ach jee robijntje wat naar zeg dat je kleine meid is opgenomen in het ziekenhuis hoop dat ze snel opknapt en weer lekker naar huis kan komen groetjes sapje
robijntje; beterschap voor je meid. Ik hoop dat ze snel beter is en weer mee naar huis kan. Liefs Gaby
robijntje, wat een rot nieuws! Zo'n kleintje hoort inderdaad bij je...maaar fijn dat ze er op tijd bij zijn, dan wordt er in elk geval voor haar gezorgd. Ik hoop dat ze heel snel opknapt en dat ze weer mee naar huis mag! anyways een heel dikke knuff voor jullie! pfff, ik ga maar even douchen, kleine vent mee onder de douche en daarna de kleinste een fles...krijg om half 9 al bezoek haha, lekker vroeg!
robijntje sterkte meid hier goede nacht 24.00uur fles en toen om kwart voor 7 weer alleen had me man koorts deze ronde van de mex spuit hahah,ik heb m niet gehad ivm xziek zijn vorige keer 3 dagen 39koorts enze zei da ik dan nog zieker zou kunne worden,en ook niels had koorts. straks weer nieuwe ronde kijken of lindy despuitjes krijgt op cb.
ligt er bij jullie trouwens sneeuw hier maar heel minimaal,zal je zien as vanavond moet werke dat erg sneeuwt hahah
Er ligt hier een mooi maar klein laagje sneeuw. is nu een extra mooi gezicht met alle kerstverlichting in de tuin. onze buurman noemt onze tuin elk jaar een steeds groter wordende landingsbaan, maar wel heel gezellig dat zegt hij dan ook wel weer. onze meid heeft gister om half 8 de fles gehad, ze zou 3 uur later weer moeten komen maar dat heeft ze niet gedaan pas om 3 uur en net om kwart voor 7. ze ligt nu weer lekker te slapen.
Jeetje Robijntje, heel veel beterschap voor je kleine meid, en sterkte voor jouw gezinnetje, Hopen dat ze snel opknapt en weer lekker bij jullie thuis mag zijn. Hier ligt een mooi laagje sneeuw, ik zal vandaag eens foto´s maken, zo vaak zien we dat niet hier in NL. is wel een leuk zicht, de ooievaar in de tuin met sneeuw op zijn snavel
robijntje beterschap voor de kleine meid!! En sterkte ook voor jou,zal niet meevallen je kleintje in het ziekenhuis te moeten achterlaten! Hier vanmiddag voor t eerst naar cb..ben benieuwd!
Suusje, hier ook voor het eerst echt naar het CB, onze kleintjes zijn op dezelfde dag geboren.... Ben ook heel benieuwd, ben 2 weken geleden even geweest om te wegen, ben benieuwd wat er bij is gekomen, ze groeit echt als kool
Robijntje, heel veel sterkte met je meisje, hopelijk mag ze snel weer naar huis... Sneeuw? Ja, zo'n dikke 10 cm. hier... Prachtig! Wil eruit, sneeuwpret! Maarja, Niek moet er maar neit uit, sneeuwt alles de wagen in... Of moet regenkap eroverheen doen... En een sneeuwschuiver ervoor, hahaha! Hier ook bij CB geweest, alles is goed. Alleen dat huilen, grrrrrr. Vlak na het eten begint het, en dan een uur voordat de volgende voeding komt valt hij in slaap, soms ook huilend... Nu heb ik al Omneo voeding gekocht, misschien dat dat helpt. Trek er maar 2 weken voor uit. Maar bij CB zeiden ze dat ik voeding voor hongerige baby's aan moest blijven houden. Nu mix ik het. 2 om 2 scheppen... Kan geen kwaad toch? En heeft het dan wel effect genoeg? Echt mooi joh, ik woon tegenover een basis school en het is dikke pret hier!!!!!!! Onze Jack Russek is ook helemaal gek op sneeuw. Niek slaapt nu in de wipper... Ga ik ff met de hond in de voortuin... Toedeloe!!!!!!!!!!!
Hier er niet uit gehoeven vannacht voor een voeding,raar hoor... was wel een paar keer wakker dat ik dacht o ja Alisia is er niet dus hoef er niet uit.... ga vanmiddag naar het ziekenhuis,heb vanmorgen gebeld en ze heeft het goed gedaan vannacht en zoals er al gezegd werd is ze daar in goeie handen...maar wat kun je zo kleintje al missen zeg... Vanmiddag hoor ik hopelijk meer en wanneer ze naar huis mag,hoop dat ze gelijk mee mag als ik daar kom...
@ Lydia, hoop dat je mannetje op de nieuwe voeding beter doet... Hier sneeuwt het ook, vind het wel een mooi gezicht en leuk voor de kinderen maar minder als je er nog de deur uit moet...
@robijntje aww meid sterkte... Ik zal ook even googlen wat het inhoud... @lydia ik heb de nutrilon mensen al eens gebeld en ze zeggen dat je alle voedingen van hun kan mixen bijv. 3 nutrilon normaal en 2 AR Mijn account van wow mag nu 7 dagen gratis gespeeld worden Scheelt mij weer 13 euro haha Hebben jullie ook dat na een huil uurtje (s) dat je dan even alles zat bent en als je je kleine ziet lachen dat alles weer goed voelt Ik ga er automatisch steeds vanuit dat joey weer gaat lachen en daarom kan ik spronghuiltjes en huil uurtjes met volle energie weer aan! Verstand op nul en gaan met die banaan!