Meiden bedankt voor jullie welkom! Ik ga me zo snel mogelijk helemaal inlezen hier zodat ik lekker met jullie mee kan kletsen. Vanmorgen voor de zekerheid nog een keer getest hihi en nog positiever dan gisteren, langzaam begint het door te dringen... En idd mommy en ik zijn buufjes en nu eindelijk samen zwanger! bruisje, lijkt me leuk om je te ontmoeten, dus geef maar een gil als je deze kant op komt
Hi Meiden, ben even wat minder op t forum, ben al een paar dagen zo beroerd, bah! Maar wil alle nieuwe zwangere dames feliciteren! @ Bloempjuh, beterschap! Wat een narigheid meid.... @ Sterre: fijn dat de echo goed was Super leuk, een hyves pagina, maar wacht er nog even mee. Heb t noh niet verteld en ben bang dat t mensen opvalt (mijn vriendinnen kennende....haha). Tot later! X Charlie
@naatje30 hey meid ik las dat je na 3 jaar toch spontaan zwanger bent geworden Ik zou beginnen met Iui in april en liet alles "los" en poef zwanger! Ik dacht dat het nooit kon "er niet meer bezig zijn" maar jeetje het bestaat echt! haha
Wat een mooie verhalen, spontaan zwanger in/tijdens de mmm! Geniet er lekker van, gaan vandaag lekker shoppen met mams, die weet nog van niets. We gaan het volgende week vertellen, na de echo.... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden... Hier gaat t weer goed.. de krampjes zijn weer weg. zullen dan toch mijn banden wel geweest zijn.. pfff... Koffie: hier een echte leut dus moet bewust minderen.. maar na 2 kopjes in de morgen heeft mijn maag er ook wel genoeg van dat scheelt.. dan drink ik er smiddags nog een en savonds nog 1..dus 4.. meer niet.. Verder eigenlijk niet zo heel veel te melden.. @Naatje.. ik ga een gil geven.. woon nogal een eindje ver weg dus duurt nog wel even vermoed ik..whahaha... @Puzz.. geweldig hoe positief je overal in staat.. dat geeft een mens moed en een goed gevoel...ga vooral zo door.. krijg helemaal energie van je berichtjes...hihihihi @De rest.. dikke knufff....
**inbraak** Voor als Fl3x hier komt bijlezen... Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! HIEPERDEPIEP HOERA! HIEPERDEPIEP HOERA! HIERPERDEPIEP HOERA! GEFELICITEERD! We hopen dat het weer een prachtjaar voor je wordt, met heel veel mooie nieuwe momenten! Liefs van ons drietjes **uitbraak**
fl3x gefeliciteerd met je 24ste verjaardag! zo hier elke morgen een misselijkheid strijd pfoe de rest vd dag gaat super goed alleen s morgens drama. komen vandaag als goed is de MvM flessen ophalen en misch zit me boek er ook bij! kan ik weer wat lezem! fijne dag all
had t gister al gedaan, maar nog een keer echt dan. HIEPERDE PIEPER.. FLEX GEFELICITEERD met je 24 VERJAARDAG....dat je maar een hele grote meid mag worden/zijn/blijven..hihihihi
Hallo allemaal. fl3x:GEFELICITEERD met je verjaardag en een fijne dag..... Hier weten alleen mijn 2 zussen dat ik zwanger ben,ouders en schoonmoeder moeten nog maar even wachten...ik zie namelijk ook tegen de reactie van mijn moeder op,ze heeft nog nooit leuk gereageerd namelijk....[/code]
Hier als ik hoest heb ik een soort spierpijn gevoel aan de zijkant van mijn buik...hebben er meer daar last van?
Flex: gefeliciteerd Miracles: ik ben helemaal geen koffie drinker maar volgens mij is 2 bakjes helemaal niet erg! Robijntje: Ik werd net ook wakker met enorme spierpijn aan de zijkant en mijn rug pfff zal er wel bij horen (of het is van mij nog door het sporten maar wel raar dat dat pas 2 dagen erna komt) Na een nacht geslapen te hebben gaat het met mij gelukkig een stuk beter de hormonen zijn volgens mij weer verdwenen hahaha
@ Kleintje, fijn dat je je weer wat beter voelt! En ik denk dat iedereen die (vooral voor het eerst) moeder gaat worden wel onzekere gevoelens heeft, maar ik denk dat het bij jou echt hormonen waren!
@Kleintje.. fijn dat je je weer beter voelt meis..alvast wat snaaiwerk in huis halen voor de volgende hormonenbom die ontploft.. kom je daar ook weer sterker uit..(en dikker, maar daar moet je je dan maar ff overheen zetten..whahaha) @Robijntje.. ik heb t nu niet, maar herken t wel van de vorige zwangerschappen.. moest dan echt krom gaan zetten of staan om geen pijn te hebben bij t hoesten.. kan geen kwaad..
hee meiden, hier ook iemand met last van hormonen (onzekerheid!) Vanmorgen mvm langs gehad, hele dikke streep (jippie) maar ook bruin slijm vanmorgen met naar t toilet gaan enne nou ja dat maakt me dus HEEEEEEEEEL onzeker! Flx3: gefeliciteerd met je verjaardag!
Bruin slijm kan volgens mij geen kwaad! zolang je maar geen erge krampen hebt en het helderrood bloed is...
Hebben jullie mannen dat ook...dat ze zo onzeker zijn en eerst willen zien via een echo of het wel goed zit? (komt misschien ook wel omdat we al eerder een kindje hebbengekregen wat niet levensvatbaar was en de angst blijft altijd dan)