Goeiemorgen.... Miracles; hoe vond je derek? Ik ben in juni geweest in amsterdam. Ik vond het heel indrukwekkend. En het is zo'n schattig mannetje haha. Knippy wat een klein eigenwijsje heb je in je buik haha. Je houdt het topic lang in stand
Derek leuk joh zou ik ook wel heen willen ennne ja ze luisterd nu al niet dat moet wat worden zeg straks de 2de strip poging bij de verloskundige dus ben benieuwd
meiden leuke foto s hier een ziek kindje diaree en spugen sinds vrydag al en cb arts en dokter zegge dat geen kwaad kan ben bang da ze uitdroogt aangezien die kleintjes snel uitdrogen. heb mooie foto s zien langs komen
@ wenneke: sep had dat zondag maandag ook, in overleg met huisarts moest ik in de gaten houden dat hij niet suf werd en 6 plasluiers hield per dag..zoniet direct naar huisarts ivm uitdrooggevaar!
zometeen voor t eerst na de cb arts ben benieuwd! @ knippy jeetje ze heeft t te goed daar binnen succes straks!
claire succes bij het CB en ze heeft het zeker goed hierbinnen ja anders was ze er al wel uit geweest neem ik aan
Ja Knip...ik doe het gewoon opnieuw... Zet hem op...ik ga er gewoon weer van uit dat het gaat lukken...misschien helpt dat wel. Miracles, zo he naar Derek en gewoon een hele dag naar Amsterdam! Gaat goed met jou! O andere dames die bekkenproblemen hadden in de zwangerschap...merken jullie er nog iets van?
@lydia mooie foto! @ princi nog chagie of betere dag?? dat weer werkt ook niet echt mee! @ miracles heerlijk dat je dagje weg kon gaan. Voel je je weer helemaal als voor de zw.schap?? hiero net suprise en gedicht gemaakt. Morgen sint vieren bij ouders. Alleen Tim moet nog een suprise maken, gelukkig is hij morgenmiddag vrij..hoop t eigenlijk vandaag af te maken maar wanneer? Sep heeft vanmorgen goed geholpen want naast een half uurtje drinken en kroelen ligt hij de hele ochtend te slapen..
knippy...meid wat duurt t lang!!! Koffieleutje: heb gelezen dat ze thuis was met haar kleine vent, hoe t gaat met haar nu geen idee!
goedemorgen dames, of nee, goedenmiddag dames, WAT HEB IK HEERLIJK GESLAPEN ZEG!!! De uitvinder van de SwaddleMe is een held hahahaha. Vanacht heeft Chloë heerlijk geslapen met de swaddleme aan. Ze kwam om 22:45, toen om 04:45, en al die tijd heeft ze geen kik gegeven. Dit is echt de eerste keer,hiervoor hield ze mij uren in de nacht bezig met huilen en willen drinken. Vanmorgen kwam ze op 07:45 weer, dus hartstikke netjes. Ze was zelfs boos toen ik hem uitdeed voor het badje hahaha. Het is echt een aanrader en niet duur, 21,95. Enne Knippy, ook hier draaien de duimen nog steeds voor jou dat het wil gaan beginnen. Hier zo naar het CB even wegen en huidje laten bekijken, en dan mijn 2e deel van MG Vaccinatie halen.
Hoe gaat het met iedereen,knippy nog steeds aan het wachten meid,hoop dat de 2e strippoging wel wat gaat doen en je de kleine snel in je armen hebt.. Hier gister naar het cb geweest en Alisia weegt nu 3575 gr en is 51 cm dus geen klagen hier ze doet het goed... En ben vandaag jarig, 35 alweer pffff
knippy, succes vandaag! Ik vind ook dat het tijd is voor jouw beeb! Hier, op zich oke...Hannes wil nu niet gaan slapen (frustrerend)die was vanmorgen om half 6 wakker, maar voor 7 uur haal ik hem nooit uit bed...heb mijn poot heel stijf gehouden en uiteindelijk is ie weer in slaap gevallen...Heb hem er tegen half 9 uitgehaald, nu is ie wss nog niet moe genoeg Milo heeft een goede nacht gehad...23.30 laatste voeding en toen hoorde ik hem weer om 5.05 uur, dus das netjes vind ik Overdag vind ik hem de laatste twee dagen wat onrustig. Hij slaapt niet snel weer in als ik hem in bed leg, rommelt wat tussen de voedingen in.Gisteren geprobeerd 4 uur ertussen te doen, maar volgens mij was dat nog een beetje te lang, vandaag dus maar weer naar 3 uur terug. Dinsdag op Cb geweest om te wegen en hij woog 3850 gram! IS 530 graam aangekomen in minder dan twee weken...Groeien doet ie dus wel Morgen is ie ook alweer een maand, jeetje wat gaat dat snel zeg...het lijkt soms allemaal vorige week pas te zijn gebeurt! Puzz. fijn weer wat van jou te horen! Mooie foto's allemaal, errug leuk! Wat een mopjes knuff allemaal!