November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Robijntje: Pff, ik ben dus wel een beetje een raar geval. Mijn vorige cyclus was 39 dagen en ik testte op dag 30 al: Zwanger 3+. Dus 9 dgn voor mijn Nod, aangezien jij op je NOD Zwanger 1-2 testte scheelt het wel heel veel dus. Pff, ben benieuwd of meer mensen dit hebben.

Als je nu weer zou testen met de digi met indicator test je waarschijnlijk ook 3+. Ik test nog regelmatig met die omdat je dan goed kan zien dat je HCG niet gedaald is. Moet ik eigenlijk niet doen maar kan het niet laten...
    Het geeft me iedere keer wel weer een heel gerust gevoel aangezien ik zo onzeker ben.

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Trieske: Mijn cyclus is altijd precies 28 dagen....als jij al op dag 30 positief teste dan zou het volgens mij best kunnen dat je langer zwanger bent, dat je cyclus nu dus korter was....maar dat kunnen ze dan met een echo ook zien dan hoe oud het beebje is...

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ja dat zei de vk ook al, dat duurt alleen nog zo lang. Ik heb 24 maart de intake en dan kan ik een echo aan gaan vragen. Duurt dus nog wel een week of 5. Ach ja, geduld is een schone zaak.

Wanneer heb jij je eerste echo? En ga je nog testen?

4. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik heb afgelopen week ook nog 2 testjes gedaan van kruidvat omdat ze vorige week hel licht waren en deze week net zo donker als de controlestreep...denk dat ik toch ook nog maar een test van cb met indicator do van het weekend....hahaha onzekere muts...

5. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik heb op 19 maart een afspraak staan maar nog niet voor een echo....dus zal het dan wel horen wanneer ik een echo krijg...toch altijd spannend..

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weetjewel: nogmaals gefeliciteerd :) en welkom bij de club ;)

@ trieske; het zou best kunnen dat je wat langer zwanger bent en ja bij een tweeling maak je meer HCG aan dat is waar dus wie weet?

@ angel: een tweeling? wow gefeliciteerd :) wordt wel zwaar denk ik ;)

@ de misselijke dames: veel sterkte!

Hier gaat het eigenlijk wel oké ben alleen ontzettend brak en merk ik dat werken tot 23.00 toch erg zwaar begint te vallen :(
    Ik werk in de zorg en dat is zowiezo al best zwaar werk, ik merk het aan mijn rug en buik een soort van spierpijnachtig gevoel.. Maar toen ik vanmorgen opstond was ik helemaal brak, ben doodop en heb toch goed geslapen en dan moet ik vanavond weer een avonddienst draaien :(
    Ik wil alleen nog niet klagen bij de manager dat tot 23.00 teveel is bedoel ben nog niet eens zover en dan nu al teveel? nee ik probeer het toch maar zo lang mogelijk vol te houden al ga ik wel vragen of die 3 avonddiensten die ik binnenkort heb veranderd kunnen worden in 2 want 3 is een beetje teveel van het goede...

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo ik heb weer te hard geroepen vanmorgen had client gedaan en ff snel me bed ingedoken maar ik heb weer boven de pot gehangen!

ik heb zon honger maar nergens trek in snappen jullie het nog? gebakken vlees is vies en me parfum ook blehg

vanm op kraamvisite ben benieuwd!

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik moet vanavond tot 2200 werken..

een tip..

Als je zwanger bent.. (moet je het wel melden op je werk) dan mag je nachtdiensten weigeren.. een nachtdienst begint om 22u. dus dan kun je (eisen) zeggen dat je max tot 22u wilt werken omdat het simpel niet meer haalbaar is om langer te werken..

