hej hej, Knippy, wat een poepers in dat ziekenhuis! Ik hoop dat ze je snel gaan helpen, want zoals ichtus al zei, het wordt ook tijd om paps te bekijken! Dikke knuf en succes meis! Wat slapen er veel kindjes al door zeg Hier gisterenavond milo in bad gedaan, zie ik hem moeite doen, komt er de ene gele sliert na de andere bovendrijven hihihi, lekker in bad zitten poepen! Ik heb hem om 8 uur een fles gegeven en maarten heeft hem om 23.30 wakker gemaakt voor nog een fles, toen was hij er iets na 5 uur weer. Dus eigenlijk slaapt hij van 20.00 tot 5 uur met flessen tussendoor...Ik hoop dat hij over een paar weekjes wel langer wil slapen, maar ik vind het eigenlijk al knap van hem zo. Ik ga vandaag flessen om de 3,5 uur doen, dan maar met iets meer dan 100 water... Een heel goede vriendin van me was tegelijk met mij zwanger, zij was 1 december uitgeteld...vond het heel bijzonder om samen zwanger te zijn met iemand die zo dicht bij me staat...Nou is ze ook nog 4 december bevallen, preceis een maand na mij en op dezelfde tijd als mijn eerste zoontje! Vond ik erg bijzonder, ze heeft een wolk van een dochter Yara... Trieske, 9 uur slaap? Wauw! Miracles, nog gecondoleerd meid... Wenneke, hoe gaat het nu met Lindy? Andere meiden, hoe gaat het met jullie? Kussie! x
ja dat doorslapen ben ik ook jaloers op vooral ook omdat sep snachts veelal hetzelfde ritme aanhoudt als overdag en ook vaak niet direct weer in slaap valt.. zoon was hetzelfde en weet t komt vanzelf goed. gelukkig zelf nu ook dusdanig meer energie dat ik die nachten wel goed aankan maarre gewoon nachtje slapen..lijkt me heerlijk!!
wat is het rustig hierrrrrrrrrrrrrr tralalalalalalallalalalalal tralalalalalalalalala tralalalalalalalalal tralalallalalalalalalalalalalalala zo ik heb even een mooi liedje voor jullie gezongen hahahaha x
Hallo allemaal! Tjemig Knippy, hoop wel dat ze je snel gaan helpen zeg. Het wordt nu inderdaad wel tijd om je kleine uk te kunnen knuffelen en papa te laten ontmoeten Sterkte kan me voorstellen dat het emotioneel ook erg zwaar is. Hier alles goed! Onze kleine uk groeit goed en krijgt nu 5 voedingen per 24 uur van 150 a 160 cc. We hebben hem gisteren gemeten en hij is al 56 cm bijna dus hij groeit hartstikke goed! Hebben jullie nog wat gedaan met sinterklaas? Wij niet echt, wel hebben we Thijs even naast de speculaaspop gelegd die papa had gekregen van werk....
@Chasmi: Wat een lekker ventje zeg!!! @Lilage: Wat een mooi lied heb je voor ons gezongen, heb er maar een dansje op gedaan. Maar wat zit er een verschil zeg in de voedingen. Roan is een dagje ouder dan Milo en krijgt al zeker 2 wkn 120+4 en vanmorgen zelfs 150+5. Vraag me af of ik hem niet teveel geef ofzo...
de wijkverpleegkundige was geweest en toen dronk ze 30cc maar spuugde t ook meteen weer uit,dus om kwart voor 5 cb toe om kijken of ze goed gegroeid is en hoe of wat en ze ging overlegge met arts om eventueel terug te gaan naar de oude voeding . heb van stress hele chocolade letter op pffff en me kilo s gaan zo er niet af
hey meiden, Ben een poosje niet meer geweest. Heb niet alles terug gelezen. Sorry Ik begrijp dat knippy in het ziekenhuis ligt? Laat de beeb maar gauw komen dan! Hier alles verder wel goed. Op de huilmomentjes na dan. Maar die horen erbij. Nils heeft vannacht van 24.00-05.00 geslapen. En kwam toen om 09.00 uur weer. Heerlijk!
