Nou hier was kinkhoest aan het rond gaan en ze zeiden als hij komt moeten we beslissen of hij het nu al krijgt Toen we er waren was die gedoe voorbij maar we mochten nog steeds kiezen voor een prik We zeiden dat we het liever nu hadden We waren er al op voorbereid door joey lydocaine op zijn beentjes te smeren (verdovende zalfje)
Hie is gister de vrouw van het cb geweest. Ik mag naar de buurgemeente omdat ik geen vervoer heb naar het cb in onze eigen gemeente(zou een bus, metro en loop reis betekenen) nu hooguit bus of halfuurtje lopen. volgende week gehoortest. nu waarschijnlijk vanmiddag naar inloop om te wegen, ik ben erg benieuwd, en nog een keer vragen wat ik met kleine verkoudheid moet. luuf mocht van apotheek niet, omdat de lucht te sterk zou zijn en dit sllechte invloed op luchtwegen zou kunnen hebben. heeft 1 van jullie ervaring met babymassage? lijkt me erg fijn. @knippy hoop zo dat het voor jouw nu ook zover is.
jessica laat je niet gek maken op cb he sapje meschien tip om s avonds in bad te doen en idd infacol.
knippy de pippy!!! Hoe is het nou???? De eerste bevalling was spannend, maar de laatste niks minder!!!!
goedenmorgen dames ben al vanaf 4 uur in de weer alleen helaas met het huishouden er is hier nog steeds niks aan de hand alles is rustig sorry voor alle spanningen hihihih ik word zelf vrij nuchter nu kan nog hooguit 5 dagen duren
he....nou ja is je huis in elk geval wel aan kant Ze zal het wel te leuk hebben binnen in je buik! succes en we blijven je volgen!!!!!
ik ga vandaag ff infacol halen en idd wel een idee om haar in de avond te badderen niet zo snel aan gedacht thanxs voor het meedenken dus nog maar 1 baby te gaan en dan is iedreen bevallen nou knipy meid alvast heel veel succes hoop voor je dat het een beetje opschiet
Sjeetje knippy je houdt het wel spannend zo! Hier doen we Nils ook 's avonds in bad en daarna de voeding. Dan slaapt ie echt stukken beter en we hebben geen gehuil meer 's avonds.
vraagje, hebben jullie tips tegen een voorkeurshouding in bed? Chloƫ ligt altijd met haar hoofd naar links, ik heb het bedje al anders opgemaakt, leg haar iedere keer in bed met haar hoofd in de andere richting, en binnen no time draaid ze haar hoofd naar links. Zou niet graag willen dat ze een plat hoofdje zou krijgen.......
Lara, hier al precies t zelfde aan de hand met Roann! Draait ook zn hoofdje steeds naar links! Ik heb nog wel wat tips: -bedje inderdaad opmaken aan de andere kant zoals je zelf al zei -de speeltjes in de box verplaatsen, zodat ze de andere kant op kijkt of haar zelf anders leggen tov de mobiel -haar vaker op de buik leggen met het hoofdje de andere kant op, overdag dan bedoel ik als je erbij bent, is ook goed voor de nekspieren -evt haar andersom op t aankleedkussen leggen, zodat als ze jou wil zien, ze de andere kant op moet kijken -en haar vaker van de andere kant benaderen, aanspreken enz
Haha, ik was vanmorgen ook aan de weer met alles te verplaatsen! Had t toevallig gisteren zelf opgezocht op internet, succes!
Thanks meiden voor de opbeurende woorden ik ben de laatste dagen wel veel rustiger geworden heb nu zoiets van zie het wel komt het dan komt het en anders wachten we nog maar het is nog maar max 5 dagen
Hoi Miracles! Ik zit met Caleb sinds 4 dagen op de 180 cc water, ene fles drinkt hij helemaal op andere niet. Dan zit ik op 5 voedingen, maar heb ook al een dag gehad dat hij zo moe was dat ik op 3!! voedingen zat...moet wel zeggen dat de fles van half 1 had, dus die valt net! onder de volgende dag) hij weegt 4720 nu.(maandag) zou het gewoon proberen. Ik voed trouwens alleen op verzoek van Caleb. Ik lees hier allemaal wakker maken.. dat heb ik nog nooit gedaan..Waarom doen jullie dat eigenlijk..?(is geen aanval) Succes miracles
180cc water mag nog niet hoor je moet naar et gewicht ook kijken je moet 180 cc met schepjes anders krijgen ze teveel dat is advies van kinderarts....
Oh ik moet trouwens de 15e voor Caleb zijn prikjes. Ik las dat er al iemand was geweest hiervoor..? Iemand tips voor de beentjes? Over het CB: Ik zeg ja en amen en meer niet. Ze zoeken echt een probleem. Zo ervaar ik dat bij mezelf en bij anderen. Ze vroegen bij mij bij de intake hoe het met mij ging, ik zei lichamelijk perfect maar ik vind het geestelijk nogal zwaar te verwerken, de zwangerschap en bevalling. Zegt die mevrouw dat ze me op schrijft als probleem in gezin. Nou daar was ik het niet mee eens! Ik zei zo erg is het nou ook weer niet ik geeft gewoon aan dat ik het nog moeilijk vind. Ze bleef me aankijken en naar mijn vriend, jaja zei ze. Kom ik daar voor t eerst kreeg ik van de arts te horen: Ik zie dat jullie prive leven problematisch is. ??! Nee hoor! Nou goed, eruit geluld en verder maar braaf geknikt. Ik kom om te wegen, meten en prikjes, verder hou ik mn mond, zoek het allemaal zelf wel uit, achterlijke idioten. Succes er allemaal mee..! Laat je niet gek maken..
Het cb moet je geloof ik echt met een korreltje zout nemen. Alles doen ze daar volgens de boekjes. Nou je gaat mij niet vertellen dat een kind precies volgens de boekjes groeit en ontwikkeld. Inderdaad gewoon ja en amen zeggen en thuis je eigen gang weer gaan. Je kent zelf je kind het beste.