Knippy en Knippyman, gefeliciteerd met jullie dochter LISANNE. Eindelijk kunnen jullie je kleine meisje knuffelen, geniet ervan
@Suusje, hier hangen de slingers nog wel, maar het wordt inderdaad vol zo met de kerstversiering erbij. Ik ben alle kadoo's maar in de kast gaan ruimen(stonden nog uitgestald) en dat ruimt wel lekker op. VIndt het eigenlijk wel jammer om nu de slingers er al af te halen......
@Suusje, hier de geboorte versiering buiten in elk geval al weggedaan van de week. 6 weken waren om, en ja... met kerst voor de deur! Verder alle kleertjes en cadeau's ook aan t opruimen. Heb wel nog de kaarten ophangen in huis en de naam slinger aan de muur, de rest is zover alles weg!
Hier een lekker opgeruimd zooitje voor wat betreft de kerstversiering en geboorteversiering. kadootjes heb ik iedere keer gelijk opgeruimd en dit jaar gewoon veel veel minder kerstversiering. Haal denk ik alles na de feestdagen in 1 keer weg.
Hier vorige week Maandag alle versiering weg gehaald. alleen de kaartjes hangen nog aan een lint door de kamer heen, zodra de kerst kaarten binnen stromen haal ik de geboorte kaartjes er helaas af.
hier effe stooma fblazen zat kerstkaarte te schryven maar kom tekort dus ging effe op bank zitten heeft niels pen gepakt en kaarte vol getekend en me witte stoelen en hy gooide nog een vaas om gr heb m op bed gedaan .
dames, even een heel ander vraagje, ik heb oplosbare hechtingen gehad bij de bevalling, inwendig gehecht en uitwendig. Ben nou ruim 3 weken geleden bevallen en ze zitten er nog steeds??? Hoe zat/zit dat bij jullie met de hechtingen??
bij mij hebben ze nooit hechtingen gezien terwijl er 2 had hahah. maar bij niels waren ze voor het eind van de kraamweek eruit ook oplosbaar. meschien effe vk bellen en vragen
Knippy en knippyman gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne! Eindelijk is er! Inderdaad een gek idee dat iedereen zijn wondertje in de armen heeft. Best jammer dat dit topic nu gesloten wordt. *snik*
Ja raar he, zo klets je hier allemaal als zwangeren, en zo zijn we allemaal mama´s! Maar we gaan gewoon gezellig verder op het andere forum!!!
KNippy gefelciteerd met jullie dochter Lisanne, een prachtige naam! Gr Gaby Ps de laatste baby is geboren heerlijk in moeders armen. Ik verhuis naar mamma;s topic!
@Lara, hier zat er nog een hechting na 4 weken, toen is ie dr uitgevallen. De rest hadden ze 6 dagen na de bevalling verwijderd! Ik denk dat we zo langzamerhand inderdaad moeten verhuizen naar t andere topic, dit topic zal wel snel gesloten worden!
Knippy en man gefeliciteerd met jullie dochter LISANNE.... Jullie wachten is eindelijk beloond, geniet ervan ...
bij mij zijn de hechtingen er ook uitgehaalt en bijesmay weet ik niet hoelang ze erin zaten week of 4, 5 of 6
Aangezien de laatste novemberbaby geboren is (gefeliciteerd allemaal), sluit ik dit topic, zodat jullie allemaal naar de mama's kunnen verhuizen.