November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Joehoe, hij doet het, cool he?!

Heb niet terug gelezen hoor, maar gaat alles goed hier...

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jeetje Aleida :$...
    Wat zul je trots zijn op je kereltje en jee dat je al die tijd al borstvoeding kolft...jij bent goed zeg!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

miracles gecondoleerd meid

iemand al iets van knippy gelezen toevallig??

aleida jeetje wat een sterk mannetje zeg fijn dat hij lekker thuis is

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb al bij de roze moter gekeken maar zie dat ze nu hier online is :D wordt spannend voor je meid!! :D

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    mooie banner hoor

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Dit is even een kopie van het andere toppic waar ik post
    bedankt voor het meeleven meiden

Hoi meiden,

Zal eerst even me verhaal doen daarna ga ik bijlezen.

Vanochtend dus al vroeg naar de verloskundige
    Daar nogmaals gestript om toch nog een poging te doen vanavond of vannacht thuis te bevallen.

Wel hebben ze meteen het ziekenhuis gebeld voor de intake en het inleiden mocht het vannacht niks meer worden.
    we konden gelijk doorrijden dus dat was mooi
    Daar aangekomen eerst aan de CTG gelegen 20 min en dAarna door naar de gyn.
    (natuurlijk met wachtpauzes ertussen)
    de gyn heeft nogmaals bloeddruk gemeten en een echo gemaakt
    de kleine is nu ongeveer tussen de 3100 en 3400 gram zoals hij zag nog vruchtwater genoeg dus daar ligt het allemaal niet aan.

Nou ja toen kwam de vraag over inleiden wel of niet
    UHmmmm nou doe maar heeft wel lang genoeg geduurd nu.
    dus kreeg de vraag wanneer en hij stelde zelf morgen voor

morgenvroeg om 6.15 uur moet ik het ziekenhuis bellen of er plaats is zo ja moeten we daar om 7.00 uur zijn en gaan ze beginnen

zo nee, dan word het of de middag of de volgende dag

dit was het zo een beetje wel

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh knipp hoop het voor je dan heb je snel je kleine vast

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  9. Delfino

Delfino Niet meer actief

10. hielko2006

wenneke wat een lief kaartje zeg

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Knippy wat spannend meid. Ik hoop voor je dat het vanavond spontaan begint!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wie s er trouwens al ongesteld geworden??????????

13. Happymommy84

Bij mij was het vloeien gestopt en toen na een paar dagen wel wat bloed verloren. Dacht dat het m'n ongie was maar na 1 dag stopte het al...Zal nog wel wat navloeien zijn geweest.

Enne...Zijn er al dames die al sex hebben gehad? Ik dacht dat ik na mijn totaalruptuur voorlopig nog niet aan sex toe zou zijn maar gisteren is het er toch van gekomen. Snel he?! Ging trouwens heel goed...

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier niet hoor durf het echt niet vk zei ook dat het 6 weken niet mag net zoals badderen en zwemmen dus doe ik dat maar niet

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi dames,

Jeetje Knippy wat een verhaal.. Ik dacht eens ff kijken of je al bevallen bent. Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten en dat er anders morgenochtend plaat is voor het inleiden. Kan me helemaal voorstellen dat je het flink zat bent!

@ Wenneke -> Leuke foto! Ik wil ook een kerstfoto maken van Sarah voor op de kerstkaart. Waar bestellen jullie je kaarten? Er zijn nu zoveel verschillende sites waar het kan.

Ongesteld -> Nee hier nog niet. Ben wel al met 2 weken gestopt met vloeien. Vandaag de minipil gehaald bij de apotheek dus ben benieuwd of dat iets in gang zet misschien..

Sex -> Nou vandaag ga ik dus beginnen met de pil ;) Hier wel al hand en spandiensten zeg maar haha.. Manlief vind het nog een beetje eng! Het zal er vanzelf wel weer van komen!

Hier van het weekend geen sinterklaas ofzo gevierd maar gewoon lekker koetel de koet met zijn drietjes. Zaterdag ging Sarah met papa onder de douche. Ze vond het echt heerlijk en ging helemaal uitgespreid op zijn armen liggen. Daarna shoppen.. Ik was op slot bloedshagerijnig want ik vond niks leuk en heb uiteindelijk maar 1 broek gekocht. Ook manlief was niet in zo'n best humeur dus dat was zeer gezellig.. Binnenkort maar voor een 2e poging met een beter humeur! (en zonder man en kind!) Gister nog even naar mijn ouders geweest en vandaag weer gewoon, gewoon.. Ik ben lekker wezen wandelen vanmiddag in het zonnetje. Daar knapt een mens toch lekker van op. Heb net kraamvisite de deur uit gebonjourd. Hebben jullie nog veel kraamvisite? Ik heb nog wel 3x per week ofzo visite. Weekends zijn inmiddels heilig. Het blijft op slot zo! Zitten nu op 2/3 denk ik. Vraag nu ook alleen maar bonnen van de hema of de prenatal. Heb een kast vol met kleertjes en wel 3 dozen vol met speelgoed dus dan ga ik straks liever zelf shoppen voor leuke dingen!

