heb me kaartjes al binne van wij jonge ouders is wel op karton geen fotopapier zoals ik dacht. hier heeft ons meisje geslapen van 12 tot kwart over 6 .lekker bij kunne slapen dus .vanavond weer 1e keer werken na een jaar fijne dag ik ga aan de poets
Bekijk bijlage 34996 dit is er eentje krijg nog 1 andere vandaag met de post thuis had 2 verschillende gemaakt bij wij jonge ouders
ff koekeloeren naar knip maarre nog geen kleintje??? mmm balen hoop snel op nieuws! Onze kleine vent krijgt steeds meer ritme..iedere nacht rond 3 en heeft ie HONGER!! Haha nog lang niet doorslapen maarre ach dat mag nog wel ff duren ben al lang blij dat hij snachts slaapt en nog maar 1 keertje komt...
zow beneden is weer schoon me man heft de deurklink van de achterdeur afgebroken vanmorge grrrrr ,heb me schoonpa gebeld die komt m straks maken als dat gaat.:x hoe is het met knippy??????
Buddynieuws! Knip is vannacht om 01.10 uur bevallen van Lisanne! Mama en kleine maken het goed en mogen als het goed is zo naar huis toe. Lisanne weegt 3276 gram en is 50 cm
JOEHOEEEEE... KNIPPY.. meid en hubby.VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN LISANNE!!!!!!!!...eindelijk lekker genieten...knuff @kaartjes.. heb ik gemaakt op www.greetz.nl toen printscreenvan scherm gemaakt en in paint alleen de foto uitgesneden en opnieuw opgeslagen...zo kan je m zelf uitprinten en gebruiken...kost nikssss..hihihihi..
hieperdepiep voor knipp!!!!!!!!! JEUJEUJEUJEUJ meid, eindelijk is ze er dan! Wat ontzettend fijn voor jullie, genieten genieten genieten!!!!!! kus kus en wat een ontzettend leuke kerstkarten van iedereen Ik moet er zelf ook maar es werk van maken, ook al versturen we eigenlijk nooit kerstkaarten, misschien een paar voor familie
knippy gefeliciteerd!!!! na lang wachten nu lekker je dochter in je armen houden.. wel raar moment..alle nov mamas zijn nu echt mama geworden. En meiden wat fijn om te weten dat we allemaal trotse moeders kunnen zijn van mooie kindjes. Dat sommige bevallingen een eitje waren en sommige heel pittig, dat de meeste kleintjes lekker snel in hun eigen bedje konden slapen en sommige wat langer moesten blijven in het ziekenhuis maar inmiddels is iedereen thuis gaat t met alle kleintjes gewoon lekker.. we mogen trots en dankbaar zijn!! (sorry af en toe nog last van de hormoontjes)
Knippy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisanne! Eindelijk is ze daar dan... Jullie hebben lang op haar moeten wachten maar kunnen haar nu lekker knuffelen. Heel veel geluk en gezondheid toegewenst!
Knippy & Knippy-man... eindelijk!!! Gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne! Geniet maar lekker van elkaar! En Suusje, erg mooi verwoord! Officieel de laatste novembermama & beeb... wat een afsluiting, toch wel een raar idee... 9 maanden lang alles met elkaar gedeeld te hebben en nu hebben we allemaal onze kleine spruit in onze armen!
Knippy en manlief GEFELICITEERD! Het lange wachten is voorbij en jullie kunnen eindelijk de kleine meid in jullie armen houden. Geniet ervan! Idd, iedereen bevallen. Gek idee inderdaad... @hormonen, hier ook nog erg veel last van! Kan overal om snikken en ben mega onzeker over alles... Maar goed, het zal er allemaal wel een beetje bij horen... Hier is Thijs een klein beetje verkouden aan het worden heb ik het idee.. Zo maar even op zoek naar zo een neuspeertje.... Spray en luuf heb ik al in huis..
Suusje idd mooi verwoord. Die hormonen zorgen trouwens wel dat de meest mooie teksten kunnen ontstaan. hier besloten om een ouderwets foto album te maken met ingeplakte foto's ipv een album digitaal te gaan maken. dan kan ik mijn creativiteit een beetje kwijt hoop ik, zal een beetje een scrapboek achtig iets gaan worden. Ik koop een mooie multomap waar ik de pagina's in ga doen, de standaard albims vind ik te weinig pagina's hebben. Wat doen jullie of zijn jullie hier helemaal nog niet mee bezig. Ook al fotolijsten gekocht voor onszelf en voor de oma en opa's met 2 foto's erin krijgen ze voor de kerst.
@ zonnetje..had het daar toevallig van de week met mijn zus over.. loop een half jaar achter bij tim enne die heeft nu album nr 5.. heb toevallig in mei van onze vakantie een digitaal album gemaakt en juist dat vond ik erg leuk om te doen.. maar weet nog niet hoe ik t bij sep aan ga pakken. Meiden de boom staat hier echt gezellig gelijk in huis. ben trouwens de slingers voor seps geboorte al een beetje zat. Hangen ze bij jullie nog (als er al iets hing)??
Knippy & knippyman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, eindelijk is ze er dan! Wat grappig een naamgenote van onze dochter.