Wenneke, succes bij het cb. Hopelijk kunnen ze wat doen want zo met die voeding emmeren is ook niet fijn. En zo zielig als ze alles er maar uit blijft gooien.. @chocoletters en kilo's... wordt een zware dobber om die laatste kilootjes eraf te krijgen met de komende feestdagen...pfff. Ik heb er nog 5 aan mijn heupen geplakt zitten... Denk dat het sporten wordt voor deze mama, blegh...
@jessica Ja hoor je kan het geven als normale voeding (dat wist je al nu hihi) Ik doe 3 schepjes normale standaard nutrilon en 2 schepjes AR nutrilon Hij slaapt nu 8 a 9 uur achter elkaar snachts... En vanaf half 9 tot half 3 heeft hij ook geslapen Ben bang aan het worden dat hij zo niet genoeg voedingen krijgt Gister 4 voedingen namelijk @miracles Gecondoleerd meid... En sterkte deze periode... @knippy joh wat een dom gedoe zeg! Waarom laten ze je dan komen?? Joey is lekker door zijn 2de sprong gekomen! Hij grijpt nu naar ons als je hem weg legd en hij kan zichzelf omdraaien van buik naar rug Ook kan hij al heeelll lang zijn koppie omhoog houden Echt super om dit allemaal te zien bij hem!
hoi hoi, heb nog wel wat geslapen vanochtend en de rest van de middag zitten mokken hoop dat het nu morgen wel doorgaat want ben het echt spuugzat bedankt voor al jullie medeleven
knippy succes meid morge dokter bellen cb arts verwijst ons naar dokter zodat die als goed is medicijnen voorschrijft zodat maagzuur en voeding beter in maag blijven verder konde ze niks vinden.dus we hopen t beste ook heeft ze 100cc binnengehouden. verder begin ik donderdagavond met poetsen 2avondjes in de week van half 6 tot half 8 fijne avond
@ wenneke meid wat begin je snel..je hebt nog verlog he..offe moet het?? @ puzz. jee wat slaapt je zoon veel! enne wat is t eerste sprongetje??
trieske, hoeveel voedingen krijgt roan? Want Milo krijgt er met deze hoeveelheid nog 6 namelijk! In totaal krijgt hij ongeveer 630 cc water op een dag, poeder niet meegerekend, hij weegt nu (gok ik) iets meer dan 4 kilo... Cool dat je gedanst hebt op mijn liedje hahahahahaa Wenneke, idd je begint er weer vroeg mee...gaat dat wel lukken? kilo's? Ooooowwww, die dingen die ik aan mijn buik heb plakken? hahaha, ja na de feestdagen weer.... Puzz, wat heerlijk zo'n slaapkind Anders maak je hem tussen zo'n mega slaap door toch wakker voor een fles? ik ga zo mijn bedje in, vroeg, maar ja dat is even niet anders he|
meiden, hebben jullie je kindje ook in een slaapzakje? Ik heb sinds 2 nachten nils in een slaapzakje omdat hij de dekens van hem aftrapt. Maar ik had van die lekkere slaapkleertjes aan en een slaapzak. Hij had het toch wel warm. Zou een romper met lange mouwen kunnen en dan een slaapzakje?
nou meiden wat een leuke dag had moeten worden bij me moeder op de koffie voor haar verjaardag was een hel om te beginnen ik moest weer zo nodig me eigen in elkaar vallen grrr klote spierziekte ook maar al met al was het wel een gezellige dag nieuwe kleren van me moeders gekregen en verlaat sinterklaaskadootje van opa en oma gekregen hier ff een foto schrik niet!!!! maar voor de rest was et gezellig al iets van knippy vernomen?? dikke kus
oh jess da s balen ziet er erg uit wil zelf weer gaan werken bij niels ook gedaan na 6weken en voel me goed ,en zijn maar 4 uurtjes in de week.