November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    drethtje:

Hier ook nog suffe kaarten liggen, maar heb bedacht dat de naaste familie een leuke krijgen met de kids en de atntes enz van mij en man een suffe hahaha.

Balen dat Dani nog het ritme houdt van d ebuik. Hier was het eigenlijk al snel goed. Voeden in het schemerige en overdag mocht hij na de voeding nog even benenden liggen (5 minuten) en 's nachts niet. Ja weet anders ook niet hoe je het zou kunene vernaderen. Zo hebben wij het gedaan en het werkte.

gr gaby

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Volgens mij heeft Nils hier last van regeldagen. Wil om de haverklap drinken. Nu zat er ook nog maar 1,5 uur tussen.

Kilo's; ik moet nog 4 kilo dan zit ik weer op mijn oude gewicht.

Weet iemand van jullie wanneer je na de zwangerschap weer mag paardrijden? Ik heb er zoooo'n zin in.

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ gepke nou kwa kleding maat vind ik het niet gek hoor dat luuk naar 62 neigt Délano draagt namelijk al 62 shirtjes ;)

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    haaai

@Gepke..hier is Anna op 6 dec. gedoopt..

@Broeken ook al weer een tijdje mijn oude aan, maar dat ze nu zo mooi zitten.. neuh..eerst nog 10 kg eraf..

@buikje..hier ook de hangende variant.. zooo blegh, maar tkomt wel weer redelijk goed op den duur..

@Puzz. jah hier ook zoooo koud steeds.. vreselijk...

@flex.. zo alweer ongi.. ik vloei nog steeds een beetje van de bevalling.. tis al heel lang heel weinig, maar echt weg is t nog niet..misschien deze week en ik hoop dat de ongi door de bv nog even weg blijft.

@Lydia.. hoe is t nou???

en toen was ik t weer kwijt...

Hier alles goed.. moe, druk, koud, maar geen bijzonderheden...

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Ichtus, gister had Niek echt een slaapdag... Heerlijk wel ff. Maar daarentegen vannacht dus lekker wakker...
    Hubbie vrij vandaag, dus heb heeeeeerlijk tot half 10 uitgeslapen, wat fijn!
    Vanochtend was hij ook weer jengelig, maar wel anders.
    Nu ligt hij in z'n wipper te kijken, hij heeft echt weinig slaap nodig (in de wagen wilde hij niet...)
    Morgen CB, ben benieuwd of ze tips hebben.
    Hij krijgt nu 8 voedingen van 120+4... Dat is wel te veel volgens mij. Hij drinkt ze 's nachts niet leeg, dan neemt hij ongeveer 100.

Ik vind het best lastig, dat onzekere gedoe, of ik het wel goed doe, of hij het wel goed doet, bla bla bla...
    Maar ben vast niet de enige...

Over kleertjes, hij is bijna uit maat 50/56, nu meestal 56 en soms is dat zelfs al te klein... Het is maar net welk merk volgens mij
    Zal weer ff naar hem toe, hij schreeuwt weer om AANDACHT!!!!!
    Met jullie verder ook alles goed?

Liefs!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@wenneke YAY super meid!
    Kan niet wachten!

@maatje beeb Joey heeft maat 62 truitjes en broekje 56 nog hihi

Oh en meiden ik heb wat leuks in gedachten
    Die engelen kusjes die joey op zijn voor hoofd heeft en op zijn oogje daar heb ik even overnagedacht en ben tot besluit gekomen dat mijn moeder joey een kusje heeft gegeven uit de hemel om hem geluk toe te wensen
    Ik heb gelijk een brok in mijn keel als ik dit schrijf...

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    moggu....

kilo's? hahaha, ikdenk dat ik er nog wel 5 heb, voor de zwangerschap woog ik 59/60 kilo, nu nog rond de 65 denk ik, zal het es gaan checken...

hier afgelopen nachten eigenlijk wel goed, milo wil slapen van half 12 tot half 6, half 7...en daarvoor ligt ie in bed vanaf een uurtje of 8...we zien wel of dit zo blijft of niet...
    Gisteren is hannes kei hard tegen de deur gevallen, we dachten even tja hij valt zo vaak..maar bleek dat ie een scheur in zijn koppie was gevallen! evcht 2 centimeter lang en paar milimeter diep, zo akelig...de huisarts heeft het gehecht en hij heeft geen kik gegeven, stoere kleine ventje van me:)

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    zo zag mijn pummeltje eruit na huisarts bezoek

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    puzz, wat een mooie gedachte bij dat engelenkusje! Prachtig...

