Mooizo Evelien, dat Caithlyn het goed doet! En dat ze uitgerekend op dat moment moest plassen.... Hihihi... Prikjes zijn ook niet leuk, maar ze was wel stoer dus!
Hellooo kom ik weer ff snel langs vliegen! Zielig, he Evelien, die prikjes! Roann vandaag ook weer! Hij was goed gegroeid, nu 59 cm en 5810 gr, met bijna 3 maanden! Tattoo's, tja.. ik vind t ook lastig waar ik m hebben wil, omdat er ook evt een 2e naam bij moet. Pols vind ik erg mooi, maar niet ook met een 2e naam erbij.. Hier ben ik er dus ook nog niet over uit! Zo, nu Roann de fles en dan gaat ie kennismaken met zn vriendje Rûne! Ben benieuwd! Toedels...
Ja, ik mocht ook niet meer dan 6 flesjes geven hoor. Maar daar zat hij gelukkig al aardig op. Alleen als ie een "slechte" dag had kwam ik op 7 voedingen. In principe moet ik bij 6 voedingen met 170 ook 1 nepflesje geven, dus met water en 1 schepje voeding alsof ie er dan 4 uur tussen laat. Maargoed.. Tot nu toe gaat het met 150 goed, dus laten we het maar even zo. En idd, doorslapen komt vanzelf hoor. Omdat Thyn het nu 3 nachten heeft gedaan wil niet zeggen dat ie dat blijft doen. Voor hetzelfde geld komt ie vannacht om 4 uur weer. Je weet het nooit met die kids Alleen nu ben ik wel beetje verwend natuurlijk.. En las bij jou iets over prikjes en huilerig worden. Dat had Thyn ook hoor. Slapen en als ie wakker was allemaal huilen. Nu ligt ie weer lief te spelen op zn speelkleed. Hoort er allemaal bij. Zelf kun je ook niet lekker worden van spuitjes dus..
HIer kirjgt Luuk volgende week zijn tweede prikjes. Van de eerste heeft hij koorts gehad, maar verder nergens last van. gr Gaby ps de rest even kwijt
over spuitjes, Chloë moet donderdag. Ik ben vandaag begonnen met Tujababy te geven. Ze zeggen dat het werkt en ze er minder last van zal hebben. Ik ben benieuwd Net voor het eerst alleen met haar naar de stad geweest om te shoppen, en het ging goed. Alleen bij de Wibra heeft ze de hele tijd gehuild, madam had HONGERRRRRRR Bij de Wibra hebben ze allemaal babyspul in de aanbieding, Heb een heel leuk jasje gekocht voor 4 euro. En een hele hoop spuugdoekjes voor weinig. En een slaapzakje voor 6 euro oja en nepzootjes voor 4 euro...... En kon me eigen niet inhouden en heb haar 1ste nike maxjes gekocht zo uber cute
en euuhh je moet wel goed kijken he het zijn wel nike classic wij zijn experts in nike's hahhah grapje hoor whahhahahha die heb ikkke ook maar dan met rood dit was het eerste wat ik van manlief kreeg toen we net wisten dat we zwanger waren hihih en ik schoonmoeder lief gister ook naar de wibra gestuurd voor de slofjes
wij hebben deze die kleine man van mij heeft zulke grote voeten hahah hij kan ze denk met een maandje of 2 wel aan is maatje 18
hahaha jessica , je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik zo dom, zijn, draag ze zelf al jaaaaaaaaaaaaaren hahaha.. Ik heb nou maatje 16 meegenomen, zijn nog te groot, maar dan kan ze ze langer aan .
