Ja mijn vriend heeft dat ook.... Die zegt nou ja we zullen wel zien of het allemaal goed zit tijdens de echo...
@fl3x Happy b-day to you Happy b-day to you Happy b-day dear fl3xie Happy b-day to youuuuuuuuuuuuuuuuu!
Mijn hubbie wil ook eerst de echo zien,maar toch heeft hij gisteren de zwangerschaps boek erbij gepakt en heeft bekeken hoe groot ons puzzbeeb moet zijn nu Hij was zelfs aan het lezen! Doet ie nooit! @bruisje \/ 8) \/ 8) \/ 8) \/ 8) \/ 8) \/ 8) De posi dance!
Robijntje, ja mijn hubbie wil ook eerst straks de echo zien of het goed zit, maar dat heb ik zelf ook... Suusje, bruin slijm kan altijd een beetje, kan idd geen kwaad! puzzcat, wat fijn dat je nog net aan de IUI ontsnapt bent! Ik geloof nu echt dat wonderen bestaan! fl3x, GEFELICTEERD met je 24e verjaardag!
Hey! Flex gefeliciteerd! Denk ook dat iedereen in het begin onzeker is... Konden we maar een paar weken verder in de tijd. Aan de andere kant wil je dit denk ik ook niet missen, want het hoort erbij Hier beginnen de hormonen en de kwalen te komen. Ben erg moe, soms misselijk (maar niet overgeven) en ben snel geirriteerd Nu even uitrusten en zo weer aan t werk... x-je
Ahhh heb net de babydump catalogus binnen gekregen en er zat een paar sokjes bij zo schattig Ik ga zo ook maar werken heb geen zin moet tot 23.00 werken pfffffff!
Ben weer terug vanuit de stad. Wat een ramp, ik voelde me dus niet zo lekker tussen de middag dus ging een beetje hangen tegen een rekje. Zegt mijn moeder, last van je voeten? Ik zei maar jaaa idd. en de tassen worden zwaar?! We zijn toen maar even gaan lunchen, wat een opluchting! Wilde het echt nog niet vertellen, willen we graag samen doen namelijk!
Knap dat je zolang niks kan zeggen hoor vanaf het moment dat ik een positieve test in handen had wilde ik het eigenlijk al meteen zeggen Schoonouders weten het eigenlijk nog niet maar die krijgen het zondag te weten...
Flex gefeliciteerd en nog vele jaren erbij!Hier vandaag een baaldag,krampjes en steken maakt me erg onzeker.Wordt er gek van maarja.Tel de dagen af.maar jullie vast en zeker ook.Weet iemand wanneer ik me op kan geven voor mvm,nu alvast een afspraak maken?Tot later.Ps wat een druilweer pff
ik wil het van de ene kant ook graag vertellen. Maar vind het nog zo onwerkelijk maar ik dat het na de echo wel doordringt. We gaan het mijn ouders meteen savonds vertellen en mijn schoonouders en schoonzusje zaterdag (2 dgn later)want dan hebben we al een etentje staan. Mijn broers en zus weet ik nog niet, omdat ze verder weg wonen. Misschien dat ik ze gewoon bel of iets over de post stuur? Een hint ofzo?
@Fl3x, GEFELICITEERD Ik ben net thuis van t werk... ben hartstikke gaar, duik eerst ff een uurtje de bank op!
ik wil het aan de ene ka nt ook wel vertellen.maar vind het niet leuk een negetieve reactie te krijgen van m'n moeder...de reactie van mijn schoonmoeder zal wel positief zijn....vorige zwangerschap wist mijn schoonmoeder het al met 5 weken en mijn eigen moeder pas rond de 9a10 weken...
Hallo, Eerst maar even reageren op de naderen. heb r maar een briefje bij om aantakening te maken. Hahahaaaaa. @bloempje Ik weet ongeveer hoe jij je voelt. Bij mijn eerste ook uitgedroogd en ondervoed geraakt. Intotaal 31 dagen in het ziekenhuis gelegen. tweeken in het begin en aan het einde steeds 4 dagen en dan weer een paar dagen naar huis. Niets hielp bij mij, dus kreeg ik uiteidenlijk d ehele zwangerschap sondevoeding en daar heb ik een prachtige dochter aan te danken. Denk aan wat je over 8 maanden vast kan houden. het is is het helemaal waard. Anders durfde ik het geen tweede keer aan. (ik heb namelijk 95 % kans op ene hrhaling) @kleintje. Gelukkig dat je hormoonbuitje weer over is. met hyves wacht ik ook nog even. Ik wacht even de echo af en dat weekdn wwil ik eht ze allemaal gaan vertellen. En dan maak ik mij ook gelijk lid. @sterre fijn dat je een goede echo hebt gehad FLEX van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Hiep hiep hoera @Robijntje Mijn man wil ook eerst zien en dan pas geloven. We hebben drie misrkamen gehad in 2008 en dat heeft er toch in gehakt. Op dat moment liet hij neits blijken, maar nu is ie erg bezorgd. Hier ook meer klachten. Ik ben iets meer misselijk met vlagen. OOk snel aangebrand en erg kortaf. Ik heb vanochetnd nog een testje gedaan van moeders voor moeders en de streep is wat dikker geworden. Bijna net zo dik als de controlestreep. Gelukkig gefet mij moed. Het was mijn laatste test in huis. Ik twijfel nog om een testje te doen van cleurblue dan kan ik zien of ik al over de 5 weken zit, maar ach ook zonde van mijn geld. Volgedne week al een echo en dan weten we het zker. Ik kom zo wel weer langs Groetjezzzzzz Gaby
Ik wil het wel vertellen, maar mijn moeder eageerde bij mijn eerste miskraam, doe maar pa smet 6 weken een test. dan weet je zeker dat je echt zwnager ben. Dus wacht even . Een paar weten eht nu, mijn zus, een paar broertjes. En een vriendin e een paar collega's waar ik veel aan had na de miskramen. De anderen vertel ik het na de echo groetjes gaby
ik zat met die digitale van clear blue met 4 en 4 dagen al op meer dag 5 weken volgens de test. Ik ben wel erg onregelmatig geweest maar toch denk ik dat toen nog niet meer dan 5 weken was. Maar ben dus wel benieuwd met de echo.
Okay, dus daar kan je eigenlijk neit opaaan. Nou mijn cyclus is altijd 29 dagen geweest, maar heb de afgelopen keer ovulatietesten gedaan en had drie dagen achter elkaar een positieve test en dit was pas op dag 19 , dsu dan zou ik minder lang zwanger zijn. Ik ben ook veel later begonnen met testen. Pas op dag 12. Dud geen idee. het kan twee kanten op. Maar aan mijn test te zien van mvm ben ik minder lang zwnager. Bij sommige al een knaltest met 5 weken en bij mij maar een licht streepje, dus. maar ja volgede week meer zekrheid. groetjezzzzz
Ik ga ook uit van mijn ovulatietesten. Dag 19 kan gewoon hoor, dan heb je een korte lf periode er achteraan. Ik zou uitgaan van je laatste positieve test, dat ligt het dichst bij je ei denk ik. Als je langer blijkt tijdens de echo, is dat alleen maar mooi meegenomen toch?!