Ha zekermamma....ja die test moet je wel geloven! Dat is echt een supergoeie streep! Fijn hè! Zo ik ben echt snipverkouden. Heb toch nog best aardig geslapen gelukkig. Voor mijn gevoel veel te vroeg wakker (7.45) maar als ik Miracles lees, dan mag ik toch niet klagen.
Ja lekker hoor zo'n test! Bah verkouden.... heb ik altijd zo'n hekel aan! En ik las dat miracles om 4.45 wakker was! brrrr Ik ga nu weer werken, nog een dagje en dan WEEKEND!
Goedemorgen iedereen! Nou vanmorgen mn 1e echte overgeef OCHTEND. Ik stapte uit mn bed.. en jahoor ik kon gaan rennen.. de hond moest toch nog naar buiten, dus ik dacht misschien helpt een frisse neus halen.. Ging wel goed op zich, maar toen ik binnen stapte Bleeeeehh zo goor. En nu gaat het wel beter, maar nog zit ik constant te slikken.. @Robijntje en Sterre, ja nja ik ben op mijn 18e gaan samenwonen met mijn (huidige) vrouw en daar waren mijn ouders het al niet mee eens. Daarnaast zijn we 10-10-08 getrouwd, en daar hebben ze ons niet eens mee gefeliciteerd.. mn moeder is wel geweest maar heeft er met een lang gezicht gezeten. Ik zie ze amper.. en het is maar beter zo, vooral mn moeder vind nooit iets goed.. altijd van : 'ik zou het zo doen of je moet dit doen'. En ze vind kinderen maar lastig *kijk maar naar je ome frank en lian die hebben geen kinderen.. die kunnen 6x per jaar op vakantie en hebben een groot huis blabla * Dus ik verwacht niet dat ze positief gaat reageren. Al ik altijd wel heb gezegd dat ik gewoon jong kinderen wil. Maar dat mocht ik dan weer niet zeggen.. Achja ik bof maar met mn schoonouders @kleintje88, ik krijg maandag dat boek van mvm, als ze voor de 1e x mn plas opkomen halen, ik weet niet meer hoe het heet. Heb het wel doorgebladerd en was gewoon over je zwangerschap en de stappen daarin enz. Laat het maandag wel weten. @Misschienmama, van harte gefeliciteerd! Groetjes Mo
puzzcat, het is niet fijn je een dweil te voelen, maar dan ben je wel op en top zwanger Claire, ik denk idd dat dat hcg bij iedereen anders is. Ik kan me voorstellen dat je niet lan wachten op je echo, heel herkenbaar! Gepke, goede zo, gewoon lekker genieten! Robijntje, ik begrijp dat het je onzeker maakt, maar wat je zelf al schreef bruinverlies hoeft niet te betekenen. kleintje, vervelend die rugpijn, ik hoop dat de nachtrust je goed heeft gedaan! Miracles, jeej dat is idd vroeg en dat nog wel op je vrije dag...maar ja kan je wel lekker lang genieten van je vrije dag Misschienmama, mooie test! GEFELICITEERD! Thasmo, wat erg meis, ik kan me voorstellen dat dit niet makkelijk is...fijn dat je wel een hele lieve schoonmoeder hebt!
@kleintje 88 sorry ben niet meer online geweest! maar is een boek van je zwangerschap ,bevalling en eerste 3 maanden na de geboorte, erg leuk om te lezen!. zo vanm gelijk wat gegeten in bed en gaat een stuk beter moet ik zeggen. weet iemand of je een 2 ling al op de echo van 7 w 1d kan zien?
hallo dames Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ik kan me bij jullie aansluiten, heb gister de echo gehad (ong. 6 weken), en was dat ff schrikken zeg..het zijn er 2 Vooral omdat ik al een zoontje heb Wens jullie veel succes allemaal
waau gefeliciteerd leuk zeg , je geeft gelijk antwoord op mijn vraag of je het al zo vroeg kan zien ja dus! geniet ervan!
Ja gelukkig een fijne schoonmama Bijna weekend meiden.. ben er echt aan toe.. Voel me af en toe zo'n watje.. bleh helemaal geen zin meer in werk! Groetjes Mo
vervelend Thasmo..reactie van je moeder! Dat boek van mvm heb ik ook doorgekeken maar heb al een boek over zw.schap dusss maar voor t serviesje gegaan, kan je nooit genoeg van hebben. Mijn test was 4 dagen voor nod al heel duidelijk en bij mvm was het gister heel snel en heel dik die streep. Ze vond da tik wel heeel veel hcg bij me hebt voor zo'n korte zwang.schap..
Nee heb geen scanner of id dus kan hem nu niet plaatsen, ze zagen 2 vruchtjes vlak naast elkaar zitten, dus ze kunnen het idd al zo vroeg zien, wel zei ze erbij dat het in zo een vroeg stadium nog altijd kan veranderen als er bijv 1 vruchtje word afgestoten, nouja we zien het wel. Is er een speciale reden bij jou dat je er zo nieuwschierig naar ben of het er 2 zijn?
ik had door clomid 2 eitjes van 23 mm dus willen nu kijken of het er 2 zijn of gewoon 1. konden vandaag al voor echo maar manlief kan alleen op donderdag dus word pas as.
zonnetje: Ik heb ook 2 april mijn eerste afspraak bij de VK gepke1979: Ik vind je testen erg duidelijk hoor. Niet iedereen maakt evensnel hcg aan. Miracles: Ik kan de laatste week ook moeilijk slapen. Ben dan ook om half 5 al wakker misschienmama: Mooie test hoor! En nu niet meer twijfelen. angel23: Wat een leuk nieuws. Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is.
goeiemorgen allemaal! @ alle nieuwe zwangeren Proficiat en welkom!! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
Hey dames! Wat leuk een 2ling! hihi Straks voor het eerst sporten even kijken wat ze gaan doen Nou tot vanmiddag Doeiiiiiiiiiiiiiii
Nou meiden ik mag me hier ook voorzichtig gaan melden. Ik heb gister en vanmorgen een test gedaan, allebei licht positief. Woensdag moet ik naar de gyn, moet ik daar nog een test doen. En dan krijg ik meteen een datum voor een echo. Ik hou me nog een beetje op de achtergrond tot ik wat meer zekerheid heb. Liefs!