hey meiden hoe gaat het hier?? zag mooie tattoos ! hier is baby zwemmen vanaf 6 weken ben nog steeds nie geweest hoop het snel te kunnen doen
hooi, ben ik weer even... mijn hoofd kanlt uiteen van de pijn, dus is maar voor even! Milo heeft een buttnacht gehad...viel gisteren vrij snel in slaap, maar ging tegen 9 uur aan het huilen...zo erg dat ik hem maar bij me heb gepakt...op de borst wilde hij slapen, maar ergesn anders niet..na veel brullen heb ik de maxi cosi geprobeerd, omdat ie in de voetenzak nog enigszins beperking van beweging had...Heeft geholpen, want hij viel in slaap...Maarten heeft hem er rond 12 uur uitgehaald en de fles weer gegeven...daarna heeft ie geslapen tot 5 uur en toen was het weer brullen..Menneke was helemaal overstuur...koorst viel wel mee, maar hij voelde zich duidelijk niet fijn...Tijdje mee gelopen, weer op de borst wilde hij slapen, mar ja, dan durf ik niet zo he, bang dat ie eraf rolt...maxi cosi was geen succes deze keer, maar uiteindelijk is ie tussen ons in in slaap gevallen na een kleine fles ter geruststelling...toen wer die tegen 8 weer wakker...rest van de dag bijna alleen maar geslapen...Ben wel blij dat we hem nu weer mogen inbakeren, want zonder slaapt ie dus echt slecht... Ik lig nu ook al in mijn bedje, mude! Vandaag op werk geweest om vast wat voor te bereiden..was leuk om collega's te zien, maar echt zin om te beginnen heb ik nog niet... Jeuj, hannes heeft vandaag zijn berenzwemdiploma gekregen! Ik ga normaal niet mee zwemmen omdat ik werk, maar vond het heel leuk nu met hem eens te zijn gegaan...was ook best verrast over wat hij allemaal doet in het water! Trots op mijn ventje! Die trouwens wel heeeel opstandig is, echt heel erg bijna 2 is ie, lijkt wel een puber! Heb net enorme berg spullen meegegeven voor het goede doel, allemaal kinderspullen die dan weer opgehaald kunne worden door mensen die het niet breed hebben... Als iemand wil kijken of nog spullen heeft... Ik weet van 1 ophaalpunt de hyves: www.vpnijmegen.hyves.nl Als je nog eens iets hebt! @renate, hoe was jullie dag??? Hoop fantastisch! Prachtige foto's trouwens op hyves, cool haar! @mleen, heb kostelijk gelachen om de image van jou op je crocs en joggingbroek...om het af te maken heb ik de krulspelden er wel even bijgedacht @wilma, hoest nou met je jongste spruit? @farah, was jouw foto toch? Gaaaaf @joossss, gewoon even een knuffel! @tries, niet meer gestresst over de osteopaat? Hoop het niet, echt niet nodig... @kelly, hoe was de meeting tussen de twee jongens? Hoop dat het bij je vriendin raak mag zijn deze keer! Houd je ons op de hoogte? Ik blaas even de aftocht voor vandaag... Truste en nachtkussie! x
ooh meid wat een rotnacht zeg! wel vervelend als ze zo'n last hebben he? met kaylee gaat het redelijk ze zit zo vol en haar oogje is aan het ontsteken *zucht* hoop dat het met schoonhouden weggaat en niet wordt zoals bij esmay toen Wij hebben trouwens nog een commode plank te koop hebben hem dubbel zit nog helemaal nieuw in doos zal even fotootje zoeken nieuwwprijs is 89,- als er iemand intresse heeft pb maar ff ga hem ook even hier po zp bij te koop neerzetten
flex mooie kamer nike s hier ook en ook 1ebikkembergs via marktplaats. er moet me effe wat van het hart wij hebben t nu rond dat me schoonpa weer helpt met hypotheek (garant)staan we betalen wel zelf.maar hy weet niet da me pa hier ingeschreven staat ivm met op de camping wonen,dus me pa opgebeld dat ie paar maandjes ergens anders ingeschreven moet staan hy kei boos en hy vond niet netjes van ons en ga zo maar door dus nu voel ik me harstikke schuldig,maar t kan niet anders want as me schoonpa erachter komt staat hy niet meer garant, me kleine vent had 39,5 koorts zetpil gegeven na uur was alles over en was ie weer beter haha.
Zo wat is het hier rustig of ben ik te vroeg hahaah vanochtend Luuk naar de opvang gebracht om te wennen. Ik ben dus erg benieuwd. Moet mij dwingen om niet te bellen. Zonder Elina en Luuk is het nu wel heel stil in huis. Ik mis hem zo! Ja van Elina ben ik er al gewend. Oh en mijn knul is over de 5 kilo! Volgende week weer wegen emten op cb en dan zijn 2e prikjes. Nou ga de was enz maar even doen. Om half elf bij d ebedrijfsarts zijn, want een middag voor d egezelligheid was al te veel geworden. Ik ben benieuwd wat ze zegt. nou lekker over mijzelf gekletst.