@Dobey wat vervelend voor je meis,dat is schrikken.Maar onthou in de helft van alle gevallen hoeft dit niks te betekenen.Maarja jij hebt het maar.anders even de vk bellen misschien wilt zij je laten komen.@Snoes sterkte meid.
Goeiemorgen allemaal ikke over het hoofd gezien, maar SNoes had zich hier nog niet gemeld? in ieder geval heel veel sterkte SNoes! en denk aan jezelf! *knuffs* hier chaotish ik ben knorrig en moe en bleghhhhh zullen de hormoontjes wel zijn zo eerst groote boodschappen doen
Dopey: Ik snap dat het even schrikken was...ik had 2 dagen voor mijn nod wat helder rood bloed verlies,daarna niet meer,maar nu iets bruinverlies dus....het hoeft niks te betekenen zoals er al gezegt word maar dat neemt je onzekerheid niet weg natuurlijk.....
meiden hier ook 2 dagen heel klein beetje bruine afscheiding gehad. Nu weer helemaal weg.. Snap jullie onzekerheid, ken t ook . Dacht eergister echt: het is over maar moet zeggen dat ik me op en top zwanger voel en de VK zei ook dat t echt heel vaak voorkomt. Duss probeer je niet te druk te maken! liefs suus
Puzzcat voelt zich bagger! Ik moet steeds bijna overgeven,lust geen droog eten meer... Heb constant HONGER,en mijn darmen doen het bijna niet meer... Maar ik heb weinig spierpijn (gelukkig!) maar voel me zoooooooo bagger... Wie oh wie kan me iets vertellen over de honger? Want als dit door gaat dan ga ik janken ik meen het... Als ik om 6 uur wakker word HONGER Als ik om half 9 wakker word weer HONGER... Dan weer om half 11... En zo verder... ARRGGHH...
@pussycat ik herken dat van die honger.Wordt er vaak wakker van.Heel vervelend als ik dan niks eet wordt ik misselijk pff.Volgens mij heeft dat gewoon te maken met het feit dat die kleine heel veel energie van je vraagt.Hij/zij moet tenslotte groeien.Iedere keer kleine beetjes eten is het beste.
@ alle nieuwe zwangeren ..... proficiat en welkom! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
@Faye, ik heb wel meer van afscheiding dan normaal, maar is gewoon wit van kleur! @Robijntje, ik heb vandaag ook zo'n test gedaan, digi van CB en had ook 3+! Wou m gewoon s doen voor de fun! Na vanmorgen is de misselijkheid gelukkig weer afgenomen... voel me vandaag ook ietsie fitter als gisteren, maar lag gisteravond ook al om 20 uur te pitten, was helemaal op! Nu vanmorgen weer gewerkt, net boodschappen gedaan, zometeen nog ff stofzuigen en dweilen en dan vind ik t goed geweest voor vandaag! Dus ga weer ff verder, misschien tot straks!
Hey meiden, Ik kan het nog niet geloven of eigenlijk wel. Ik voelde me al dagen zwanger en temp was 37 graden. Erg hoog voor mijn doen! Vandaag namen de kwalen toe en toch maar weer een testje gedaan. En ja hoor .... een heel licht tweede streepje! Ik ben heel blij, maar ook erg voorzichtig na mijn miskraam in december. @Bruisje: Ik had het beloofd he dat ik je op kwam zoeken.
Hey nieuwe welkom hier.En gefeliciteerd.Heb vandaag weer een test gedaan.En joepie nog donkerder en dikkere streep nog beter dan de controlestreep.Voel me weer gerustgesteld voor even dan.@Miracles wit kan je toch haast niet zien?Bij mij is het volgens mij wit/lichtgeel.Dat hoort toch?Heb ergens gelezen dat het in je zwangerschap meer is.
@Faye, heb wel vaker een donkere kleur ondergoed aan en dan lijkt t wit te zijn... maar zo heel precies bestudeer ik dat nou ook weer niet hoor @Annie, welkom en gefeliciteerd! Ook ik heb 2 x een mk gehad, dus weet hoe je je voelt! Nog 2 nachtjes slapen dan mag ik weer mn HCG laten prikken, ben echt aan t aftellen... Hoop zo dat t allemaal goed blijft gaan deze keer!
He meiden, ik breek weer even in. Een paar weken geleden had ik toch bloedverlies? Uiteindelijk heeft dat niet doorgezet en ben inmiddels al behoorlijk misselijk, dus volgens mij zit het helemaal goed en is er niks aan de hand. Groetjes, Kimke77
Kimke: Wat goed meid...denk je dat het niet goed zit is het toch wel goed....Gefeliciteerd....heb je ook al een echo gehad dan?
Meid heb je al een afspraak om je bloed te testen en om een eerste echo? Ik zou dat echt doen hoor meid Ik heb mijn broeken binnen van bonprix ik heb ze een maat groter besteld Ik moet een riem om doen maar dat maakt me niks uit En ik probeer mijn eten beter te verdelen en het helpt Nibbits...Lekkuhhh ik heb een hele zak op gemaakt... Ik heb zoiezo altijd een laag bloeddruk en ik drink er goed bij dus niks aan het handje lijkt mij
He meiden, Ik moet straks om 9 uur naar de ha post....heb de hele dag al een stekende pijn rond m n navel en iets daar onder....weet niet of het van de zwangerschap afkomt,hoop het niet....
Pff. Ik wou dat je elk moment ff kon kijken of alles goed gaat met de kleine... Vandaag heb ik nl. een dag dat ik niks voel, geen zere borsten, geen krampjes of steken, geen misselijke vlagen, helemaal niks. Zwaar kloten eigenlijk, maarja.... we wachten de 30ste wel af, heb ik intake bij VK en dan waarschijnlijk een week later mijn eerste echo.