zijn hier ook overgestapt...doet zijn werk wel!
hier ook lautjuh, begint na de late middag voeding, rond 4 uur en duurt tot meestal 22.00 uur savonds.... krampjes zijn het echt. draagdoek wil hier het beste helpen om niet te frustreren plan ik mijn hele dag om die tijden heen, oftewel ik zorg dat alles wat ik wilde doen gedaan is zodat het niet uit maakt dat ik savonds uren met haar zit, ik heb dan alle tijd voor haar. oja en accepteren dat het gebeurd, hielp hier ook heel erg, eerst zag ik ertegenop, nu niet meer, nu bestempel ik het als extra knuffeltijd...
Ja misschien dat ik ook maar overstap op de infacol. Maar in principe mag hij de cinababy ook wel 6x per dag max. Soms geef ik 1x-tje extra. Het is even een fase waar we doorheen moeten. Knippy meis ik ga voor je duimen dat het snel begint. Bekijk bijlage 33124
@Lautjuh.. hie rbegint t meestal NU.. en duurt tot ongeveer 19u.. gelukkig niet zo lang, maar wel een lastig tijdstip met nog 3 rondrennende en schreeuwende kids, pannen op t vuur en bad en bedtijd etc... Ik heb een draagdoek besteld.. zo kan ik haar rond deze momenten dicht bij me dragen en heb ik toch mijn handen vrij om de andere dingen te doen.. wat zal t een verademing zijn zeg.. kan niet wachten tot ie binnen is.... een BYKAY draagdoek .. via www.draagdoek.nl of www.vilaverna.nl bij de laatste heb ik m besteld.. is de unikleur t goedkoopst...