Mijn werktijden gaan tot max 01.00u. ik doe dat zolang ik het volhoud.. dan zak ik altijd eerst naar 23u.. als ze dan gaan klagen zeg ik dat ik ze al mats want dat ik recht heb om na 22u al te weigeren..

er zijn zoveel regels bij zwangerschap dat ook werkgevers er vaak geen idee van hebben.. maar soms zijn ze best handig.. zo heb je ook recht op 8% extra pauze per dag van je normale werktijd.. dat is voor mij een half uur per dag.. nou die krijg ik echt niet hoor.. hoeft van mij ook niet..en volgens mij weten ze dat niet eens dat dit zo is dus ik zeur er ook niet over.. maar als ik mijn pauzes.. 1x 30 min en 1 x 10 min wil opsplitsen in 4x 10 minuten omdat ik dat prettiger vind doen ze daar nooit moeilijk over.. doen ze dat deze keer wel dan heb ik genoeg "wisselgeld" om t voor elkaar te krijgen..

Bij ons weet je het maar nooit.. ene keer zijn ze heel meegaand.. andere keer totaal niet.. de truc is dan om je rechten en ook plichten te kennen, De CAO uit je hoofd te leren hihihhi en ook de WET Poortwachter eigen te maken.. dan ben je al een heel eind.. zodra een werkgever in de gaten heeft dat je kennis van zaken hebt.. laat ie je vaak met rust..whahahahahaha...

Nou goed.. bij mij is t iig nodig.. hoop dat t bij jullie niet zo is...

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik tafeldekken en lunchen met kiddies.. die komen zo uit school.. hubbie is ze halen...

daarna ga ik nog ff boven stofzuigen en de was doen en naar t werk..

tot misschien morgen nog ff....

knuff

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    niemand?Alle misselijke meiden ik leef met jullie mee.Vreselijk om zo beroerd te zijn,beterschap allemaal.Ik voel hier vandaag eigenlijk niet zo heel veel op de steken na dan.Heb me aangemeld bij mvm,ben benieuwd.Nou fijne dag misschien tot later.

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Ik heb voor het eerst gesport in mijn hele leven!
    Ik doe fitness nu,ik had geen energie maar nu ineens wel!

Me likes sporten!

Gefeli!

Die steken horen erbij meid ;)

@fl3xie Stoer he!
    Ik hoop dat jij je snel beter voelt...
    Hoe vond esmay de verjaardag?
    Balonnen enz?
    ;)

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey pussycat..wat goed dat sporten zeg.Ik doe normaal ook niks maar hier geven ze zwangerschapsfit,dat lijkt me wel leuk.Vooral om vast een beetje lenig en uithoudingsvermogen te krijgen.Lekker toch die energie.Gelukkig maar van die steken,spring een gat in de lucht als de eerste echo is geweest en goed is natuurlijk.Maarja zo zitten we allemaal.Ga maar eens aan de schoonmaak..

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ff een update vanaf hier

heb net de ha aan de tel gehad en mag 4 uur me medicijnen ophalen tegen misselijkheid. gaat nu redelijk dankzij claire haar zuurtjes ;)

14. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    @ flex, wat voor medicijnen zijn dat :(:

15. puzzcat24

Ik wil zo graag de beeb kunnen optillen en bukken enz
    Daarom fitness ik nu
    Deze dinsdag kan ik niet maar vrijdag volgende week begin ik weer ;)

Mijn spieren zijn zo slecht door meds...
    De conditie test zei dat mijn conditie VERY LOW was whahah
    Me knows!
    En mijn bmi 37,5....
    Daar schrok ik wel van...

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Knap hoor dat je aan het sporten bent! Ik zou echt niet durven.. ben zo bang dat er dan wat gaat gebeuren.. terwijl ik eerder zei dat ik het zou doen.

17. puzzcat24

Nou er gebeurd niks zolang je maar geen buikspieroefeningen doet ;)

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja geloof ik best, maar geloof me. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, doe ik alles slow motion haha.. maar probeer nu weer normaal te doen :D tis gewoon ff wennen.

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoof ben ik weer

@ fl3x gelukkig dat de zuurtjes helpen!

@ naatje jaaaaa ik heb je pb gekregen zal zo effe lijst bijwerken 8)

hier wilde ik dus aan t huis beginnen en toen ging telefoon
    uiteindelijk eindigde ik met dinnetje in een luxe broodjestent lekker smullend en boodschappies gedaan en een doos echte bonbons voor mezelf :)

20. puzzcat24

Wat leuk meid!
    Super!
    Even er tussenuit!

Deel Deze Pagina