Kleertjes? Milo draagt nog 50, alleen de kleinste rompertjes zijn wel echt te klein, die draagt hij nu 50/56...
    vanmiddag naar cb, ben benieuwd wat meneer meet en weegt enzo!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

hier met kleding gisteren de conclusie dat rompertjes maat 50 nu toch wel te klein worden. Sommige dan, want sommige vallen echt heel ruim uit.

Jessica , leuke kerstkaart!

Ik kreeg net een mailtje dat mijn kaarten klaar zijn, ze zullen vandaag met de post gaan, dus hoop ze woensdag wel te hebben. Ben benieuwd, zal ze wel showen als ik ze binnen heb.

Vandaag eens een lekker rustig dagje alleen met mijn meid.
    Heb zin in een pyamadagje hahaha.
    Ze heeft vanacht weer heerlijk geslapen, ze is een keer om 01:00 en om 05:00 gekomen, en daarna lekker geslapen tot 08:30. en iedere keer gelijk weer slapen als ik haar in bedje legde, even mopperen en een speen , en vertrokken was ze.
    Ik houdt het inderdaad ook heel schemerig in haar kamertje met voeden, zo gauw ik het licht aan doe, is ze veel te allert.
    En overdag komt ze nou meer beneden, kan goed merken dat ze meer wakker is op de dag, en dan zo lekker eigenwijs uit haar oogjes kijken, ben helemaal verliefd hahaha.

11. linde90

linde90 Niet meer actief

ahh arm hannesje, Maar wel een stoere bink zeg, dat hij geen kik heeft gegeven!

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ puzz.... Ja, dat is bijzonder meid. Je moeder heeft hem alle geluk en liefde meegegeven. Mooie gedachte is dat hè?
    Ik geloof daar wel in hoor, voordat hij kwam heeft ze hem nog lekker geknuffeld en toe gesproken... Toen heeft ze hem een dikke zoen op z'n voorhoofd gegeven en is hij bij jullie gekomen.... Zo laat ze vast blijken dat ze ondanks dat ze er niet meer is, Joey wel gezien heeft...
    Prachtig zoiets, ik vind dat een vertrouwd gevoel.
    Niek heeft het nl. ook en ik denk dat mijn opa dat gedaan heeft en het voelt heel goed.
    En ik had tranen in m'n ogen toen ik dat van jou las. Want van je eigen moeder is heel bijzonder natuurlijk.
    Knuf!!

13. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Jessica, leuke kaartjes zeg

@ Gepke, hier vanmiddag ook eind controle bij de gyn

Hier heel iets bloedverlies,niet echt rood du weet niet of mijn ongi eraan zit te komen heb ook geen ongigevoel ofzo dus we wachten af...

Hoe gaat het met iedereen hier en met de kindjes?
    Hier iedereen zo beetje verkouden en hoesten,Alisia zit ook helemaal vol,gister nog bij de hap geweest en bisolvondruppels meegekregen om het slijm los te maken.
    Vind het best eng als ze zo loopt te hoesten en soms denk ik ze blijft erin maar zolang ze geen koorts heeft hoef ik me geen zorgen te maken.

14. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Gepke, Alisia word 25 december gedoopt...

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    whahaha, miss, jij ook gespritzt? hoe ver kwam je? hihihi, door dat geouwehoer blijft die laatste productie natuurlijk op gang he, zo heb ik af en toe even lol als ik alleen ben:D

16. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Even wat anders.... Zit alle page's terug te lezen omdat een van de meiden hier kerstkaarten had gemaakt met haar kleine spruit erop. Deze had ze opgeslagen en zelf geprint.
    Dit wil ik ook doen, maar weet niet op welke site dit was.
    Weet iemand dit???

17. linde90

linde90 Niet meer actief

het was ichtus die dat deed volgens mij...

18. linde90

linde90 Niet meer actief

@kaartjes.. heb ik gemaakt op www.greetz.nl toen printscreenvan scherm gemaakt en in paint alleen de foto uitgesneden en opnieuw opgeslagen...zo kan je m zelf uitprinten en gebruiken...kost nikssss..hihihihi..

Heb het even opgezocht, was ook benieuwd hahaha

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @fl3x: balen joh, alweer ongie, ondanks de bv...
    ik had bij thijmen dat ik 6 weken vloeide, toen een week niets, toen in week 8 ongie en toen een half jaar niets en toen ik de bv ging afbouwen bij 7 maanden werd ik met 7,5 maand weer ongie... dus kan ook zijn dat het maar een eenmalig iets is... hoop het voor je!

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow terug van kinderarts ,we mogen 30e naar kno arts omdat ahar oren rood zien ,voeding moet veel dikker gemaakt worden en we hebben zakjes meegekregen voor het maagzuur verder dacht ze dat er niks ernstigs was.me man heeft vroeger ook met ze oren gehad dus jah ben benieuwd.

puzz is op post

Deel Deze Pagina