Hahahha miss die woordkeus van jou! Ruften en boeren. Heerlijk. Hier heeft nils last van regeldagen. Wil constant aan de tiet. Wordt er moe van. Mooi he die beebjes die al fier de wereld in kijken. Ik kan er zo van genieten!
Wat een sterke baby's hebben we toch! En leuek foto's allemaal. heeey, al kleertjes van maat 50-56 in de verkop. Hier ook bijna uit maat 56, vindt het zo jammer. Nou fijne dag allemaal. Gr Gaby
meiden bedankt voor alle lieve reacties kom helaas even niet toe aan reageren het is nog een beetje te druk hier
Volgens mij heeft onze Nils een groeispurt gehad vannacht. Truitjes maatje 56 worden hem te kort. *snik*
@ Trieske, zielig voor Roan maar goed dat je naar de ha bent geweest, soms moet je gewoon je moeder instinct volgen... @ Miss, wat een wijs meisje heb je al, kun je zien hoe snel ze veranderen en dingen kunnen... Hier nog steeds maatje 50/56 al begint 50 toch wel iets krapper te zitten, en net de tweede griepprik wezen halen met de hele famely.
Gaat hard he veel te hard, lekker genieten en knuffelen nu het nog kan voor je het weet zijn ze groot en willen ze het niet meer,zie ik aan mijn jongens van 10 en 13...
Heyy ieders! Ik heb hele lieve foto's gezien! En wenneke meid ik heb de kerst spullen binnen! Ik zal morgen even joey in de slingers leggen en met zijn pakje aan! Echt heel lief van je nogmaals! (heb trouwends bij de zeeman ook baby mutsje met stocking gezien je kan er ook een kerst romper kopen met sjaaltje) Ik ga nu naar mijn kleine zusje toe,heb haar kleertjes gekocht!
@ trieske ohjee meid dat is echt vervelend zeg hoop dat het snel beter gaat! @ lautjuh wat een droppie zeg! @ miss wat leuke foto @ hier gaat kaylee al aardig richting de maat 62 gata hard!!!!
wil iemand een actie code hebben om 2 gratis kerstkaarten te versturen met greetz?? roep maar want ik heb er 1
hoooooooi! Wat een lekkere bees heb ik voorbij zien komen op foto's, stoere knullen en ook heul stoere dames! Mooi mooi mooi! Ik ben momenteel wel aan het genieten van mijn mannetjes hier, hannes lijkt geen last te hebben van zijn deur-kus-accident van zondag en zingt weer vrolijk liedjes...das zooo vet schattig zinnen uit liedjes die hij dan zo goed en zo kwaad als het gaat zingt en onze kleinste vent groet en eet goed en al blijft het elke nacht weer een verrassing, hij heeft nu al 6 nachten aan een stuk doorgeslapen! Rond 7 a 8 uur de fles, dan naar bed, wakker maken rond 23.30 voor een fles en dan slapen tot ongeveer 6.30...weet heel goed dat het zomaar omslaan kan, maar ben echt wel heel trots op hem! 2 schepjes rijstebloem kon hij schijnbaar wel goed gebruiken...mijn kerstkaarten zijn nog niet binnen...heb ook niet van die mooi versierde kindjes erop...Beetje flauwe kjaart, heb erop staan prettige kerstdagen en een (wonder)schoon 2010! en dan foto's van hannes en milo in bad als ze er zijn probeer ik wel een foto te maken...es kieken of ik een fotootje heb van matizzzzzz
@Lilage wat kijkt hij pissed haha Ik ga even kijken op de site van wij jonge ouders voor k-kaartjes voor maar 3,95 inclu verzend Je hebt er dan 10
*gaaaaap* goedemorgen! Ahhh eindelijk een kwartiertje tijd voor mezelf om te pc-en Dat is met 2 kleine kids best moeilijk. Zodra zij slapen (en hopelijk tegelijk) kan ik ff een tukkie doen. Da's toch nog wel nodig.... Ben alweer toe aan de volgende tuk
Dit is onze kerstkaart: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/20967-albums2868-picture14024.jpg Ben er helemaal blij mee...
@dretjuh herkenbaar, hier maar 1 keintje en de ander gaat naar school maarre ook dan zoeken naar moment voor tukkie.. slaapt sep, komt tim net uit school, tim weer naar school sep wakker..maarre laatste dagen maakt sep een hele lange ruk vanaf een uur of 1 (vaak 3 uur slapen, is voor zijn doen veel) dusse probeer ik van 2-3 een uurtje te liggen. Maar ja, woensdagmiddag schiet dat er weer bij in. Zo blijf ik zoeken. Verder leuke kerstkaartjes! ik denk dat ik maar een jaartje oversla met sturen..vind t wel prima.. nu ligt sep heerlijk te slapen dus ga ff iets aan t huishouden proberen te doen.
@ gepke heb je de codo via pb gestuurd Zag hier weer een mooie foto en een hele mooie kerstkaart! @ hier een K*T nacht gehad grrrr niet door kaylee maar door vriendlief en Esmay ze hadden allebij nachtmerries fijn hoor zo'n bijwerking van de griepprik.
o jee flex, ik moet vandaag weer met hannes voor de prik...ik hoop dat we er weer geen last van hebben, ik wens je voor vannacht weer een geode nacht toe! triske, wat een ontzettend dropje! echt super