November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nog 5 dagen voor mij dan de eerste termijn echo!
    Ben benieuwd wat we gaan zien hihi

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Spanned puzzzzz.

Sept inderdaad een goed idee om uit te gaan van mijn laatste ovulatietest. Ik denk dat ik 5 dagen minder ver ben dan ik dnek. Maar laat hem mooi op 4 november staan haahaha. En verander hem volgende week.
    Ik heb trouwens ook wel een ovualtietest op dag 12 of 14 positief gehad en wrd netjes 14 dagen later ongi. Deze keer dus niet.
    groetjes Gaby

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ach je weet het binnenkort, het is toch maar gokken zo he?
    We gaan er gewoon van genieten, hoever we dan ook mogen zijn?!

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik had gisteren met 4 weken en 2 dagen al een knaltest!
    HCG was eigenlijk ook al hoger dan normaal in dit stadium van een zwangerschap, maar kan ook gewoon niet langer zwanger zijn dan dit, dus ben ook s benieuwd hoe en wat!

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    bij mij zal t misschien 2 dgn langer zijn.. ik heb denk ik mijn ei op dag 16 gehad.. als t toch dg 14 was dan ben ik 2 dgn langer zwanger.. so be it.. t maakt me niet zo heel veel uit..hihihi...als t hartje maar klopt.. dat is het enige dat telt..

manlief is bang dat t er 2 zijn...nou ik niet zo hoor.. ik heb t bij de anderen alle 3 gedacht en twas er steeds 1.. dan zal t er nu ook wel 1 zijn..zou niet weten waarom t er nu ineens wel 2 zouden zijn.. zit ik persoonlijk ook niet echt op te wachten.. zou me rot schrikken dnek ik.. aan de andere kant lijkt t me ookw el erg leuk.. maar vooral druk met voeden enzo.... ach we zien t wel..

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @miracles.. misschien een heel vroeg ei?

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Voor mij is 1 ook genoeg (per keer). Manlief zou een flauwte krijgen denk, hihi..
    Maar alles is welkom hoor...

8. Hoi allemaal,

Wat posten jullie veel :confused: . Ik kan het niet bijhouden hoor! Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar het is lastig met een ft-baan en de renovatie van ons nieuwe huis.

Ik ben wel vandaag naar de ha geweest en heb veel informatie mee gekregen. Dinsdag 31 maart heb ik mijn eerste termijnecho. Ik kijk er heel erg naar uit.

Voor de nieuwe meiden: WELKOM :D

Greetz Nathalie

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hahahahahah.

Ik had fagelopen maand tegen mijn man gezegd als we het nu doen hebben we kans op tweee. hahahaaha. Ik voelde namelijk aan beide kanten steken van een eisprong. (en het zit in de familie MIjn zus heeft een tweeling gekregen in 2007)
    Ik zou heel blij zijn met een. Borstvoedingen alles is een stuk makkelijker. Zijn het er twee schrikken wij ook wel, maar ja alles is welkom.

En bruisje je hebt helemaal gelijk, wil mij heelmaal niet druk maken over hoe ver ik ben. Ik wil ook een hartje zien die het doet!

groetjes Gaby

10. Miss Mommy

Ik kan geen vroeg ei hebben gehad, ben op 27/1 gecuretteerd na een vmk.

Heb daarna getempt en mn ei gevoeld, beide op dezelfde dag (kruis van FF)...

Mn HCG waarde was op mn NOD 867, dus was erg hoog voor 4 weken zwangerschap, maar t kan echt niet anders...
    misschien krijg ik dr wel 2! Wie weet!

11. Niet meer actief

Ik had vanmorgen nog een keer getest...
    matcare vet positief
    apothekerstest positiever dan gisteren

en zelfs toen nog niet overtuigd en toen heb ik de digitale test gehaald met indicator en volgens die test 1 a 2 weken zwanger dus ik ga er vanuit dat ik met mijn berekening goed zit...maar maakt ook niet uit, het is gewoon een wonder en of het nu een week eerder komt of een week later, als het maar komt!

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik heb op mijn nod dag positief getest met de cleablue waarop je ook kan aflezen wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden...s avonds nog een test met clearblue digital,stond niet zwanger op,er meteen achteraan een kruidvattest wel weer positief...

Volgende dag clarblue opgebeld,blijkt die test een bepaalde waarde aan hcg moet hebben anders kan hij een onbetrouwbare uitslag geven....

13. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi meiden..

T ging vandaag hier goed tot er op mijn werk weer met warm worstenbrood getrakteerd werd.. :oops: die lucht! pfff!

@bruisje, klinkt allemaal zo bekend wat je een paar pagina's terug zei.. ook ik kan om alles janken.. gisteren omdat onze kleine poes (anderhalf, erg klein) ineens op schoot kroop en lekker lag te spinnen *vertederend* ;)

@Robijntje74, mijn schoonouders gaan we het a.s. weekend vertellen, die zullen door het dolle heen zijn.. maar mijn eigen ouders ja pas bij 12 weken denk ik.. zullen ook wel negatief reageren *zoals met alles in mijn leven* :(

@Claire, ook ik gebruik VSM puur mama, daar had ik ook het prettigste gevoel bij.

@Sterre, super fijn dat het geen bbz is! Nu lekker gaan genieten he!

@Naantje30, van harte gefeliciteerd! :D

*Zo en nu hop naar huis, ben klaar met werken haha* Tot zo misschien thuis nog ;) en anders tot morgen meiden!

Groetjes Mo

14. Niet meer actief

Ik had bij mijn tweeling zwangerschap met 5 weken een hcg van 1024, dus kan goed zijn dat het er 2 zijn ;) :)

15. Miss Mommy

Maandag moet ik weer mn HCG laten prikken, dus dan zal ik wel meer weten en een afspraak krijgen voor een echo als de waarde goed is!

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Thasmo:Niet leuk he als je ouders zo doen,hier is het voornamelijk mijn moeder...ik kan er echt niet tegen...bah

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey! Thanx iedereen! Ben nog steeds blij dat het allemaal goed is maar heb sinds gister weer last van die rotte ongie-krampen...Maak me af en toe wel zorgen moet ik eerlijk zeggen.

@Naatje: Wauw zeg! Super gefeliciteerd! De wonderen zijn inderdaad de wereld (nog) niet uit.

@Bloempjuh: Hoe voel je je meid?

@Kleintje: Gelukkig voel je je al wat beter. Ik denk inderdaad ook dat het de hormoontjes zijn geweest maar neemt niet weg dat het rot is natuurlijk als je je zo voelt.

@Thasmo: Jeetje, kl*te zeg dat je ouders zo zijn. Mijn moeder was vroeger ook altijd zo (kon er hélémaal niet mee opschieten) maar is gelukkig de laatste jaren bijgedraaid. Gelukkig gaat het wel goed met je schoonouders.

Liefs!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja,
    @Claire: handig weetje over die wolkjes in de urine...heb het heel erg en was al bang voor een blaasontsteking omdat iedereen het daar dan over heeft.

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) tof! ik mocht ook meteen beginnen

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik ben nu een beetje onzeker. Ik heb jullie testjes eens bekeken, maar jullie testjes zijn al duidelijker met 4 weken dan bij mij met 6 weken. Ze staan op onswensje.babysite.nl.

Groetjes Gaby

Deel Deze Pagina