@ de meiden die BV geven -> Als ik aan de rechterkant BV heb gegeven heb ik daarna een soort brandend gevoel in/aan mijn borst. Herkent iemand dit? Het is best een rotgevoel! Tijdens het voeden heb ik nergens last van.

Liefs Bloempjuh

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hier na 3 en een halve week alweer ongi na de bevalling en iets na de 4 weken weer voor de eerste keer sex gehad (wat je sex noemt dan... is bij mij toch wel weer ff wennen na die hechtingen)

Hier trouwens het johannesbroodpitmeel gehaald, er staat op de verpakking, dat je 2 tot 4 schepjes op 100 ml mag gebruiken.
    Roann krijgt nu 165 ml, dus we gaan maar s proberen met 3 schepjes vannacht.

Hij heeft vandaag trouwens wel veel moeten spugen, heeft ook wel voeding binnen gehouden, maar toch maar ff in de gaten houden...

Trieske, mooie banner!

Aleida, dat zal wel ff schrikken zijn geweest. Maar knap dat je kereltje t zo goed doet!

Knippy, succes meis!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @miracles.. gecondoleerd meid...en veel sterkte

@Aleida.. jemig..wat zul je trots zijn... super dat Castiël nu thuis is...lekker genieten nu!!!

@Bloempjuh.. ik heb dat ook zo nu en dan.. dat branderige gevoel bij mijn tepel na het voeden.. niet altijd en ik heb t zowel links al rechts...kon geen kwaad zij het cb.. bij mij is het wel naeen paar seconden weer over...

@HIER:.. errug druk de afgelopen dagen.. SINTavond was erg gezellig en kids zijn echt verwend.. Gisterf is Anna gedoopt.. het was een mooie dienst...Afgelopen nacht heeft ze 8 uur achterelkaar geslapen..zooo heerlijk, maar ze was ook wel munt na alle indrukken gisteren..

Ze doet t super..de bv gaat goed en ook ik vind steeds meer mijn ritme.. Anna doet niet anders dan drinken, slapen, drinken, slapen.. ik haal haar uit bed als ze zich meldt, leg haar aan.. verschoon haar, leg har aan de andere kant aan, laat haar boeren en leg haar weer in bed.. 4 u later komt ze weer.. hoezo.. MAKKELIJK kind...ikben trots!!!!!en zoooo gelukkig

Ik geniet echt.. ook van de andere kids.. al is Marijn nog steeds watuit zijn hum..het gaat steeds beter...

Mijn laptop doet t niet zo best meer dus niet letten op typefouten... de toetsen doen raar...

Morgen de kerstboom opzetten.. gezellig...

Hubbie wil ff de laptop dus ik ga op de bank met Top Models.. en lekker hangen..

@Ongi.. nog niet..ik vloei nog wat...niet veel trouwens

@Seks.. Was da???? ;)

en de rest heb ik niet onthouden.. SNORRY..

oh ja..

KNIPPY.. MEIDHEEL VEEL SUCCES!!!.. bij mij begonnen de weeen met 12 dagen overtijd savonds om 22u..22.25u braken mijn vliezen.. Alles kan meid....hoe dan ook.. je wachten wordt beloond...ZET m OP!!! KNUF

18. hielko2006

ichtus daar heb ik zeker nog aan zitten denken
    maar ik reken er maar niet op dan valt het altijd mdee

19. Happymommy84

@Knippy: Hoop dat ze tijd hebben morgen, heeft wel lang genoeg geduurd nu he?!

@Miracles: Hoeveel flessen krijgt Roann nu? Ik las nl dat Roann nu 165 ml krijgt. Onze Roan krijgt nu 130 ml maar weet eigenlijk niet zo goed wanneer we nou met hoeveel op moeten hogen...
    Moet morgen naar het CB dus kan het daar ook vragen maar ben ff nieuwsgierig...

@All: Knuff...

20. Happymommy84

O ja, als Knippy is bevallen gaan we dan naar het andere topic??? Jij bent toch de laatste Knippy? Of ben ik nou heel erg aso door iemand te vergeten??? Zal wel vreemd zijn als hier een slotje op gaat...

Deel Deze Pagina