November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh Robijntje, ik hoop dat alles goed is meid. Sterkte en laat wat weten.

2. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Oh Robijntje, :( logisch dat je je zorgen maakt. Ik zal voor je duimen dat het gewoon helemaal niks is. Laat je t weten? *duimt alvast heel hard.

Puzzcat: de afspraak staat op 24 maart met de verloskundige. Dat is de intake. De echo komt een paar weken later pas (rond een week of 10-12) en is nog niet gepland. Tuurlijk weet ik pas zeker of het goed is bij de echo, maar ja, dat geldt voor iedereen. Mijn misselijkheid geeft in elk geval vertrouwen (al mag die soms best wat minder, de misselijkheid dan he).

Lydia: maak je niet teveel zorgen. Volgens mij is het heel normaal dat je de ene dag van alles voelt en de dag erna wat minder. Wedden dat je morgen weer beurse borsten hebt?

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

ANNIEEEEE!... GEWELDIG.. ik zie de streep hoor.. ik zie m ik zie m ik zie m!

GEFELICITEERD!.. en nu gaat t helemaal goed meid..

*stuiter* *stuiter*....

helemaal goed!.. zit hier gewoon te janken...

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha, niet janken, ben ik net mee klaar!
    En ik maar wachten tot je weer online was.

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heb ik ook een dag gehad.. alsof ze een mes in mijn buik omdraaiden.. heel irritant.....en pijnlijk.. maar een dag later was t over...

hoop dat t niets is meid...dikke knuff

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Dit is toch te GEK GAAF SUPER NIETNORMAAL MEER GEWELDIG!

\:D/ :whistle: :({|= :thumup: :thumup: =D> :whistle: \:D/

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Bizar he! Ga morgenochtend nog een kv test doen en dan dinsdag een digitale. Daarna zal ik mijn vk moeten bellen. Als alles goed gaat kan ik rond de 13e april voor een echo. Ik ben dan 7 en een halve week ongeveer.

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Helaas moet ik er nu vandoor. Krijg visite. We spreken elkaar nu tenminste weer vaker in dit topic.

x

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Helemaal super.. geniet ervan meis.. en probeer (erg moeilijk weet ik) een beetje vertrouwen te hebben meid.. over 8 maanden heb jij een beebje in je armen.....Dikke knufffff.

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @robijntje sterkte, laat je ff weten hoe t was

nieuwe zwangere gefeliciteerd!

Ik ben zo moe....bijna hele dag met een dekentje op de bank gelegen..geen bruine afscheiding meer gehad. Hopen dat t wegblijft.

Bezig mer MVM echt een gedoe je plas steeds opvangen!

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ik ben nu ook net 4 dgn bezig met MvM, inderdaad een gedoe. Maar ja het is voor een goed doel he?!

Ik lees dat er meer meiden zijn die pas rond week 12 de eerste echo krijgen. Pff, wat duurt dat nog lang he?! Ik ga wel proberen het rond de 10 weken te plannen, dan kunnen ze al aardig wat zien heb ik gehoord.

Robijntje, succes bij de ha. Het zal er wel allemaal bijhoren maar ff checken kan geen kwaad he. laat je nog even iets weten?

Verders gaat alles hier z'n gangetje, met vlagen misselijk en veel moe maar dat is dan ook alles. Soms zou ik wel wat meer willen voelen, gewoon om me zo zwanger te voelen hihi.

Fijne avond allemaal,

XXX

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Poeh zeg, ik ben me een partij verkouden. Gewoon niet leuk meer. Normaal doe ik dan neusspray en een paracetamol maar ja dat mag nu eigenlijk niet. Als ik echt niet kan slapen vannacht dan toch maar een paracetamollletje...

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe het met Bloempjuh is?

Robijntje, ik zal aan je denken vanavond. Ben je blij dat ze het even controleren of ben je er meer van geschrokken?

Ik heb ook een afspraak met de VK gemaakt. 31 maart krijg ik de eerste afspraak met echo. Spannend!

Zo ik ga verder voor pampus hangen hier. Snotterdesnif.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jahwis Jawierr Annie is Zwanger echt Wier :)
    Woehoeee , Gefeliciteerd ...............................

Uhm owja er staat Ja Ja Annie Is zwanger echt waar, maar dan int Fries :)

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx meid voor de vertaling!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Niks te danken :)

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wat wisselend toch met die echo's. Ik belde en ze vertelde mij dat ik meteen ook voor de echo kon komen. Wist en weet niet precies hoever ik ben, dus ze zei we doen gewoon 19 maart. Vind ik prima dus....

17. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    Goedenavond dames

Wat fijn om bij te lezen dat er weer nieuwe moeders in spee zijn... helaas ook een moeder waarbij het is mis gegaan (slik)
    Volgens mij ben ik een van de weinigen die (bijna) geen klachten heeft, en die ook nog geen huisarts of verloskundige heeft gebeld... misschien moet ik dat toch eens gaan doen...
    wat een verschil trouwens in data van echo's

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha liss, hier wilt VK dat je tijdig belt om je rond de 8 weken in te kunnen plannen. anders is agenda al bijna vol

robijntje nog nieuws?

Ik na 2 daagie sbeetje bruinverlies vandaag niets meer gelukkig

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    slaap lekker allemaal!

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wat is er met bloempjuh? heb ik iets gemist?

en Robijntje nog geen nieuws..?hmmm.. daar wordt ik altijd zooo nerveus van he...

hier vandaag ook een behooorlijke kwaalloze dag.. 1 vlaag misselijkheid en wat zere boobies.. maar daar houdt t wel mee op!.. krijg ik morgen vast dubbel zo hard weer terug..

HOPE SO..

Ik ga lekker mijn bedje in...
    ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

Deel Deze Pagina