November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Knippy heel veel succes!!!!!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    knippy zet hm op! en heel veel succes!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    soort thuiszorg maar nee doe t niet is veel met terminale mensen en gedragsproblemen kan nu bei oude werkgever als goed is 2avonden poetsen van 6tot 8 of half 6 tot half 8 wel niet zoveel uur maar toch weer wat spaarcentjes

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ knippy zet um op meid!!

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Knippy, we duimen voor je! Zet m op, en kom maar op met die laatste novemberbeeb!

Wie gebruikt er Johannesbroodpitmeel?
    Wilde dit voor Roann eens uitproberen, om de laatste voeding wat dikker te maken, dat mag toch, of niet?
    En hoe gebruik je dat? Roann krijgt nu 165cc, hoeveel zou ik er dan in moeten doen?

Vannacht is trouwens mijn opa (ondanks zijn leeftijd, toch nog vrij plotseling) overleden... 96 jaar is hij geworden.
    Ik ben erg blij, dat ik een 3 weekjes geleden met Roann naar opa toe ben geweest, hij heeft hem toen zelfs zelf op de arm gehad en daar hebben we toen nog foto's van gemaakt!
    Achteraf gezien nu een erg dankbaar aandenken!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@miracles de johannusbroodpitmeel is van nutrilon en als je de 350 gram haalt ben je 5,50 kwijt maar als je nutrilon AR haalt voor 13,95 heb je meer en is hetzelfde

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

mag je dit gebruiken zonder overleg met cb ik wil et voor délano ook halen ivm zuur spugen enz???

8. Jessica26i

en mag hij dit de hele dag hebben die voeding??

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoi hoi,

allereerst knippy, succes!!!!Knuff!!!!

Hier, Op zich gaat het allemaal best, milo groeit als kool, maar wil alleen 's nachts niet doorslapen...Nou mag je niet teveel willen van een kleintje, maar lees hier veel over beebs die doorslapen:) maar goed, alle kids zijn verschillend he:)

Gisteravond rijstebloem door laatste fles gedaan, maar om 4 uur huilde hij weer. Nou was het niet heel lang, maar 's nachts zijn we snel het bed uit om een fels te maken, misschien was het niet nodig geweest...Vannacht gaan we even de speen proberen voordat we een fles geven, de rijstebloem ging wel goed..

iemand nog andere tips? Ik ben echt niet wanhopig hoor, een keer per nacht vind ik do-able...
    Bij hanne skwam het na een week of 6/7 vanzelf, denk dat we gewoon wat geduld moeten hebben ook...

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Miracles, gecondoleerd met het overlijden van je opa.
    En fijn dat je toch nog foto´s hebt van Roann en je opa.

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    #17991 wenneke20, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    hier krijgt lindy elke voeding johannes broodpitmeel kan je zo halen en het zit ook nog in de voeding die zij krijgt en nog drinkt ze gulzig maar jah en ze komt ook nog s nachts rond 5uur 6uur

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    en je kan t zo halen zonder cb.

miracles gecondeleerd

13. Jessica26i

ja maar je kan niet zomaar overstappen op nieuwe voeding hoor ik net raken de darmpjes van slag dit vertelde me nicht die al 5 kids heeft ;) :
    iedere dag een schepje van de nieuwe voeding
    anders raken de darmpjes weer van slag
    als je nu 5 schepjes voeding in zijn fles doet, doe je 4 van de oude en een van de nieuwe
    en morgen 3 van de oude en twee van de nieuwe
    net zo lang todat je weer op de vijf zit maar dan met de nieuwe voeding

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hallo dames,

Allereerst; Knippy, succes vandaag!

Miracle; Gecondoleerd met je Opa, ondanks de prachtige leeftijd, is het toch altijd een gemis, sterkte!

Ik was vanochtend bij m'n vriendin, die ook bij mij gekraamd heeft en zij vertelde mij dat je een flesje ook gewoon met warm water klaar mag maken.
    Dát is fijn! Dan hoef ik niet meer naar beneden 's nachts!
    Ik dacht; Laat ik dat maar ff plaatsen, misschien hebben jullie er wat aan.

Vanavond gaan we beginnen met Nutrilon Forte, omdat Niek zo'n honger heeft steeds. Hij is niet tevreden na zijn flesje.
    Meer klaar maken heeft geen zin, hij drinkt niet meer als 100 cc.
    Heeeeeeel soms maken we nog een 30 cc klaar, en meestal drinkt hij dat dan niet helemaal op.
    Dus de cc's zijn genoeg, maar het voedt hem waarschijnlijk niet voldoende.
    Nu ga ik eerst half om half proberen. Ben zeer benieuwd hoe meneer het daar op doet...

En hij komt hier na zijn voeding van 22:30 uur, om 01:30 uur en om 04:30 / 05:00 uur... Dus ik moet 2x per nacht eruit...
    1x lijkt me heerlijk :)

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik bedoel dat je wel johannesbroodpitmeell erbij kan doen dan stap je niet over op andere voeding hoor

16. Jessica26i

ja maar puzz had het over die andere voeding ;) hoeveel schepjes doe jij er dan bij wenneke délano krijgt nu ongeveer 160/170cc water

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    we geven 150 water met 5 schapjes voeding en dan 1schepje johannes broodpitmeel mar hier zit dat ook nog extra in de voeding die ze krijgt dus moet je even proberen.

18. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hai dames,

Hoe gaat het hier? Waarschijnlijk is iedereen nu wel bevallen?
    Ik weet niet of jullie me trouwens nog kennen. Ipv 15 november, ben ik 22 augustus bevallen en heb vanwege alle hectiek en toestanden niet meer veel op het forum gekeken.

Hier begint eindelijk een beetje de rust te komen. Castiël is sinds 14 november thuis. Wel nog een korte opname gehad van 2 t/m 4 december ivm operatie liesbreuk links en rechts, maar nu eindelijk helemaal thuis.
    Hij groeit nu goed. Hij zal nu 3 kilo zijn. Krijgt nog steeds (gekolfde) borstvoeding. Heerlijk mannetje!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie. Hopelijk gaat het goed met jullie en hebben jullie een betere zwangerschap en bevalling gehad dan ik!

Liefs,
    Aleida

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jee aleida 780 gram bij geboorte..
    en nu bijna 3 kilo. Jij mag een hele trotse mama zijn! Wat een spannende tijden moeten dat zijn geweest!
    Heerlijk dat de kleine man nu thuis is!!

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Deel Deze Pagina