hej kitty, ja hahaha, bloemkool Maar vanavond wordt het witlof, want dat had ik nog hahaha.. ik neem het wel met een korreltje zout hoor, weeg niks af enzo...heb net een glaasje optimel extra genomen...Maar goed ik heb geen enorm overgwicht ofzo...De vorige keer heb ik het ook zo gedaan en dat ging goed..fingers crossed voor deze keer! I keep u all posted! Week 1; gewicht 68,7 (ajajajaj) Het gaat lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tsjakka!
trouwens, wilde ik hier eventjes neerleggen... ik heb op MP gratis op te halen kleertjes neergexzet... de reacties zijn enorm, vooral van organisaties die kleding ed inzamelen voor de minderbedeelde ouders in nederland. Ze komrn spulen thuis ophalen of vergoeden de verzendkosten.. Mochten jullie spullen hebben die je niet meer gebruikt, maar nog wel bruikbaar zijn dan mag je mij dat laten weten...Ik kan iemand op de hoogte brengen die de spullen dan evt komt halen... Ik vind het wel een goed initiatief, er zijn genoeg mensen die het goed kunnen gebruiken denk ik zo...
Ja... als we weer moeten beginnen allemaal... bleh, moet er nog niet aan denken! Hmm, hier ligt er eentje in zn bed te protesteren... haha Hij is t er niet mee eens geloof ik! Oh, en mijn vriendin hier op t forum, krijgt morgen de eerste terugplaatsing! Ze had 11 eitjes en krijgt dan morgen te horen hoeveel bevruchtingen er nu zijn... zo spannend!
ohh ilse dat is mijn streefgewicht..nou ja liefst onder de 65 maarre dat is langlang geleden.. Nu 77,5 kg enne doel onder de 68 in de zomer. Maar nu eerst naar de 70..
Wat een slanke meiden allemaal.... *jaloers* Duurt het bij jullie ook altijd zo lang om een foto te uploaden naar hier???
Hey ladies, Als we dan toch allemaal zo fanatiek zijn met onze kilo'tjes zullen we dan een lijstje maken? Misschien goed voor de motivatie??? Ik ben precies twee weken geleden begonnen op 79 Kilo. Ik weeg 'altijd' op maandagmorgen als ik uit bed kom. vanmorgen was het 74,9. Ben helemaal happy ermee maar ja, de eerste kilo's gaan altijd hard he. Maar als jullie het niets vinden zo'n lijstje ook prima hoor maar het lijkt mij wel leuk.
Pffff... nou, gisteravond lukte het niet, maar nu schiet het ook totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op! GRRRRRRR
tries, hihi, gewaagd, maar waarom ook niet! Ik vind het een plan, we kennen al zoveel van elkaar ondertussen hihi, dan maakt gewicht ook niet meer zoveel uit he Haha ga ik natuurlijk wel heel jaloers zijn op een ieder die snel afvalt he hahahaha nee joh
Lijstje.. best goed idee...en tries... ik zou je nogsteeds de laatste 3 dagen mailen voor dieet... komt vanaf woensdag... Ik moet vanmiddag naar de kinderarts met caleb, op controle...ga daar eens zelf kijken wat ik nu weeg... slik... Dat zal ik dan vanmiddag nog even posten en daarna zwaai ik af voor een paar dagen! Ik moet vandaag nog redelijk wat doen en morgen is onze''trouw''dag dan! dan ben ik natuurlijk niet hier.. en woensdag word angelo (mijn aanstaande dus) gesteriliseerd en dan heb ik het daar druk mee.. Ik zeg dus alvast houdoe tot over een paar dagen!! X
Inderdaad misschien wat gewaagd maar net zoals je zegt we hebben nu al zoveelmet elkaar gedeeld en ik denk echt dat het goed is voor de motivatie. Als ik jaloers ben omdat een ander sneller afvalt dan ga ik extra mijn best doen, hihi. Zullen we ook ons streef gewicht plaatsten?
Hey lieverd! Wat is je haar MOOI! Ik bel je vanmiddag nog ff. Michel en ik zullen zodra we je dagen hebben een dieet voor je maken. Wil je er ook een beweegprogramma bij? Gisteren had Michel een presentatie over sportief afslanken en LAPT (Los Angeles Personal, Training) Hij heeft er weer 6 nieuwe klanten bij dus er zijn echt een hoop mensen goed op dreef. O ik zal ff kijken of ik z'n nieuwe flyer kan showen...