November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Stiekem ben ik wel een beetje blij dat ik niet alleen ben met deze gevoelens. Soms voel ik me er zelfs schuldig om. Ik hoop dat de komende weken snel voorbij zullen gaan. Ik heb nl pas bij week 12 mijn eerste echo, pff wachten dus.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje jij moet helemaal lang wachten zeg :(
    ik schaam me ook dood dat ik nog niet over gelukkig kan zijn :oops:
    vorige 2 zwangerschappen was ik helemaal in de wolken en al en toen ging t mis
    en durf nu nog niet te blij te zijn, echt maf

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dames ik ben stout geweest :oops:
    ik kon het namelijk niet laten om eerder een echo te laten maken daarom heb ik een echo bureau gebeld die vanaf de 6de week echo's maakt ik zeg tegen haar: "Kan ik rond 3 april terecht? dan ben ik zo'n 8 bijna 9 weken zwanger als het goed is." En dat kon :p
    Moet het wel zelf betalen maar dat heb ik er wel voor over 30 euro! Dan weet ik in ieder geval of het goed zit of niet (hoop ik dan) volgens haar moet ik het hartje in ieder geval zien kloppen en met een beetje geluk zijn er ook al wat vormen enz te zien maar dat hoeft niet eens voor mij als ik dat hartje maar zie kloppen! MOcht er niks of erg weinig te zien zijn dan mag ik een week later gratis terug komen :)
    dus 3 april 18.45 eerste echo spannneennnnddd!

Verder had ik een discussie met een collega volgens haar kon je je echt niet moe en ziek voelen bij 5 - 6 weken zwangerschap, zij kon het weten want zij had 3 kinderen gebaard! Kreeg het niet aan haar verstand gepraat dat dat dus wel degelijk kon! Komt er ineens een collega binnen die roept: En heb je al klachten? toen ik rond de 6 weken was heb ik namelijk de hele dag boven de pot gehangen, was ik dood moe en was er niks met me te beginnen :) kreeg ik dus mooi weer gelijk :)

Verder wilde ik jullie even laten weten dat ik er van het weekend niet ben, morgen gaan we klussen bij vrienden (en ik oppassen op de kleine van 9 maanden :D ) blijven we daar slapen en de dag erna na schoonouders om het nieuws te vertellen, dus meiden niet te veel praten he ;)

Ik wens iedereen een fijn weekend en ik hoop voor de misselijke dames dat het gauw weg is en jullie je weer gauw fitter voelen!
    Ik duik gauw mijn bed in want om 6.15 staat de wekker al (heellppp!)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hallo meiden.

Ja vandaag getest op vrijdag de dertiende en jawel zwanger.
    Was best een verrassing maar we zijn hartstikke blij.
    Waarschijnlijke bevallingsdatum 15 november.

Wel weer hartstikke spannend allemaal ook al is het de tweede keer!
    Heb ook last van buikpijn, zal er wel bijhoren maar maakt me toch onzeker.

Ik ga fv geven want bv was de vorige keer een regelrechte ramp!
    Op medische indicatie moet ik in het zh bevallen, de vorige keer ben ik thuis bevallen maar met een boel complicaties.
    Daardoor best angst voor de bevalling.

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik herken t gevoel helemaal Claire...
    Ik durf nu ook helemaal niet blij te zijn, gwoon uit angst dat t weer mis gaat!

@Kleintje, veel klusplezier en fijn dat je toch die cho krijgt, al moet je er dan voor betalen, heb je wel wat meer geruststelleing!
    En veel klusplezier van t weekend!

@Lafo, gefeliciteerd en welkom bij de novembermama's!

Ik ga zo werken, heb weekenddienst!
    Maar ben alweer misselijk... hoop dat ik me snel wat beter voel, want heb alweer braakneigingen...

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen meiden! allen een fijn weekend!

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    knarboor ook jij een fijn weekend.

En voor de rest natuurlijk ook

8. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@nieuwe mama's:GEFELICITEERD!

