November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

waar zijn ze achter????

2. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Oh, op de Hyves van Novembermamma's waren ze nieuwschierig wat ZP betekende... Daar zijn ze nu achter, na enig research.

3. Jessica26i

oh whahhahahaha lol

4. Jessica26i

zaadproductie vind hem geweldig :p

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, hahahaha.... Gekke meiden...

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Nou, die foto komt morgen wel, duurt me te lang nu.
    Slaap lekker Jessica!
    (En de rest ook die nog komt ook natuurlijk)

7. Jessica26i

nu al naar bed :p:p slaap lekker dan maar voor jouw.....

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    mmm, zwemmen helemaal niet aan gedacht!

Mijn zoontje kan dinsdag eindelijk op voor zijn zwemdiploma, na 6 mislukte pogingen, hebben paps en mams allebei een tattoo!!!! Dat wist ik dus echt niet!

Maar ik wil de kleine er echt niet onder laten lijden...smeer het wel enorm in en dek het af, dan ga ik met hem mee...
    normaal gaat paps, maar die heeft een grotere op zijn been, dus das kei onhandig!

Ik heb geen korstjes enzo, is heel fijntjes, voor hem waag ik het erop!

ga naar bed, morgen genieten van mijn laatste vrije maandag!!!

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, jess, ik denk dat ze mij bedoelde..
    ik ben hier de vroege vogel:)

Vind het trouwens ook jammer dat ze op hyves niet gingen voor ZaadProductie:) Ik had het heel logisch gevonden:)

Ben er nu ook eindelijk achter wat al die kleuren bij www betekenen, lekker laat hihi!

Doeg!

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jessica, mag ik je voor het slapen gaan nog heeeeeel lief aankijken:D (knippert drifitg met de ogen)
    En mezelf op de wachtlijst laten zetten voor een mooie fotocrea van jou?

11. Jessica26i

hahaha ja hoor ik ga morgen weer aan de gang vandaag ff rust dag na een heftig feestje gister hhahaha :p jij bent als eerste aan de beurt...

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    thanx babe!

Truste all!

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goodmorning...grrrr, weer veel te vroeg...

Ilse, hihi... je laatste vrije maandag, bah! Ik zou eigenlijk ook volgende week weer aan de bak moeten, maar heb nog 5 weekjes vakantie, heerlijk!
    En die kleurtjes op hyves, ik waarschuw je alvast er is weer een nieuwe!
    En dinsdag je kleine man afzwemmen, ben benieuwd! Gaat hij t nu halen denk je? Ik hoop t!

Oh Jess... mag ik ook op de wachtlijst? Ze zijn echt super, tis dat ik er zelf geen bal van snap...

Ik las iets over prikjes, Roann krijgt dinsdag alweer zn tweede prikjes! De vorige keer heeft hij wel koorts gehad, maar sliep juist veel tov normaal en was gelukkig niet jengelig! Nu maar weer afwachten!

Volgende week vertrekken we trouwens voor een weekje CP! Heerlijk, heb dr nu al zin in! Roy gaat nog ff uitvogelen of t mogelijk is om via de laptop mn mail en ZP te bekijken, via t internet van de gsm... hihi. Dan kan ik toch nog een beetje meekletsen!

Nou, ik ga s ff een boterhammetje eten en alvast de flesjes afwassen en wat was opvouwen, heb ik dat al gedaan zo op de vorege morgen *gaaaaap*

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej kel! Ook lekker vroeg!
    ja mijn laatste maandag, helaas kan ik er i het onderwijs geen vakantie aan vast plakken...wel moet ik 3 weekjes werken en dan heb ik voorjaarsvakantie...ach weet je, het moet toch een keer...
    Wat is de nieuwe www?????

Milo krijgt vandaag zijn eerste prikjes..ben erg benieuwd hoe hij het doet...tis tot nu toe echt wel een ander kereltje dan hannes, dus...
    Ben vrij laat met de prikjes he als ik dat zo lees...maar goed.

Las ook een keer iets over kindje op schoot houden tijdens prikken ipv neerleggen...dat wil ik eigenlijk ook wel gaan doen straks...

Vandaag startschot voor sonja bakker! Ik ben heel erg benieuwd...hoop zo dat het net zo goed gaat als de vorige keer...manlief doet een beetje mee, das wel fijn:)
    Heb nu een knorrende buik, maar aan dat geluid zal ik de komende twee weken even moeten wennen!

Zoenies!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    o ja, en of hannes zijn diploma krijgt, jawel...hij heeft nog niet eerder geprobeerd, maar net toen hij mocht viel hij dat gat in zijn hoofd, daarna was het vakantie en daarna was twee weken zijn eigen juffie er niet waardoor het niet doorging! Nu zouden de tattooos van onwetende paps en mams roet in het eten gooien, maar dat wil ik hem echt niet aandoen!
    Vanaf volgende week ben ik niet meer thuis op dinsdag en kan ik dus ook niet met hem gaan en paps mag komende weken ook niet!

aaaaah, als we dit hadden geweten hadden we het niet gedaan tegelijk, arm menneke..Ik ga gewoon voor hem morgen...

teddyberen diploma brons, klinkt toch erg schattig, niet?:)

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

aaaahhh, heel schattig, hihi

Enne, succes met sonja bakkeren!
    Daar ga ik na ons weekje CP mee beginnen, want ja, lekker uit eten een week lang zal niet bevorderend zijn voor de kilootjes denk ik...

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    kel, niet voor de kilo's, maar wel voor je mood! Heerlijk van genieten!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey6 meiden

gaat alweer wat beter met me alleen keelpijn njog!

maar
    ik moet vanmiddag naar de ha met kaylee
    ben me vanmorge klapot geschrokken toenz e geen lucht meer kreeg
    alleen maar hoesten en daarna spugen kwam der neus uit
    ook roggelt ze heel erg de ha wilde ff naar der longen luisteren
    ben beneiuwd

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lilage, succes met sonja!
    Vandaag aan de bloemkool offe heb je een ander boek?? (heb die eerste week al zooo vaak gedaan, ken m bijna uit mijn hoofd)

Echt t enige nadeel van bv geven is dat je niet af mag vallen. Ik val dus niets meer af de laatste weken en mijn gewicht zit me zoooo in de weg!

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Suusje, je mag toch wel afvallen maar geen crashdieet doen?
    Gewoon heeeeeel gezond eten, veel water drinken en niet snoepen???
    Of heb ik het nou fout? Wilde als ik weer ging werken ook gezond gaan eten en niets meer snoepen.....(in de hoop langzaam af te vallen in combi met bv)

Deel Deze Pagina