November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oehhh foto!
    Meid een streep is een streep ;)
    Voorzichtige gefeli!

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Dit is die van gister,

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goede morgen..

En nieuwe ZWANGEREN.. GEFELICITEERD en welkom..

ik ben nu een dweil en ga zo proberen wat te doen in huis voor ik moet werken dus ga niet overal op reageren...nu..

@Angel.. geweldig 2.. spannend hoor..

@Weetjewel.. ik had ook zo'n test kijk maar s in mijn album. .komt goed hoor..

@Misschienmama.. Das een mooie knaller...super meid..

@Puzz.. feli met je 7 wken meid..ik nog 3 daagjes... heerlijk..

@Thasmo.. sjonge zeg wat vervelend als je ouders zo doen.. super dat je met je schoonouders boft.. dat kan ook wel s heel anders zijn ;)

@Knarboor spannend meid... nog een weekje geduld...

@misselijke meiden.. ik leef met jullie mee.. hier ook, maar niet tot spugen toe.. GELUKKIG..*klopt meteen af*

@de rest.. DIKKE KNUF

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    goedemorgen

een streep is een streep en bij jou is ie goed te zien.

Leuk we hebben de eerste tweeling in ons midden.

Allle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd!

Een fijne dag!

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd.Ik lag gister al om 9 uur op bed en heb geslapen tot 6 uur vanmorgen.De eerste keer weer doorgeslapen(ben er 1 keer uitgeweest om te plassen)Heeft iemand ook van die vervelende steken onderin?Pff maakt me zo onzeker en bang.Nou ja fijne dag vast en tot straks

7. Niet meer actief

angel, wat leuk een tweeling...gefeliciteerd!

Weetjewel, jij ook hier nogmaals gefeliciteerd!

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedemorgen allemaal,

Tot nu toe geen bruinverlies meer gehad,het was ook maar heel iets...den zelf iets van oud bloed van de innesteling....

Gelijk maar even de verloskundige gebeld voor een afspraak en kan 19 maart om 10 over 2 komen...nog niet voor een echo maar dat komt nog wel....

Alle nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd en geniet ervan...
    Weetjewel:ik had eerst ook een hele lichte streep maar ze zeiden tegen mij altijd een streep is een streep dus niet teveel zorgen maken...

Thasmo:Gewoon je eigen leven leven,dat zegt mijn man ook altijd tegen mij...je bent toch niet met je moeder getrouwd zegt hij altijd...is ook zo natuurlijk maar het steekt toch altijd nog als je rot opmerkingen krijgt...

Angel;Leuk joh een tweeling,alkanik me voorstellen dat het wel even schrikken was..maar geniet ervan...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

goede morgen meiden

@ puzz jippie 7 Weken! :D

@ hier hele nacht lopen spugen en gisteren ook heledag heb nauwelijk wat gegeten zaterdag vier ik me verjaardag hoop dat ik me dan beter voel want iik voel me nu echt een wrak :cry:

10. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Gepke: Die steekjes heb ik soms ook en ook met overwachte bewegingen bij mijn schaambot en in mijn liezen...zijn denk ik je banden die oprekken...

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @flex.. meis toch.. wel jezelf goed in de gaten houden hoor... heb je wel hulp met esmay...dikke knuffel voor jou...

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Puzzcat: Hopelijk knap je snel wat op,om zo je verjardag te vieren is ook niet leuk...sterkte...

13. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Fl3x bedoelde ik haha ben er niet helemaal bij denkik ....beetje dromerig...Hebben meer meiden daar last van?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje fl3x wat klote dat je zo beroerd ben, kijk je wel uit?

weet iemand hoe het verder met bloempjuh is????

hier nog een die zo verstrooit en afwezig is...
    en echt van die stommme blunders :oops:

15. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoihoi!

@robijntje, ja nu na 3 jaar heb ik het ook wel achter mij gelaten hoor.
    Maar af en toe heb je toch nog de hoop dat ze eens een keertje iets positiefs zeggen ;) :oops:

Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!

Had gisteren een taart besteld met daarop hoera kindje op komst..
    via een online taartenwinkel.. had er goede ervaringen mee.
    Omdat we het morgen aan mn schoonouders gaan vertellen, zou de taart vandaag binnen komen..
    Ik had gevraagd of het voor 07.00u kon of anders na 15.00 (ik zit op mn werk van 07.30-14.30u) niets op terug gehoord.. nou ben ik benieuwd waar mn taartje heen is als ze hm bezorgen als ik niet thuis ben.. :(

Groetjes Mo

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Clair ik heb je een PB gestuurd...

17. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Jeetje wat zijn er veel nieuwe bij gekomen zeg! Leuk! Ontzettend gefeliciteerd allemaal, geniet ervan.

Maar hoe is het met de rest? Ik lees dat er veel mensen misselijk zijn. Pff, hier nog een. Ik hoef nog net niet over te geven maar zodra ik ook maar even te laat ben met eten wordt ik me toch misselijk. Ik merk nu ook heel goed dat bepaalde dingen me totaal niet meer smaken en dat ik steeds meer moeite krijg met eten. Herkennen jullie dit?

Maar ik heb nog een vraagje waar ik al even mee rondloop. Ik heb ongeveer een week voor mijn NOD al met de cb digi pos getest, een dag later stond op die met conceptieindicator zwanger 2-3 weer 2 dgn later stond er al 3+. Terwijl ik toen nog niet eens overtijd was. Ik hoor hier veel verschillende verhalen over: Kan zijn dat ik al langer zwanger ben of ik maak gewoon heel veel HCG aan of...het is een tweeling..

Wat denken jullie ervan?

18. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Trieske: Ik heb op mijn nod dag getest met de cb met conceptieindicator en er stond toen 1-2 verder alleen nog getest met kruidvatest...ikzit te twijfelen of ik nog een test zal on van cb met indicator...

19. Niet meer actief

Claire, heb je mijn pbtje ontvangen?

20. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo meiden

hoe gaat het hier...
    Beetje stil hier zo.
    Ik ga zo lekker ff naar buiten met de hond het is zo lekker weer.
    nou fijn weekend iedereen.

Deel Deze Pagina