hele leuke foto gepke, trotse grote zus. zal dan ook nog maar een fototje spammen van mijn lieve meid
heb je van cb geen voedings schema gekregen daarin staat namelijk dat je tussen de 80 cc en de 120 cc mag geven dus zou gewoon 120 geven als hij dat op kan
wat een toffe foto's!! zal ook ff 1tje plaatsen wara ik op sta als ik een leuke kan vinden heb een camerafobie hihi hier is kaylee nog maar 2 dagen oud hihi
@ surf hier gaat het super hoor haha Alleen bjorn is doodop gezeur met milo hij had wat aan zijn oog dat was opgelost en moest vandaag weer naar dierenarts voor controle zit er weer wat in zijn oog grrr moeten nu zelf spoelen en donderdag trug als nie weg is moet ie weeeer onder narcose *zucht* ben blij dat we een dierenverzekering hebben
Jeetje meiden wat zijn jullie al snel veel kwijt zeg! Ik ben 9 kg kwijt en moet er nog 6 of 7 geloof ik... Ik heb ook echt meer buik nu dan voor de zwangerschap... Ach dadelijk komt dat wel...nu nog rustig aan. Ik kan merken dat ik op het eind van de zwangerschap niets meer kon want ik moet echt conditie opbouwen. Gelukkig doet mijn bekken al weer redelijk mee... Hier krijgt Mara nog 7 voedingen van ongeveer 90 cc.... Morgen eens kijken of ze al naar zes voedingen wil... Ze heeft wel vannacht vijf uur geslapen aan een stuk en daarna nog vier...wat heerlijk! Nu ze op haar eigen kamertje slaapt, slaap ik ook weer beter en dat is ook goed merk ik... Mara slaapt daarentegen zoiezo wel goed...fijn! Lilage...ook ik moet hier nog goed zoeken naar een ontspannen manier van mamma zijn...poeh...valt af en toe toch ook niet mee toch? Mamma's van een eerste kindje...moeten jullie ook niet zoeken met manlief/vriend, hoe dat moet zo samen pappa en mamma zijn? Wij wel hier. Niet heel heftig of zo maar we moeten wel ff een rolverdeling/taakverdeling vinden... Puzz, knuffel voor jou. Lekker rustig aan en jezelf weer vinden! Oh de foto ja...een foto van ons drietjes
@princi herkenbaar hoor..ik denk dat ieder gezin weer nieuw balans moet vinden... hiero ook hoor, eerste 2 weken druk bezig geweest met oudste zoon..zorgen dat er voor hem weer wat balans is en we geven hem heel bewust aandacht..merk dat bij hem weer wat evenwicht komt en naast zorg sep hoop ik komende maand ook weer wat meer aan mezelf toe te komen..
leuke foto's allemaal dames!! Ik en dus 1 van de enigen die nog 10 kilo te zwaar is...en er lijkt ook niks af te gaan, was drie weken geleden ook 10 kilo te zwaar...er gebeurd niks hier foto van Danique in de draagdoek: Bekijk bijlage 33208
gewoon je eigen gevoel volgen hoor! en op de pakken voeding staat ook een tabel met wat ze mogen hebben bij welk gewicht MOOIE FOTO"S DAMES!