November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

ja he, hij is vergeten weg te vliegen naar warmer oorden hahaha

Ik ga straks even lekker een wandeling maken naar het CB, was al helemaal klaar dacht om 11:20 te moeten, maar is 12:20.
    Wel balen, want madam zal rond 12 uur wel weer honger hebben.
    Denk dat ik het er maar op gok, en de voeding geef als we terug komen......

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

heerlijk de sneeuw. mIjn dochter van 3 heeft dolle pret. En koud...
    Ja wou ook nog even wat boodschappen doen, maar met dit weer. Auto durf ik niet en lopend is eigenlijk ook niet handig. En nu...

hier de kilo's eraf proberen te trainen met de wii fit plus. Elke dag 40 minuten verplicht hahahaa. NOu ik ben benieuwd. En let wat meer op mijn eten.

Mooie foto van de tuin in de sneeuw. Super die ooievaar ertussen.

hebben jullie ook dat de bay hette koud krijgt in de box of in bedje. Ik hebd us maar een mutsje op in huis.

fijne witte dag gaby

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Puzz, Herken wat je zegt, die lach van je kleintje maakt alles goed...besef het nu des te meer nu ze er even niet is.

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Heb net een osteopaat gebeld.... Voicemail...
    Hij zal me terug bellen, ben benieuwd.
    Het is echt niet leuk hier, mijn mannetje is nooit eens ff rustig.
    Hij jengelt of huilt... Gooit zijn hoofd achterover, overstrekt zich, slaat met zijn armen en benen...
    Misschien dat zo'n iemand iets voor hem kan doen, misschien heeft hij gewoon iets simpels (voor die man) waardoor hij hem kan helpen.
    Het is gewoon zielig voor Niek, dat hij zich niet lekker kan ontspannen.
    Wat een gezeur weer hè... Maarja, hier kan ik in ieder geval mijn ei kwijt...

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@lydia?is het echt geen darmkrampjes?
    Heb je bijv. infacol?
    Bij onze joey helpt aaien met de klok mee op zijn buikje
    Even de onderkant naakt en zonder pamper fietsen met zijn beentjes en masseren van zijn beentjes

@gepke Hoe warm heb je het in huis?
    We hebben 20 graden standaard nu
    En savonds ligt eraan hoe het vriest 21 graden
    Ik laat een klein uurtje zijn kamer door waaien met raam open en deur op een kier en daarna de verwarming aan
    Zodat als hij op bed gaat savonds dat hij lekker warm in zijn bedje kan en natuurlijk de verwarming weer uit
    (bij ons is de rooster open en de rest ook dicht zodat het toch lekker fris blijft bij hem op de kamer,zodat hij niet verkouden raakt)

En onze joe is slim!
    Snuggere ventje
    Hij is niet te bedotten!
    We gaan met hem op bed om half 10
    (moe moe moe)
    Maar als ik even genoeg energie heb en hem alleen op bed laat liggen in iedergeval probeer,dan gaat hij nep huilen
    *Wheee* even een snikje erbij en weer *wheee*

Hij weet donders goed wanneer wij wel boven zijn
    We douchen altijd savonds even dat hoort hij natuurlijk
    Maar ook als we even de kraan laten lopen weet hij dat we hem bedotten haha
    Ach we houden er mee op,en doen hem samen met ons op bed hihi

Hij slaapt de hele dag in de box
    Doet dutjes
    En snachts slaapt hij 10 uur achter elkaar

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo puzz, wat een slaapkoppie...

Lydia...dat is geen gezeur hoor. Kan me voorstellen dat het zwaar is als je kindje nooit even rustig is en het is ook nog zo zielig...

Mooie kerstkaarten hier zeg. We doen dit jaar niets...we hebben al een heleboel geboortekaartjes verstuurd dus vinden het wel even oke....:D
    Nietemin wens ik jullie natuurlijk fijne kerstdagen en een fantastisch 2010 toe!!

Hier is Mara steeds wat meer wakker. Gezellig wel. Ze doet overdag dutjes. Beetje zoeken is het weer naar een nieuw ritme nu.

Ah nu heeft ze de hik. Zo zielig en op een gegeven moment wordt ze daar zo kwaad van...

Hier ligt de sneeuw echt dik nu. Net toch maar even brood gehaald want dat was echt op. Ging prima moet ik zeggen. En Mara slapen natuurlijk ;).....

7. MvN

MvN Niet meer actief

heee dames!

Mag ik hier mee praten? Ik ben Rosalien, 20 jaar, al 4 jaar een lieve vriend waar ik al 2 jaar mee samenwoon. Mijn kindje was niet gepland omdat ik ook nog een opleiding doe, maar zou me nu geen leven meer voor kunnen stellen zonder mijn meisje! zijn hier nog meer jonge moeders? Wij hebben gelukkig wel alles helemaal op een rijtje kwa financieen en het huisje en relatie.. dus het komt helemaal goed! Tijdens mijn zwangerschap heb ik altijd bij de oktobermama's gepraat want was 28 oktober uitgerekend.. Maar ik voel me daar niet helemaal meer thuis omdat daar de meeste kindjes begin oktober geboren zijn of zelfs in september. Mijn dochter heet Noëlle en is 5 november geboren met het gewicht 3610 en lengte 52cm middels een ongeplande keizersnede. Ze slaapt al vanaf dat ze 3 weken is de hele nacht door! Geweldig dus! Alleen ben ik ontzettend aan het ouwehoeren met die voedingen.. ze zit nu ok 5 voedingen van 100 a 110cc per keer.. ze is daar wel tevreden over want ze blijft gewoon snachts doorslapen en heeft wel plasluiers.. maar ik heb liever dat ze 120cc gaat drinken.. maar met 100cc doet ze er al 30 minuten over met de 3 speen van avent. en hetzelfde met de 3standen speen van difrax.. frustrerend hahaha

en ff 2 fotos van mijn meisje!

