@lyness zie dat jij ook pcos hebt en door clomid zwanger bent geraakt! proficiat meid! ik ben bij 100 mg 1e ronde zwanger geraakt! 1e keer 50 had ik geen rond eitje en 2e keer werkte het niet nu bij 100 2 eitjes dus heb ook nog kans op een 2 ling en aangezien het in de fam zit kijk ik erg uit naar de echo nog 3 weken
@ knarboor, jeetje dat is dubbel spannend voor jou en ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik heb de eerste ronde ronde clomid 50 wel controle dmv echos gehad, de tweede niet, dus t zou voor mij ook nog wel eens een verassing kunnen worden Maar ga er van 1 uit. Vind jij t wachten moeilijk? ik zou t liefst nu al op die echostoel liggen Ik krijg de eerste met 5 weken 5 dagen maar ben zo bang dat ik dan net te vroeg ben om iets te kunnen waarnemen, dus twijfel nog of ik de echo zal verplaatsen naar een week later bijv.
hello ladies.. MOSA welkom... En gefeliciteerd natuurlijk.. Ik zweef ook regelmatig.. voel me heerlijk.. die onrustigebenen.. *weet niet meer wie dat nou had*.. das niet fijn als je dat nu al hebt.. wordt meestal erger in d eloop van de zwnagerschap.. ik heb t altijd de laatste paar weken gehad.. werd er gek van.. heel irri.. hoop dat t snel afzakt bij je... @Puzz.. dat slechte slapen komt goed.. heel logisch.. maar echt.. als je er een beetje aan gewend bent dan val je als een roosje in slaap... @hier...boobies doen gelukkig pijn.. verder verjaardag hier dus druk druk...kom vanavond wel weer ff spieken... knufff
Ja vooral bij 100mg word je goed in de gaten gehouden! Ja wachten is vreselijk moeilijk vanaf 7 weken kan je pas een hartje zien klopppen! ik krijg hem bij 7 w en 1 dag dus als ik jou was zou ik hem iets later doen, anders weet je nog niet of het harje klopt maar goed dat moet je zelf weten hor geniet er van! vind ook zo moeilijk om mn mond te houden hebben jullie daar ook last van?
@ knarboor ik heb het alleen aan mijn ouders en zusjes plus aanhang verteld. Dan kan ik mijn hart tenminste lekker luchten. schoonouders vertellen we na de eerste echo en de omgeving rond de 11 12 weken. Doordat nu een paar mensen t weten vind ik t makkelijker om tegen de rest mijn mond te houden.
oh ik ga ff vk bellen.. afspraak maken.. kan t wel gaan uistellen, maar dat slaat ook nergens op.... ..... 27 mrt.. om 11u krijg ik een echo.. dan ben ik 8 wk nogwat..en ook meteen intake.. Heb meteen gevraagd hoe dat zit met de narcose op 17 mrt.. ze raadde t me streng af.. ook al is ie nog zo licht en kort.. ze adviseerde me plaatselijke verdoving.. *ik is schijtert* of te wachten tot na 16 wken omdat dat de ontwikkelingsfase is afgerond..dan zijn de risico's aanzienlijk minder.. nou dan maar aan de kamille thee.. YAK.. en dan plaatselijke verdoving..*zucht*.. ik ga geen risico's nemen.. hoe klein ook..en 8 mnd uitstellen kan ook niet.. als ik nu pijn krijg helpt alleen ibuprofen.. dus tis kiezen tussen 3 kwaaien.. stress, meds.. of narcose.. nou dan maar stress...toch? Nou ja.. zo ook weer even van me af geschreven.. oh ja.. de echo is op manliefs verjaardag..
Ahh Pampapillio dat is echt balen, sterkte en hoop dat je de december mama's mag openen volgende ronde En een tip. de eerste ronde hadden we om de dag gevreeen rond de eisprong, en deze ronde op aanraden van zwangere vrienden iedere dag, en tadaaa wel mooi zwanger! dus ja ik weet niet wat echt beter is..
@pam.. BALEN meis.. maar je wist t eigenlijk al he..dikke knuf meis.. @Vertellen. .wij vertellen t pas met 12 wk. als ik het zolang kan verbergen.. ik groeide bij de anderen ook erg snel dus ben al blij als ik het tot de echo kan stil houden..
wij hebben het rond de eisprong maar 2 keer gedaan, maar ja kreeg een echo dus wist wanneer hij ong zou springen. alleen mijn schoonzusje weet het verder nog niemand, onze moeders willen we het na de eerste echo zeggen en ook met 11/12 weken aan de rest
@ Bruisje, wij borrelen vaak bij schoonouders en ik moet nu ineens alle drank weigeren dus dat is dan lastig om nu nog twee maanden vol te houden vrees ik haha En ik heb een buikje van mezelf dus mensen zullen bij mij hoogstens denken, is ze aangekomen ofzo.. hoop ik
hier ook de 3 dgn voor ei elke dag.. maar dat was meer toeval want ben pas gestopt met de pil toen ik vruchtbaar slijm zag.. dus twas echt een lucky shot...
nou ik heb ook wel een buikje, maar houdt mijn buik altijd in.. na 3 kids moet je iets he..whahaha.. met inghouden toestand is ie mooi plat.. maar nu wordt het inhouden dan steeds lastiger en vervelender dus dan laat ik de boel lekker hangen en ja.. dan heb ik idd wel ineens een buik.. Dat t voornamelijk darmen zijn is logisch, maar toch. vaak kan ik met 6 wk mijn broeken niet meer aan. dus heb nog 1,5 wk..whahaha.. nee hoor. ben afgelopen jaar 30 kg afgevallen na mijn vorige zwangerschap dus heb nog zat broeken in de kast die ik nog wel even aan kan een ook positiebroek heb ik nog wel.. dus ik kan nog ff vooruit..
30 kilo jeetje wat knap! super dat je dat kan! Ik moet er 10 af maar vind t toch erg lastig. maar ja t is niet dat ik echt té zwaar ben ofzo. En houd mijn buik ook altijd in, maar merkte ook al dat dat niet meer zo goed gaat lukken De darmen komen ook al erg naar voren. is dat normaal met vier weken al?
het lijkt wel of je buikspieren niet werken vind ik kan me buik niet goed inhouden, tegen de avond zit mn broek ook strak, niet lekker maar verder nog geen dikkere buik dan normaal hor
Ja dat gevoel heb ik ook met persen van ontlasting op t toilet t gaat moeizamer. t legt je buiskspieren lam ofzo. Heb savonds ook strakkere broek, maar ja dat is nog best te camoufleren hoor.