Bekijk bijlage 34799 Ook ff spammen.... wat is het ook leuk hè, zoveel foto's maken. Maar ze veranderen ook echt snel!!
délano heeft dit ook heb het gevraagd kan een ooievaarsvlek/beet zijn trekt vanzelf weg na 1 jaar en een wijnvlek hoeft niet altijd donker te zijn ik heb er 1 op me voorhoofd zitten maar die is ook niet donker meer en toch is het een wijnvlek
Lees hier over aardbeien/wijnvlek, Alisia heeft er 1 op haar schouder en mij is verteld dat het wel weggaat naar mate ze ouder word... oudste zoon had er ook 1 en nu zie je het nog heel iets ( is nu 13 )
Nou meiden, ik ga nu beginnen met aquarobic, aan de kilootjes werken! Roann heeft trouwens ook een ooievaarsbeet op zn achterhoofd/nek.
WTH dat spul is gewoon johannusbroodpitmeel! Stomme huisarts! Dat troep moet ik niet hebben Ik heb al Nutrilon AR das hetzelfde! Ver... Dus morgen weer aan de tel met de ha...
Hey Meiden, @ knippy: zet m op he!! bijna zover!!! ik duim voor je!! Hoe gaat het bij jullie? Hier gaat alles goed.. lekker met de kleine aan het knuffelen en frutselen.. zie resultaat voor de kerstkaartjes:
Awww! Wist je dat je bij Wijjongeouders voor 3,95 inclu verzendkosten 10 kerstkaartjes kan bestellen met je beeb erop met tekst?
awww wat een super leuke foto'd weer allemaal @ puzzz nutriton kan je gewoon in de winkel kopen ik ga ook ff mijn fotomodelletje laten zien
Ja ik kwam er ook achter fl3xie... Hebben we al een november mama 2009? Ik zag wel een late november mama 2009 (ik weet dat we wachten op knippy is dat de reden?)
Knippy, zet m op meid, hoop dat je al aan t puffen bent! Puzz, we hebben al een topic, is een tijdje geleden al geopend, maar is nog niet actief in gebruik! Ik ben net terug van aquarobic, de eerste stap weer gemaakt!
Bij Wij jonge ouders zijn de foto;s ook heel goedkoop om af te laten drukken, ik had er deze week 48 voor 4.15 inl verzenden en ik had het de volgende dag al in huis, kwaliteit is goed. Meiden thanx moet me dus niet druk maken om dat vlekje tussen haar ogen.
er is wel al een nov mama's 2009.. staat denk ik op pag 2 daar mdat er nog niet zoveel gebept wordt.. ik heb m al aangemaakt..