8. MvN

MvN Niet meer actief

en de ander!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lydia.. klinkt als krampjes (had jur juist door de extra honger baby voeding, maar hij had t wel nodig) of als een probleem dat de osteopaat heel goed kan oplossen.. vaak is het met 2 behandelingen over.. echt DOEN!!!..

@Robijntje.. meid.. hoop dat je je kleintje snel weer thuis hebt. je meisje moeten missen nu klopt niet...Sterkte meis

@Wenneke.. euh.. werk je alweer??? dat mag helemaal nog niet!!!!!...wettelijk gezien mag je niet werken binnen 10 weken na de bevalling..doe je voorzichtig?!

2e vaccinatie hebben we hier niet gehaald.. kids waren niet fit en zie het grote nut er nu niet van. griep is op zijn retour en we zijn al voor het grote merendeel beschermd door de eerste prik. ook de WHO en de rest van de wereld prikt maar 1 keer.. en hier in NL moet t z nodig 2 x.. nou ja..

ANNA.. doet t prima.. slaapt heerlijk door elke nacht.. overdag voed ik haar, knuffel even en leg haar weer terug.. huilt eigenlijk zelden en als ze dat doet vind zehet in onze armen heerlijk en ook in de box is het mobiel boven haar hoofd favoriet.. Makkelijk meisje dus...

BV.. gaat ook goed.. ze was eergister 200 gram in 2 wk aangekomen.. niet zo veel, maar over de totale 4wk was ze bijna 800 gram aangekomen (incl de eerste afgevallen grammetjes) dus dat was goed.. wel volgende wk extra wegen om er zeker van te zijn dat t net minder wordt dan 100 grm per week.. ze is nu 3378 gram (dinsdag tenminste)en 49 cm.. klein dus, maar k vind t heerlijk....

@Rosalien (dat was t toch).. welkom meid.. klets maar lekker mee...Mooi meisje heb je zeg...

@Puzz.. ja een lachje maakt altijd alles goed.. niet dat Anna dus veel huilt hoor....

ik moet weer... koes koes

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @Rosalien Welkom, bep maar lekke mee hier hoor,
    Wat een mooie meid heb je.

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Slaapt ie wel goed? Baker je al in tijdens zijn slaapjes? Klinkt nl precies als Roan alleen bakeren we Roan al in en dat scheelde een hoop in het begin. Nu is het weer drama hoor... Hoop dat de osteopaat iets voor Niek kan doen zodat hij en jullie wat meer rust krijgen. Helaas weet ik wat je meemaakt, vermoeiend he?!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Roos welkom meid.

@ hier nog steeds erg moe hoop vanavond als esmay slaapt en kaylee slaapt beetje bij te kunnen lezen want nu zie ik alles dubbel :S

13. MvN

MvN Niet meer actief

Thanks meiden!

Ichtus: Ik wou dat ik em niet ahd gehaald.. pfft.. ben van de eerste prik al dood ziek geweest bijna 40 graden koorts.. en afgelopen maandag de 2e prik gehaald en savonds alweer 40 graden koorts.. ik lag verdorie met handschoenen aan in bed hahah en Colin ( me vriend ) maar lachen en zeggen dat ik een idioot was hahah.. maar ik had et wel warmer hahah stomme koude rillingen..

14. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wij hebben ook de 2e prik niet gehaald. Roan was die nacht de hele nacht wakker geweest en toen we moesten vertrekken voor de prik (08:30 uur) sliep hij voor het eerst. Het was dus kiezen of delen, nou laat dan maar zitten hoor, we komen toch amper buiten...

15. MvN

MvN Niet meer actief

16. MvN

MvN Niet meer actief

Idd, als je kind nog niet doorslaapt heb je je slaap hard nodig! En straks was je ook ziek geworden van die prik en dan was je helemaal de sjaak.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja ik werk 2avondjes van 2uur

hier meisje prikjes gehad maar mag niet ingebakerd worde 24uur dus huilen huilen op bed dat wort denk een nachtje maxi cosi als niet anders kan,ook een slee gekocht net hahah vind niels geweldig.

met mannetje effe problemen doorda zelf niet zo goed in me vel zit mede door de kilo s.

dit is bij ons bijna omde hoek pfff
    http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/92283/opnieuw-treinongeval-op-megensebaan

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    mooie foto s hoor.

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    roos hier ook zo ziek geweest end aarom de 2e prik niet gehaald,man verklaarde me voor gek maar hy was gister zelf doodziek van de2e prik hahaha

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @Rosalien Leuk zo'n filmpje en mooie foto's.
    hoe maak je zo'n filmpje ?

Deel Deze Pagina