een tip wij moesten délano dat ook geven je moet heel voorzichtig dat spuitje indrukken zodat er beetje in haar mondje loopt laten sabbelen en dan weer opnieuw in elke wang spuiten en dat herhalen...
ZO ff bijgelezen ....... Hier de eerste dag en nacht zonder me manneke overleeft hoor we waren eigenlijk van plan gisternacht terug te rijden van het feestje maar het gevolg was in noordholland dat we in waren gesneeuwd en dus ook niet terug durfden te rijden dat we toch maar bij mijn ouders bleven slapen dus we waren pas om 4 uur weer in leerdam en toen me manneke opgehaald en de fles gegeven en nu ligt hij heerlijk in zijn eigen bedje te slapen....maar god oh god heb maar 1keer gebeld gelukkig maar wat miste ik me mannetje vannacht zeg pfff maar goed wel een super feestje gehad we kwamen thuis om half 2 en zijn toen in het rookhok bij me ouders beland nou echt hebben de avond van onze leven gehad me moeder bezopen me vader me broer en zijn vriendin en manlief ook ik was de enige nuchtere maar we hebben echt zitten gieren van het lachen....mijn moeder riep gelijk dat ze in al die tijd nog nooit zo heeft gelachen..... nu lekker bankhangen en ff op zp rommelen....... @ wenneke Ja heb je pb gehad maar ik moet er over nadenken aangezien ik zelf niet veel te besteden heb leef ook maar van een uitkering wil niet zielig overkomen hoor.....!!! dikke kus voor iedereen...
Jess... lijkt me niks, een nacht weg bij mn ventje, moet er echt nog niet aan denken! Maar je hebt t overleefd! Een vraag onder de ervarenen onder ons, als ik de tatoeage laat zetten, hoe lang mag je daarmee, niet zwemmen? En gebruikt een van jullie dames een kussen voor de zijligging? Zo ja, welk merk?
minimaal 6 weken niet zwemmen schat......ook geen bad/zeewater ....douche mag wel.... ja ik heb het echt overleefd maar miste hem vanmorgen toch wel maar ja het was overmacht he
Hmm.. 6 weken niet, das niet handig nu, met aquarobic 2 x per week en babyzwemmen! Mag je dat ook niet afplakken met van die waterdichte pleisters? Word niet zo'n hele grote tattoeage namelijk...
nee denk niet dat het helpt want zodra er maar druppeltjes of vochtig word van water met chloor enz bij komt dan kan het lelijk worden...raad het je echt af.....en word ok duidelijk altijd gezegd niet met teveel zeepwassen kan de inkt aantasten....
Nee het zou juist zonde zijn als de inkt enz uitloopt maar dat zijn gewoon de meeste tips om het niet in aanraking te laten komen maar ook bv geen zonnebank en zon...PS HEB NOG FF GEKEKEN....je moet wachten tot ie genezen is bij de een gaat et sneller dan bij de ander en goed invetten tot alle korstjes eraf vallen en please niet pulleken/krabben dan krijg je lelijke plekken en wit erin
zo we zijn al op pagina 200. heb geen verstand van tattoo Kussen zijligging van welk merk gene idee. Het si zo'n schuik ding voor in de box. In bed is het de safeTsleep, dat zal het merk wel gelijk zijn. hbe er een voor een eenpersoonsbed, kan ook in ledikant. is handig voor op vakantie of logerpartijtjes, zo kan hij/ zij nooit uit bed vallen. Hier mee kan je ze veilig op de zij laten slapen. Ja een heel verhaalm=, maar uiteindelijk dus geen merk genomedn, dsu heb je er niet veel aan,=. hahaa
Nou gaby, ik heb begrepen wat je bedoelde! Klik jij ook altijd eerst op reageren om dan vervolgens je berichtje na te lezen? Ikke wel Oeh Jessica, wat een beproeving meteen zeg! En je mannetje missen en ook nog ingesneeuwd.... Maar zo te klinken een superavond gehad. Wenneke...waar is 'hier' van de kledinghuppeldeflups? Hm vreemde zin wel... Miracles, ik heb ook zo'n schuimding voor op de zij. Maar we hebben het gekregen (in een van de zakken van neefjes en nichtjes...) dus ik weet het merk niet. Zo daar heb je lekker veel aan hè!
joosje op de osseweg vooraan berghem vanaf jou denk 10 a 15min lopen. jessica ik hoor t wel wat je eventueel kan en wil besteden ,kunne we t missein wel eens worden
leeftijd moet ik kijken maar er zit een babyding bij waar je ze in vast kunt gespen en eentje die je erop kunt ritsen die voor oudere kindjes is
meiden sorry ga ff niet bijlezen nu wilde alleen even zeggen dat ik ziek ben me hele lichaam doet pijn zodra ik beter ben (hoop morge) verschijn ik wel weer denk meld het maar ff vond ik wel zo netjes ohja bv lijkt weergoed te gaan *klopt af* voor zolang het nu mag duren
Zijn ze erachter gekomen??? Hebben we veel gasten denk ik... Heb geen puf om alles terug te lezen. Hebben jullie kleintjes ook last gehad van hun prikjes met 8 weken? En hoe lang duurde dat? Niek is erg jeuzelig en huilerig op bed. Hij heeft eergister zijn prikjes, maar ook een ledikant gekregen. Nu weet ik niet of hij pijn heeft van z'n prikjes of omdat hij zijn ledikant niks vindt... (of kan dat niet) Ik heb een tattoo, op mijn onderrug naar mijn zij. Nu wil ik misschien Niek zijn naam erbij zetten. Is dat wat, of haal ik dan het idee van deze tattoo helemaal weg?! Wat vinden jullie????? Pfffff......... Ben een foto ervan aan 't uploaden, duurt veeeeeeeet lang!