Ik ga zo naar mijn werk en heb verders een redelijk druk weekend maar kom af en toe natuurlijk wel even meekletsen.
    Fijn weekend allemaal...

Liefs Patricia...

9. mommyagain

10 mrt 2009
    94
    0
    0
    kom ff goedemorgen zeggen!

Ik heb vandaag een drukke dag voor de boeg!
    Bruisje, tot straks!

fijn weekend allemaal!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lafo he wat leuk! gefeliciteerd

@ thasmo ik heb Emesafene gekregen en het werkt goed!

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @lafo gefeliciteerd meid en welkom hier.@Kleintje wel verleidelijk zo hoor..maar ik probeer braaf te wachten alhoewel..haha.Claire ik heb die gevoelens ook en weet je ik dacht als ik maar eens een week verder ben en dan ben ik dat en denk vervolgens weer als ik maar 6 weken ben..zo verder.Kortom zal ook pas gerustgesteld zijn na een echo.ik mag pas in week 7 terugbellen dan kijken ze wanneer ze plek hebben dus mijn echo zal denk ik pas rond de 9e week zijn.Pff wat duurt dat nog lang.Maarja heb al lopen googelen en dan kan je ook wel wat zien.Vraagje hebben jullie ook zo`n last van afscheiding,welke kleur?(beetje vies maarja)

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    fijn weekend mommyagain en veel plezier met wat je gaat doen.@Pussycat hoe is het meis?Al spierpijn?

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Zo kom me ook ff melden..

Hier gaat t SUPERRRRRRR... voel me prima.. met vlagen wat misselijk, maar mag geen naam hebben..

al bijna 7 wk.. vind t best hard gaan zeg.. gelukkig maar.. nog 2 wk dan een echo.. schiet al op..

@Niuewen.. GEFELICITEERD en WELKOM

@Mommyagain.. TOT VANMIDDAG...heb er zin in..

@verder niet zoveel te melden. heb alles wel bijgelezen, maar ben t al weer kwijt...

14. Niet meer actief

Mommyagain en bruisje, veel plezier vandaag! ;)

lafo, Welkom hier! GEFELICITEERD!

Claire, ik ben ook hele erg bang om blij te zijn, de vorige keer had ik helemaal niet het gevoel dat het fout zou gaan en toen maakte een infectie een einde aan onze droom...nu heb ik steeds dat stemmetje dat zegt, maar wat als het niet goed is?

Fijn weekend allemaal!

15. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedemorgen allemaal,

Hier vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk,ben ik aan de ene kant wel blij mee omdat ik iets last heb van heel licht bruinverlies en dat maakt me toch onzeker....vanmorgen toch nog maar een test gedaan van cb met indicator en 3+ stond er....

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Lafo:Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik ben ook nog bang dat het mis zal gaan,eerst de echo maar afwachten en dan genieten....

17. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Faye:Ik heb ook afscheiding,heeeel licht bruin....kan ook bruinverlies zijn,beetje onzeker.

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Robijntje..zo zie je we hebben allemaal dezelfde gevoelens.Zo stom eerst denk ik o als ik toch zwanger ben dan spring ik een gat in de lucht(heb ik ook gedaan hoor en nog maar)nu zit ik steeds weer een dag voorbij weer een dag voorbij.heel vermoeiend.Mijn afscheiding is wit/geel.We gaan maar weer verder met de dag.Ik probeer mezelf te troosten met de gedachte:het ligt allemaal al vast of het goed gaat of niet.Pff Nou fijne dag allemaal.Heerlijk weer

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    weet niet of SNoes het al gemeld heeft..en of ze zich al had aangemeld.. maar lees net in NOD dat t mis is gegaan..

SNoes.. ook hier nog een keer dikke knuffel meis...

20. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Pff dames ik ben erg onzeker, ik heb gisteravond 1x wat bloederig vocht verloren en nu nog bruin... ik heb me maar ziekgemeld voor het werk, moest eigenlijk vanmiddag werken. Wat een stress zeg!

Deel Deze Pagina