Ik aan het lesgeven: YouTube - Patricia Spinning Multifit 2 Dus dat is ook weer mijn doel, slank op de spinningfiets... Lijkt me een goed plan Miracles, alle mama's bij elkaar en fietsen maar.. Heb ff een andere link geplaats anders zat iedereen bij mijn vader op dse hyves, hihi
Nog een: YouTube - Patricia Spinning Multifit Krijg er weer helemaal zin in. Ik ga mijn mannetje eten geven en zometeen een flink stuk wandelen. Ff calorien verbranden...
En wandelen doe ik dadelijk ook, als Roann weer wakker is. Meestal dut hij dan nog effekes in, want dat vind ie heerlijk!
Ik doe mee, met maandag als weegdag. Las net op een site dat gezond eten met bv gewoon mag en dat t dan ook niet geeft als er meer dan de halve kg af gaat..nou ja ga dus niet dieeten maar gezond eten (enne voor iemand die de laatste weken alleen maar aan de chocolade, koekjes en chips zat moet dat iets van effect hebben!) Ilse; 18-01 68,7 kg Patricia, Doel: 65 kg; 18-01 74,9 kg Kitty: doel 68 kg; 18-01 77,5
Ilse: 18-01 68,7 kg Patricia: doel: 65 kg; 18-01 74,9 kg Kitty: doel: 68 kg; 18-01 77,5 kg Kelly: doel: 65 kg; 18-01 75,0 kg
Ja inderdaad! Lekker in shape, de zomer in! Zo, ik ga Roann s uit bed plukken, hij is t er niet meer mee eens zo te horen, haha Tot straks!
zag, als we nou toch bezig zijn, mag ik vragen hoe lang jullie zijn? Ik vraag me namelijk wel even af of ik een fatsoenlijk doel voor ogen heb... Volgens mij wel hoor, maar ik heb nogal een vreemde kijk op mijn lijf he hahaha
ik ga zo maar de kleine vent aankleden en uit bed halen (andersom he) Moet pas om 15.10 bij cb zijn, maar wandel nog even door het dorp en dan geef ik hem daar wel de fles, die krijgt ie namleijk rond 3 uur, dus da was net onhandig... kom ik ook even aan mijn dagelijkse 30 minuten beweging! Ik meld me straks weer!
hmm lekker met d ekilo's bezig zie ik hier niet hoor haha neem het er nog lekker van totdat ik geen bv meer geef zoals ik vanmorge heir al getypt had (was zeker niet opgevallen) ik ga zo naar de ha met kaylee ben zo beneiuwd wat er is hoop echt niks ik ga nu zo langzaam maar zeker aan kleden en kaylee klaarmaken jullie horen het strax of vanaaf!
Oh sorry ik heb er ook overheen gelezen, sorry! Jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg?! Hopelijk is het niets maar wel fijn dat er even naar gekeken wordt. Succes! Was ze trouwens erg overstuur of viel dat mee?
WOW! Kei goed joh! Ik wil ook, hihi... Ben er vandoor, ga naar de stad wandelen (half uurtje lopen maar hoor) XXX