hey kleppers Ik was er weer even Mijn leven is totale drukte nu hihi Gezellige drukte dat wel Al moet ik zeggen niet alles is super Gister is hubbie geopereert En joey is steeds aan het overgeven in de avond Ga morgen naar de ha om te vragen of ze misschien een maagzuurremmer kan voorschrijven Ik moet nu weer gaan... Joey word wakker en chris gaat op bed... Doeiiiiiiiiiii ik probeer deze week bij te lezen
enn knippy hoe gaat het met je?? @ hier goede nacht gehad dametje kreeg om half 12 eten en sliep tot half 7! en esmay sliep zomaar tot half 8 die fles gegeven en sliep daarna tot half 10 door!
Hallo dames, hier een lekkere nacht gehad... En Niek en ik hebben tot 9 uur uitgeslapen, heerlijk! Hoe moet je eigenlijk foto's verkleinen? Want ik kan ze er niet opzetten omdat ze te groot zijn...
hoi meiden nog steeds niks mevr zit nog steeds binnen en heeft geen zin om eruit te komen. strippen heeft dus niet gewerkt helaas
@flex: lekkere nachten heb jij joh! heerlijk! hopelijk blijft het zo! ik vond het ook gemakkelijker zonder kussen, dus snap dat je nu zonder wil, ik krijg m wel weer een keertje terug, heb m nog niet nodig hihi in de stad kan je trouwens fitnessen, daar is namelijk ook een kinderopvang erbij... ben er zelf nog nooit geweest, maar is vast wel prima voor dat uurtje sporten... @all: leuke foto's allemaal van jullie beebjes (en mama's natuurlijk)
Wat een eigenwijsje !!!!!!!! meiden waar bewerken jullie de foto's die jullie plaatsen is zo lek, ikke ook willen
@lydia: ik doe dat in het programma paint, maar het kan ook in photofiltre, moet je even installeren op je pc Photofiltre 6.3.0 gratis downloaden
goeiemorgen! wat me vanochtend te binnen schoot weet iemand hoe het met koffieleutje en de kleine gaat?
Ik zag weer leuke foto's voorbij zien komen. Ook weer leuke bewerkingen. Updtae; Luuk heeft spruw, dus zalf voor mij en nystatine voor Luuk. Ook vroeg de huisarts nu opeens wanneer ik Luuk weer ging wegen. Ja hij ziet er nog wel klein uit, iedereen denkt dat hij pasgeboren is. Vorige week donderdag vond de huisarts hem nog prima qua gewicht. nou volgens lactatiedeskunige geen zorgen als hij genoeg poept, plast en alert is. Dus hier effe geen zorgen. via www.fotoverkleinen.nl kan je je foto verkleinen. Groetjes Gaby
dames ff snel... heb de draagdoek binnen...echt een aanrader deze...helemaal niet zwaar..geen drukpunten en anna vindt t superrrrrr....ga later teruglezen hoor..krijg zo en vanavond visite.. knuff voor iedereen