November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ohhhh lekker, wat een luxe!!! Me is jaloers ;)

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmmzzz morgen gaan we naar mn schoonvader in rotjeknor
    en s avonds naar schoonzus

kom tijd tekort whahaha
    maar nu trekken we ook veel tijd uit om gewoon simpelweg heel veel te kroelen

ritme..... hier nog geen enkel ritme te vinden
    laatste voeding om 17.00 gehad maar ze slaapt nog steeds als een blok :(

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sorry kan er niets aan doen maar deze fotos zijn zo leuk
    papalief in de maling nemen

KIEKE

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    boo!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha claire wat een leuke foto's hihi :D

6. Miss Mommy

Claire, leuke foto's!

Hier vannacht een heerlijk nachtje gehad! :D
    Roann kreeg zn laatste fles om 23.30u en sliep zomaar ineens tot 5.00u!!! :$
    Ik was om 4.00u al wakker en dacht... huh, nog niks gehoord???
    Doet ie t nog wel, whahaha ;)

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jaaa Miracles dat ken ik...dat ik dan zelf wakker word en al ga liggen rekenen hoe lang gelden ze gegeten heeft en waarom ze zich dan nog niet heeft laten horen. De eerste nachten sliep ze bij ons op de kamer en hoorde ik elke kuchje en steuntje...en als ze dan ineens heel rustig sliep lag ik weer te letten of ze wel ademde...pfff. Vannacht heeft ze op haar eigen kamertje geslapen en dat beviel toch erg goed!

Hoe is het verder met je?

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ook hier ff me foto spammen ;)

9. Miss Mommy

@Jess, leuke foto!

@Princi, fijn dat ze op haar eigen kamertje heeft geslapen!
    Je hoort echt alle geluidjes he! Is ook niks voor mij hoor, word er gelijk wakker van en slaap er erg onrustig door.

Hier gaat alles verder goed, rustig aan... maar de goede kant op! Al kan ik nog steeds niet echt ver lopen, maar dat komt wel weer!

Met Roann doet t verder ook goed, al is hij wel erg onrustig vandaag! Maar ja, dat kan altijd wel s he!

@Miss, hoe is t met jou?
    Moest vanmorgen nog aan je denken, aan ons gesprekje op msn laatst, haha
    Je zei nog, ik zal wel weer gauw op ZP zitten, ik verslaafde!!!
    Maar daar heb je echt geen tijd en zin voor de eerste weekjes, ik zei t je toch!
    Geniet er maar lekker van de kleine meid en we zien je vast gauw weer 'verschijnen'!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica leuke foto zeg!! :D

11. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

en nog eentje hahha :p heb de smaak weer te pakken...

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    leuke foto's

hier een trotse mama..sep ruim 100 gram boven geboortegewicht..
    in week tijd bijna 200 gram gegroeid! gaat dus goed met de bv..

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is hier zo stilletjes nog ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

èven me mooie meisje showen :D
    ligt lekker bij papa:)

15. linde90

linde90 Niet meer actief

ook ik ga me hier melden, de november mama´s.!

Vanacht heeft Chloë van 01:30 tot 06:00 in haar eigen bedje geslapen, EINDELIJK!!!
    Ze heeft wel de hele buurt eerst bij elkaar geschreeuwd, maar heb haar toch met veel pijn in mijn hart laten huilen, en uiteindelijk sliep ze dan. Vindt dat wel heel moeilijk haar zo laten huilen, maar ze moest van het CB leren om zelf in slaap te komen, ze heeft een verstoord dag/nachtritme , hopelijk is dat snel omgedraaid.

Als het goed is krijg ik vandaag de Swaddle Me binnen, benbenieuwd of ze er rustiger van wordt.

16. linde90

linde90 Niet meer actief

flex, een hele mooie foto!

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hallo ik heb het eindelijke gevonden!
    Ik word alleen helemaal onzeker van de berichten over de nacht, verstoorde nacht/dagritme?
    Caleb heeft rond 20.30 een fles, rond 02.00 uur, en dan rond 7uur weer. is dit een verstoord ritme ook dan? Soms is dit anders, dan is het rond 21.30, 03.00 en 08.00.. Ik zou graag wat horen...

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Mama in spe, hoe caleb om voeding komt is toch hartstikke netjes? Zo rond de 5 uur. Wou dat Chloë dat deed.
    Zij huilt en zoekt de borst vanaf 9 uur sávonds tot midden in de nacht, en overdag slaapt ze als een roosje.
    Dat noemen ze volgens cb een verstoord nachtritme.

19. Miss Mommy

Dat is echt wel netjes hoor!

Roann heeft ook een verstoord dag/nachtritme...

Dit merk ik doordat hij vanaf ongeveer 18u sávonds tot 24u compleet in coma ligt en dan dus ook niet wil drinken!

Daardoor kwam hij in de nacht dus ontzettend vaak.

Nu hebben we in overleg met t CB de avondvoeding van 21u weggelaten, dus hij kreeg vanaf vorige week dinsdag om 18u zn flesje en dan pas weer om 23.30u.
    Afgelopen vrijdag hebben we de fles van 18u opgeschoven naar 19u, om zo 'zijn' nacht ritme te verplaatsen.

Nu heeft hij daar de afgelopen 2 nachten zelfs op doorgeslapen en zit vanaf vandaag op 5 voedingen!
    De eerste rond 6.30u -7u, dan om de 4 uur tot 19u en dan de laatste rond 23.30u!

Was de moeite wel waard om t te proberen!!!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hallo kersverse medemamma's
    Ik wil me hier ook melden. Mijn zoontje is op 11 november geboren. Hij was ruim 5 wkn te vroeg. Eigenlijk was ik op 17 december uitgerekend, maar de kleine man kon niet wachten.
    Ik zou het leuk vinden om af en toe mee te schrijven. Ik lees regelmatig mee!

Over de voedingen, ik geef BV en de kleine man meldt zich iedere 3 a 4 uur, ook 'snachts. Hij heeft er alleen een handje aan om 'snachts hard te kreunen na de voeding, waardoor wij niet kunnen slapen. (Hij ligt bij ons op de kamer) Zodra ik hem bij me op de borst neem is hij rustig. Zelf dachten we aan krampjes, en zichzelf wakkerhouden doordat hij met zn armpjes om zich heen slaat, dus zijn we gaan inbakeren. Dat heeft wel geholpen. Kreunen is al minder en hij slaapt een stuk rustiger.

Volgende week maandag naar CB. Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen!

Laterz

Deel Deze Pagina